تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۷۲۳۰۰
کبنا گزارش می‌دهد

گزارشی از افتتاحیه پروژه‌های شهرستان لنده در دهه فجر (+ تصاویر )

۲
کبنا ؛با حضور مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه در شهرستان لنده تعدادی از پروژه‌های شهرستان لنده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز؛ جلال دانش فرماندار لنده گفت: ازجمله پروژه‌هایی که به نمایندگی از سایر پروژه‌ها در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید می‌توان به افتتاح مدرسه ۶ کلاسه الزهرا، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه علوی امام خمینی، افتتاح ساختمان جدید اداره برق، افتتاح آسفالت، جدول‌کشی و ساماندهی شهرک بهاران و سرآسیاب، افتتاح کارگاه جوراب‌بافی و افتتاح یک باب منزل مسکونی نیازمندان اشاره کرد.
وی افزود: پروژه‌های دیگری هم بودند که هم‌زمان به بهره‌برداری رسیدند که می‌توان به طرح هادی روستاهای آبرزگه و بنه بلوط، اشاره کرد و پروژه‌های دیگری هم به‌زودی افتتاح خواهند شد.
دانش ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان ایستگاه برق بود و همچنین پل شهید طیب که آماده هستند و به همین زودی افتتاح رسمی و به بهره‌برداری خواهند رسید.
لازم به توضیح است که از زمان ورود جلال دانش به شهرستان لنده، این شهرستان با تلاش بسیار خوب ایشان رشد خوبی را در جذب اعتبارات داشته و پروژه‌های ریزودرشت، سیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شدند.


نام شما

آدرس ايميل شما

United States
پروژه جاده تشان به لنده چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
خخخ ۴۴ساله ک حکومت و مسوولان موقع دهه فجر و انتخابات میشن چنان بزرگنمایی میکنن کسی ندونه فکر میکنن ایران بهشته...ولی چکار کنیم مردم نادانی داریم ک ۴۴ساله دارید یه فیلم رو سالانه تکرار میکنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1