تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۷۳۱۰۷
در جمع طرفداران خود مطرح کرد

تصاویر | منتظریان در لوداب: فرزند طبقه متوسط به پایین هستم /اگر می‌خواستم احترام نگه ندارم و مسائلی را مطرح کنم زلزله به پا می‌شد / بنده اولین کاندیدایی هستم که با برنامه مکتوب آمده‌ام، کمیته اقتصاد و کارآفرین در کشور دارم

۲
کبنا ؛نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: من فرزند لوداب و فرزند ایل تامرادی و فرزند پابرهنگان و فرزند طبقه متوسط به پایین هستم. باید نشاط اجتماعی افزایش یابد و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم و این آسیب‌هایی که هفته‌ای چند تا از فرزندان ما را راهی قبرستان می‌کند خط بطلان را بر آن بکشیم‌. ما آمده‌ایم مثلث علم و هنر و تجربه را ترسیم کنیم. اگر شما به مناظره‌ها توجه کنید بنده انسان اخلاق مداری هستم و به احترام ایل بزرگ تامرادی و اخلاق و دینم خیلی از نکات را مطرح نکردم. اگر می‌خواستم احترام نگه ندارم و مسائلی را مطرح کنم زلزله به پا می‌شد.
به گزارش کبنا نیوز، نادر منتظریان در جمع مردم لوداب اظهار کرد: از بیعت کسانی که از ایلات و طوایف مختلف و لوداب سرنوشت ساز مواجه شدیم بسیار ممنونم. انتخابات در فضای آرام و فضای امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود و اصلاً جای نگرانی نیست. آن‌هایی که ادعا می‌کنند صندوق در اختیار ماست اشتباه می‌کنند و این فضای روانی را راه نیندازند.
وی افزود: همینجا عرض می‌کنم نیرو‌های نظامی و سپاه مقتدر ما، بسیج مقتدر ما، شورای تأمین، مجموعه‌های اجرایی و نظارتی ما کمر همت بسته‌اند تا یک انتخابات سالم و با عزت برگزار شود.
منتظریان تأکید کرد: ابداً نگرانی نیست و هر کسی چشم‌امید به این موضوع بسته تعطیل بکند و اصلاً به این‌امید در صحنه نیایید. مردم روز ۱۱ اسفند ماه سرنوشت را رقم خواهند زد و خیلی‌ها از گذشته‌شان پشیمان خواهند شد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در لوداب سرنوشت ساز هستیم امروز در لوداب و چین حماسه ساز هستیم و همه بزرگان پای کار آمده‌اند. امروز ایل و طایفه بزرگ تامرادی و در مرکز ثقل مرکز تامرادی هستیم. امروز بزرگان و روشنفکران و تحصیل کردگان همه پای کار آمده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز سرنوشت ما را ایل تامرادی رقم می‌زند. امروز طایفه بزرگ بادلانی سرنوشت را رقم می‌زنند. امروز سرکوهکی‌ها سرنوشت را رقم می‌زنند. سادات از زی زی و کبگیان، دشت روم و تا برود سادات امامزاده علی سرنوشت را رقم می‌زنند.
منتظریان تأکید کرد: از طوایف مختلف پای کار هستند برای رقم زدن سرنوشت. طوایف فرصت هستند و اهل تفرقه نیستند. من آمده‌ام تا اتحاد و همدلی وجود داشته باشد.
وی ابراز کرد: شایستگان طوایف به میدان آمده‌اند، رئیس ستاد بنده در استان از ایل بزرگ تامرادی است و افتخارم این است رئیس ستادم در بخش پاتاوه از ایل تامرادی است. رئیس ستادم در لوداب و چین از طایفه تامرادی است. ما آمده‌ایم که پایانی بر خشونت‌ها باشد و ما آمده‌ایم که شروعی برای اتحاد و انسجام باشد. ما آمده‌ایم برای شروع کار نخبگان و تحصیلکرده‌ها و شایستگان.
وی تأکید کرد: من فرزند لوداب و فرزند ایل تامرادی و فرزند پابرهنگان و فرزند طبقه متوسط به پایین هستم. باید نشاط اجتماعی افزایش یابد و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم و این آسیب‌هایی که هفته‌ای چند تا از فرزندان ما را راهی قبرستان می‌کند خط بطلان را بر آن بکشیم‌. ما آمده‌ایم مثلث علم و هنر و تجربه را ترسیم کنیم. اگر شما به مناظره‌ها توجه کنید بنده انسان اخلاق مداری هستم و به احترام ایل بزرگ تامرادی و اخلاق و دینم خیلی از نکات را مطرح نکردم. اگر می‌خواستم احترام نگه ندارم و مسائلی را مطرح کنم زلزله به پا می‌شد.
منتظریان ادامه داد: ما باید شایستگان و تحصیل کردگان و نخبگان را به میدان بیاوریم. طوایف برای بویراحمد یک فرصت است اما با طایفه‌گرایی مخالف هستم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عزیزانم بدانید امروز همه مرز‌های خاکی برداشته شد و در دایره جمهوری اسلامی و قانون اساسی از هر نگاه و سلیقه‌ای، آغوش باز است، زیر چتر جمهوری اسلامی بیاییم. اگر توسعه و رشد و ارتقا می‌خواهید و نام بزرگ بویراحمد را می‌خواهید در کنار هم بیایید.
وی بیان کرد: بیایید در کنار هم باشید تلاش بکنیم جوانان را درک کنیم و اشتغال جوانان اولویت باشد. بنده اولین کاندیدایی هستم که با برنامه مکتوب آمده‌ام، کمیته اقتصاد و کارآفرین در کشور دارم و با بزرگترین سرمایه‌گذاران ارتباط دارم و با تبعیض و بی‌عدالتی را بر سر راه جوانان بر هم داشت.
وی گفت: همه ما باید برای عزت و اتحاد بویراحمد قدم برداریم و طرح‌های ملی را در این استان ایجاد کنیم. ما اهل قبیله گرایی نیستیم‌. منتظریان ابراز کرد: آمده‌ایم با ناکارآمدی مدیران و مدیریت‌های فشلی که نارضایتی مردم را به همراه داشته است، مبارزه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
منتظریان در این دوره حداقل ۶ برابر دور قبل در لوداب رای دارد.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بنازم‌ملا آرش دیده ور را
Iran, Islamic Republic of
دیدور رای ندارد
هدایت
Iran, Islamic Republic of
گوتم روشنفکر تک دوره ایه یو هم نشونش
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا شنبه معلوم
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
رای به منتظریان
نه به دروغ
نه به ریا
نه به نفاق
نه به زدوبند مالی
نه به خاله خورزویی
عدالت
United Kingdom
منتظریان سوم انتخابات هستش
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
آرش برای خودش آرش هست ماها که اهمیت نمی دهیم . اتفاقا حق روشنفکر خواهد زد
Iran, Islamic Republic of
کسی که همه جا رای دارد برنده است. برخی فقط علیا و برخی فقط سفلی. یه عده فقط اصولگرا و یه عده فقط اصلاحطلب.... تنها کسی که از همه اقشار رو جذب کرده منتظریان است
لوداب
Iran, Islamic Republic of
مگه خانواده دیده دور تصمیم گیرنده ی لوداب هستند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
خانواده دیده ور بزرگ و عاقل هستند.
به خاطر عاقلی و بزرگی از این بدنامی و لجنزار سیاسی عبور کردند
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای شاعر متاسفم
روز ۱۱ اسفند همه چیز مشخص میشه
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید ویژه به کبوتران پر وبال شکسته ای که اصالت خویش را فراموش کردند و به شاهین خیالشان پیوستند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان دلت به اینا خوش نکن کسانی که کنارت هستند
رای ندارند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1