کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گزارشی از افتتاحیه پروژه‌های شهرستان لنده در دهه فجر (+ تصاویر )

18 بهمن 1402 ساعت 23:54

با حضور مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه در شهرستان لنده تعدادی از پروژه‌های شهرستان لنده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


با حضور مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه در شهرستان لنده تعدادی از پروژه‌های شهرستان لنده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنانیوز؛ جلال دانش فرماندار لنده گفت: ازجمله پروژه‌هایی که به نمایندگی از سایر پروژه‌ها در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید می‌توان به افتتاح مدرسه ۶ کلاسه الزهرا، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه علوی امام خمینی، افتتاح ساختمان جدید اداره برق، افتتاح آسفالت، جدول‌کشی و ساماندهی شهرک بهاران و سرآسیاب، افتتاح کارگاه جوراب‌بافی و افتتاح یک باب منزل مسکونی نیازمندان اشاره کرد.
وی افزود: پروژه‌های دیگری هم بودند که هم‌زمان به بهره‌برداری رسیدند که می‌توان به طرح هادی روستاهای آبرزگه و بنه بلوط، اشاره کرد و پروژه‌های دیگری هم به‌زودی افتتاح خواهند شد.
دانش ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان ایستگاه برق بود و همچنین پل شهید طیب که آماده هستند و به همین زودی افتتاح رسمی و به بهره‌برداری خواهند رسید.
لازم به توضیح است که از زمان ورود جلال دانش به شهرستان لنده، این شهرستان با تلاش بسیار خوب ایشان رشد خوبی را در جذب اعتبارات داشته و پروژه‌های ریزودرشت، سیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شدند.



کد مطلب: 472300

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472300/2/گزارشی-افتتاحیه-پروژه-های-شهرستان-لنده-دهه-فجر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1