تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۶۱۲۸۸
گفت‌وگوی کبنانیوز با مدیر شرکت برق شهرستان بویراحمد؛

رزمه: 70 درصد از شبکه برق بویراحمد را تعویض سیم به کابل انجام داده‌ایم / احداث شبکه‌های جدید برق را در دستور کار داریم / 95 درصد از روستاهای بویراحمد دارای برق هستند / با اتمام تعویض سیم به کابل، شاهد قطعی برق طولانی نخواهیم بود

۱۷
۳۸۹۹۳۷۰۶
رزمه: 70 درصد از شبکه برق بویراحمد را تعویض سیم به کابل انجام داده‌ایم / احداث شبکه‌های جدید برق را در دستور کار داریم /  95 درصد از روستاهای بویراحمد دارای برق هستند / با اتمام تعویض سیم به کابل، شاهد قطعی برق طولانی نخواهیم بود
کبنا ؛
مدیر شرکت برق شهرستان بویراحمد با حضور در دفتر کبنا نیوز کزارشی از اقدامات شرکت برق بویراحمد در طی دو سال گذشته ارائه داد
به گزارش کبنا، کاظم رزمه _مدیر شرکت برق شهرستان بویراحمد_ گفت: با توجه به موقعیت کوهستانی شهرستان و فرسوده بودن شبکه برق آن از همان روزهای نخست تصمیم گرفتیم اقدامات حساس را با توجه به وضعیت بحرانی اولویت‌بندی کنیم.
وی ادامه داد: در ماه‌های نخست سال 1400 با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه ضعف ولتاژی در شبکه برق شهرستان شدیم. به همین خاطر تمام وقت را برای رفع این مشکل گذاشتیم، چرا که اگر این کار را نمی‌کردیم در تابستان با مشکل قطعی برق مواجه می‌شدیم.
وی افزود: در شش ماهه اول سال 1400، 60 دستگاه ترانس را در سطح شهر نصب کردیم و در نهایت تابستان را بدون مشکل خاصی سپری کردیم.
رزمه اظهار داشت: در حالی که معمولاً تعمیرات را از شهریور ماه به این سو انجام می‌دهند، اما ما در آن سال تعمیرات را از خردادماه شروع کردیم.
وی گفت: چرا که پیش‌بینی می‌کردیم در مواقع بحران و بارش برف بیش از 20 میلیمتر دچار مشکل شبکه خواهیم شد.

وی با بیان این‌که به هر حال مهمترین مشکلات را اولویت‌بندی کردیم گفت: سه اولویت اصلی را در دستور کار قرار دادیم؛ یکی تعویض سیم به کابل خودنگهدار، دو افزایش نقاط مانور و سوم توسعه فیدرها جهت آینده‌نگری.
مدیر شرکت برق بویراحمد اظهار داشت: از نیمه سال 1400 تا حالا توانستیم تنها در بخش مرکزی حدود 140 کیلومتر تعویض سیم به کابل انجام دهیم.
وی تصریح کرد: البته در همه بخش‌های شهرستان نیز این کار را انجام داده‌ایم؛ در چیتاب 18 پروژه با طول 13 کیلومتر، در بخش سپیدار 11 پروژه با طول 6 کیلومتر، دشت روم 17 کیلومتر و کاکان 6 کیلومتر تعویض سیم به کابل داشته‌ایم.
رزمه تصریح کرد: البته کاکان به دلیل وضعیت بهتر شبکه آن و کوچک بودنش، 6 کیلومتر کار کردیم که در حال حاضر نیز در دست انجام است.
وی با بیان این‌که در بخش مرکزی 50 پروژه داشتیم، گفت: در حوزه شهر، کل امامت‌ها، زیرتل، گلستان، سعدی‌ها، ابن سینا، باهنر، شهادت‌ها، کاشانی‌ها، دولت‌آباد، بخشی از گوشه و مزدک، بخشی از مادوان و بلهزار و بخشی از شرف‌آباد تعویض سیم به کابل انجام شده است.
وی ادامه داد: کل شاهدها الأن در حال کار هستند؛ شهدا و رجاها نیز به پیمانکار واگذار شده‌اند و بنسنجان نیز کار شده است.
وی تأکید کرد: در حال حاضر تنها جاهایی که مانده، حوزه انقلاب، شهرک امام حسین و شهرک جهاد است.
وی با بیان این‌که حدود 70 درصد از کل شهر تعویض شده است، گفت: باقیمانده را طبق قولی که مدیرعامل محترم داده‌اند، اگر حمایت شود و مشکل خاصی به وجود نیاید، در شش ماهه اول سال جاری تکمیل خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: کل شهر حدود 170 تا 180 کیلومتر نیاز به تعویض دارد که الأن 130 تا 140 کیلومترش کار شده است.
مدیر شرکت برق بویراحمد در خصوص برق‌رسانی به روستاها گفت: تقریباً بالای 95 درصد از روستاهای شهرستان بویراحمد دارای برق هستند و تنها روستاهای زیر 5 خانوار برق ندارند.
وی در ادامه به برنامه‌های شرکت برق شهرستان برای آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که شبکه برق یاسوج فرسوده است، تعویض سیم به کابل را ادامه می‌دهیم. 70 درصد از روستاها نیز تعویض شده و باقیمانده را نیز انجام می‌دهیم.
وی تأکید کرد: علاوه بر اینکه با این کار ضعف ولتاژ برطرف می‌شود، دیگر شاهد سرقت سیم نخواهیم بود و برق پایداری در شهرستان در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین، شبکه‌های فرسوده‌ای که بین روستاها و خارج از شهر داریم را نیز در برنامه کاری قرار دادیم و در حال طراحی آن هستیم که به مناقصه برود و سعی کنیم شبکه مطمئن‌تری داشته باشیم.
وی گفت: در حال حاضر دو مدار دوفیدره داریم که از ایستگاه‌های بیرون شهر، برق ما را تغذیه می‌کنند و می‌خواهیم از آن‌جا دو شبکه دو مداره بکشیم؛ الأن دو شبکه یکی از پل مختار تا شهرک جوشکاران و شرف‌آباد و تا میدان مقاومت می‌آید در سه فاز دو مداره است که یک فاز آن تمام شده و دو فازش در دست اقدام است.

رزمه تأکید کرد: این کار باعث می‌شود که ما اگر جایی برق قطع شد، ما بلافاصله بتوانیم آنجا را برق دار و ضعف ولتاژ را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: احداث این شبکه جزو ضروریات است و اگر کشیده نشود، در یکی دو سال آینده شهر دچار مشکل می‌شود.
رزمه گفت: یک خط دومداره داریم که واگذار شده از ایستگاه مختار تا جلوی زندان است که در دست اقدام است و آن هم برای پایداری شبکه است تا بتوانیم شهر را از چند نقطه تغذیه کنیم.
مدیر شرکت برق بویراحمد افزود: شبکه‌های قدیمی فول بار بودند، بنابراین ما ناچار بودیم شبکه‌ها را توسعه دهیم؛ اقدامات لازم را برای این دو دومداره انجام داده‌ایم، بخشی در مرحله انجام است و دو فاز آن نیز به پیمانکار واگذار شده است.
رزمه در پایان گفت: چنان‌چه این اقدامات انجام شود در آینده با قطعی‌های برق بسیار کمتری روبه‌رو خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روشنایی بلوار و خیابان های شهر چی شد آقای ریس
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
از اقدامات خوب اخیر مهندس رزمه در سطح شهر یاسوج تقدیر و تشکر می شود آرزوی بهروزی و سلامتی برای شما و همکاران محترمتان داریم.
لطف الله
Iran, Islamic Republic of
کدام تاثیر در شبکه ایجاد شده فقط دنبال نصب تیرهای فرسوده در شبکه هستن
ک.الف
Iran, Islamic Republic of
سلام، از خدمات جناب مهندس رزمه مرد تلاشگر، مردمدار تقدیر و تشکر میشود
ک.الف
Iran, Islamic Republic of
سلام، از خدمات جناب مهندس رزمه مرد تلاشگر، مردمدار تقدیر و تشکر میشود
شاهد
Iran, Islamic Republic of
قرار بود گلزار شهید تتگ‌سه ریز در ۵۰ متری پایه برق برق کشی شود.استاندارمحترم ومدیر عامل سابق ضمن بازدید از گلزار قول دادند اما نامه درشهرستان ماندندیدیم اقدامی شود
لوداب
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر هستی
Iran, Islamic Republic of
تمام کوجه های فرعی ابوذر فاقد روشنایی هستند و لامپ تیرهای برق یا سو سو میزند یا سوخته است!!!!!!

این گزارشی که داده اند نشان میدهد آدم فعال است ولی در حرف زدن . مردم یاسوج منتظرند که در عمل نیز ببنند که روشنایی محله ها هم پیگیری شده و انجام می شود.

کشت شبانه بگذارند ببنند در کوچه های شب تاریکی بیداد می کند.

فقط در فکر خیابان اصلی و درب خانه های مسئولین نباشید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دی 1401فیش خرید انشعاب 2ملیون 400هزارتومن برایم صادر شد بدلیل وضعیت بد مالی قادر بپرداخت نبود فروردین1402 پرداختش کردم با این وضع گرونی و بدبختی و درامد ناچیز الان میگن باید6میلیون پرداخت کنی باید چکار بکنیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاش یه مسئول پیدا میشد و از سرپرست برق گچساران عملکرد 8 ماه اش را میخواست تا مردم گچساران متوجه بشوند که چقدر بدبخت و بیچاره ن و سیاست زده هستند و با این ناکارآمدی چه تابستان جهنم گونه و چه خاموشی ها و چه سوختگی وسایل برقی در انتظارشونه.
هر چند ظاهرا سیاسیون مصمم به تغییر ایشان هستند
و میخواهند کسی رو بیارن که رای بالایی داشته باشه.نه مثل این بنده خدا فقط 5 رای.......
کلامی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت آقای رزمه و همکارانشون، انشاالله که در سراسر بویراحمد، شاهد چنین عملکردی باشیم.
اکرامی
Iran, Islamic Republic of
آقای رزمه مدیر بسیار بامسئولیت و پیگیر و در عین حال، خوش اخلاق و مردمی هستن، چندین بار برای مشکلی داشتم مراجعه کردم با نهایت حوصله پاسخگو و پیگر بودند.
علی
Iran, Islamic Republic of
مدیر و دل نشین و خوشتیپ...
ایوب
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفا محل ۶۰ ترانس را که میفرمایید فقط ۲۰دستگاه را محلی که نصب کردید با تاثیرات بیان بفرمائید ؟؟؟؟؟؟؟
همسو
Iran, Islamic Republic of
ایگوم خداه وکیل مو گچساران دَ هیچ کَس دیه نبی تا ینه بنیت مدیر؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا اداره برق گچساران بعده آقای روانگرد دَ رئیس نداشته.
پسرفت با سرعت نور....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
روستای علی کرمی دمچنار متأسفانه مدت سه سال هست که روشنایی هاش سوخته!
مدیر انقلابی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کریمی
به نظر من ضعيف ترین مدیر هست
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1