تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۵۱
کد مطلب : ۴۳۴۸۱۱
«سیامک عزیزی»در گفت و گو با کبنا مطرح کرد

آمده ام چون می توانم/درد و درمان دهدشت را می دانم/دهدشت برای توسعه زیرساخت می خواهد

۶
۴
آمده ام چون می توانم/درد و درمان دهدشت را می دانم/دهدشت برای توسعه زیرساخت می خواهد
کبنا ؛می گوید:طرح جامع شهر دهدشت و منشور توسعه شاید نخستین و مهم‌ترین گامی باشد که با حضور متخصصان،اهالی فرهنگ و شهروندان برای شکوفایی دهدشت ضروری است.وی معتقد است که برای توسعه ابتدا باید زیرساخت ها فراهم شود که در دهدشت در همه ابعاد به ویژه محیط زیست،بهداشتی،فرهنگی و...مشکل داریم.
سیامک عزیزی یکی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دهدشت است که با مدرک عمران وارد کارزار انتخابات شده است،با او در خصوص مسایل مدیریت شهری گفت و گویی داشته ایم که از نظر خوانندگان می گذرد:
خودتان را برای مخاطبان معرفی بفرمایید.
سیامک عزیزی هستم،با مدرک لیسانس عمران و سال ها سابقه کاری در اجرا، طراحی و مدیریت پروژه های عمرانی وارد انتخابات شورای شهر دهدشت شده ام.
سابقه حضور در اتاق بازرگانی را دارم و همچنین مسوول دفتر نمایندگان مجلس استان در اتاق بازرگانی را هم دارم.
در چه خانواده ای بزرگ شدید؟
پدرم فرهنگی بود و جز سران سیاسی منطقه،از بانیان اصلی شهردهدشت بود که در کنار دیگر بستگان شروع به توسعه شهر کرد،با همکاری بستگان و شهردار تاریخی دهدشت مرحوم توفیقیان مجوزی گرفته شد،شهردهدشت بنا شد.
پدر ایده های بزرگی برای دهدشت داشت،زمین های زیادی را برای توسعه شهر و میزبانی از مردم نجیب اهدا کرد،از جمله محل جهاد کشاورزی،فرمانداری،بیمارستان قدیم،استادیوم آزادی،منطقه سازمانی بین استادیوم و بیمارستان قدیم،اداره برق،مدرسه صدیقه کبری،فرماندهی انتظامی،امور آب،بازار روز دهدشت،بهداری قدیم سپاه و منازل سازمانی جنب آن را اهدا کرد.
بعدا معتمدین و بزرگان طوایف دیگر هم در کنار پدر به توسعه شهر کمک کردند و زمین های زیادی اهدا شد.منزل ما هم در خیابان مذکور پارسی بود که حالا فروشگاه افق کوروش 2 را در آن تاسیس کردم،و طراح آن خودم بودم و برای همکاری با شهرداری هم بی هیچ چشمداشتی چندین متر عقب نشینی کردم.
هدف شما از حضور در انتخابات شورای شهر دهدشت چیست؟
بدون از هیچ چشمداشت اقتصادی آمده ام تا خدمت کنم،دنبال نام و نشان هم نیستم چون ریشه من در دهدشت است و نیازی به شهرت ندارم،اگر از عملکرد و خدمات پدر و نیاکانم گفتم برای سو استفاده نبوده است،شما سوال پرسیدید و من پاسخ دادم.
سال ها برای تحصیل و کار خارج از دهدشت بودم،ولی به دلیل عرق و وابستگی که به این شهر دارم برگشتم تا یافته‌های چندین ساله،ایده‌ها و راهکارها را در یک «خرد جمعی» در راستای ساختن دهدشتی آباد و رفع دردهای آن که از دوران بچگی لمسشان کردم به کار ببندم.
 حال دهدشت خوب نیست زیرساخت های لازم برای توسعه را ندارد،محیط زیست فرهنگ و... وضعیت مناسبی ندارد،من هم کارمند نیستم که وقت نداشته باشم،آمده ام شبانه روز پای کار باشم.
برای خدمت صادقانه فارغ از هر شعاری وارد کارزار شده ام،و چشمم را روی گرایش های سیاسی می بندم ،در راه توسعه شهر با همه تعامل خواهم داشت.آمده ام چون می توانم.
با خانواده به ویژه همسر همراهم، با معتمدین،افراد تحصیلکرده،جوانان و... نیز مشورت کردم که استقبال کردند.
 
چرا مدیریت شهری ما ضعیف است؟
شهردارهای زیادی در دهدشت داشتیم که هر کدام با توجه به پتانسیل ها و توان خود زحمت کشیدند و از زحمات همه آنها قدردانی میکنم.
شرایط نامناسب اقتصادی گاهی مواقع دست مدیر توانمند را هم می بندد،ممکن است برخی حوزه ها فراموش شود.مدیریت دهدشت توان بسیاری می خواهد،شورا و شهردار توانمند می خواهد،متاسفانه برخی مدیران شهری در جذب اعتبار ناتوان بودند،البته برخی هم تلاش های داشتند و گاها موفق هم بودند و اثراتی از خود به یادگار گذشتند.
برنامه های شما در صورت راهیابی به شورای شهر دهدشت چیست؟
نمیخواهم شعارهای رنگارنگ دهم،چون می دانم که «دو صد گفته چو نیم کردار نیست»،از دوران کودکی زمانی که هیچ آسفالتی و امکاناتی در دهدشت نبود دردهای دهدشت را می دانم و الان هم دردهای دهدشت را می دانم ،قول میدهم که درمان آن را هم می دانم.
طرح جامع شهر دهدشت و منشور توسعه شاید نخستین و مهم‌ترین گامی باشد که با حضور متخصصان،اهالی فرهنگ و شهروندان برای شکوفایی دهدشت ضروری است.
برای توسعه ابتدا باید زیرساخت ها فراهم شود که در دهدشت در همه ابعاد به ویژه محیط زیست،بهداشتی،فرهنگی و...مشکل داریم.
با توجه به اینکه همیشه با بودجه سر و کله می زدم در پروژه های عمرانی  و راه های چانه زنی را می دانم،ارتباطات اجتماعی زیادی با وزارت خانه ها هم داشتم،این توان را در خودم می بینم که از راه چانه زنی ها و ارتباطات در جذب اعتبارات بهره ببرم و برای خدمت دهی به مردم قدم بردارم.
ادامه دارد...
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام از نامبرده بپرسید این منزل مسکونی که کورش افق داخلش هست کی به شما داد.
Iran, Islamic Republic of
الان مثلا میخوای بگی تو بهش دادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس عزیزی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا ارثیه تو بوده که بهش دادی
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که دوای درد بی درمان کهگیلویه ای
جناب آقای عزیزی با اصالت با سواد و با ثبات و با سیاست و آشنا به مسائل روز و منطقه ای
ایشون فتنه را شناختند و فتنه را محکوم کردند
ایشون ولایت مدار هستند..
ایشان دارای بینش ملی و مذهبی و فراجناحی است
ایشان برخاسته از خاک پاک دهدشت هستند و نسبت به این آبو خاک عرق و معرفت و غیرت و شجاعت دارند
ایشان با برنامه کاری آمده اند
ایشان ۲۰۰۰ صفحه برنامه زیرساخت و روساخت و طراحی مبلمان شهری مبتنی بر سبک رئالیسم جادویی با همکاری اساتید دانشگاه‌ دهدشت و استان دارند.
ایشان به قول ساموئل بکت انتظار بیجا از کسی ندارند بلکه خود آمده اند تا با همکاری شما شهر را بسازند و شهر رابشوید و شهر را در آیینه ی زیبایی ها قاب کند و به کشور و حتی جهانیان معرفی نماید.

شعار ایشان:
دهدشت عزیز
دهدشت زخمی
زخم هایت را می شناسم و با جانان جانم درمان شان میکنم.
فرخان
Iran, Islamic Republic of
مهندس سیامک عزیزی از جوانان خوش فکر و توانمندی است، که میتواند تحولات شگرفی در شهر زیبای دهدشت بوجود بیاورد ..
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1