تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۷۳۱۵۷
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| نادر منتظریان در جمع تیرتاجی‌ها: همه به این نتیجه رسیده‌اند که همانند انگشتان دست کنار هم قرار بگیرند برای آبادانی و توسعه بویراحمد / باید یک بار دیگر کرسی بویراحمد بزرگ در صدر جدول ایران بدرخشد / نادری: فلان نامزد انتخاباتی در شهرک صنعتی بلکو کنار واحدهای تولیدی تعطیل شده به جوانان وعده اشتغال می‌دهد

۰
کبنا ؛همایش انتخاباتی نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با حضور جمعی از ایل تیرتاجی برگزار شد. منتظریان در این جمع گفت: ما باید برای یک بار دیگر کرسی بویراحمد بزرگ را به سطحی در کشور برسانیم که نام بویراحمد در سطح جدول ایران بدرخشد.
   
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز همایش انتخاباتی نادر منتظریان با حضور جمعی از ایل تیرتاجی در خیابان باقرخان یاسوج برگزار شد.
در ابتدای این همایش میثم نادری، استاد دانشگاه و فعال اقتصادی به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: ایل تیرتاجی همواره در مسائل سیاسی و اجتماعی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرین بوده‌اند. امروز هم این جمع حاضر به دنبال تغییر سرنوشت خود بر اساس فرمان قرآن و مقام معظم رهبری هستند.
وی افزود: مشارکت این مردم به این معنی هست که آنها می‌خواهند در سرنوشت خود نقش ایفا کنند و ما باید به‌جای قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی به سمت شایسته‌سالاری حرکت کنیم.
این فعال اقتصادی در ادامه با اشاره به همایش انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس در شهرک صنعتی بلکو، بیان کرد: در شهرک صنعتی بلکو همایش انتخاباتی می‌گذارد و قول اشتغال و کارآفرینی می‌دهد؛ غافل از اینکه به دلیل سوء‌مدیریت به‌جای اینکه صدای چرخ‌دنده بیاید و دود کارخانه‌ها بلند باشد، این شهرک مخروبه شده و اکثر واحدهای تولیدی تعطیل هستند.
یکی دیگر از حاضرین گفت: برخی از مسئولان فقط شعار می‌دهند. این شعارها دردی از مردم دوا نمی‌کند.
وی در ادامه افزود: این نمایندگان مجلس خودشان به فیلترینگ رأی دادند؛ اما مردم عزیز ما پول فیلترشکن می‌دهند تاعکس همین نمایندگان را به اشتراک بگذارند.
او خطاب به منتظریان گفت: به فریاد معلمان بازنشسته برسید. همچنین از شما می‌خواهیم که حلقه دور خودتان را تنگ نکنید و این را بدانید که شکست نمایندگان گذشته به‌خاطر حلقه‌های انحصاری و تنگ دور آنها است. از شما خواهش داریم که فضا را آزاد بگذارید و اجازه بدهید که نخبگان آزادانه با شما ارتباط داشته باشند.
نادر منتظریان در جمع بندی با قدردانی از ایل تیرتاجی، اظهار کرد: امروز باید پایان دهیم به برخی از رفتارهای نادرست که ایل بزرگ بویراحمد را همانند گوشت قربانی کرده‌ است.
وی گفت: جوانان این دیار در ستاره شهر یاسوج تکلیف انتخابات را مشخص کردند. همه به این نتیجه رسیده‌اند که همانند انگشتان دست کنار هم قرار بگیرند که با اتحاد و وحدت برای آبادانی و توسعه بویراحمد، تلاش کنیم.
منتظریان گفت: امروز ایران بزرگ نیازمند اتحاد و انسجام است. امروز ایران به شما افتخار می‌کنند که چنین شور و مشارکت دارید. 
این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ما باید برای یک بار دیگر کرسی بویراحمد بزرگ را به سطحی در کشور برسانیم که نام بویراحمد در صدر جدول ایران بدرخشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مرد روزهای سخت ✌
United States
درود بر تیرتاجی های غیور
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
لیاقت نماینده بویراحمدمختص خودت هست جشن پیروزی ب زودی لبیک یاحسین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1