تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۷۱۹۹۶
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| نادر منتظریان در جمع بابکانی‌ها: باهمکاری مردم و وضع قوانین درست باید این فسادها را کنار بزنیم تا جوانان آزاد شوند /  نباید کار مردم را به دستور و نظر نمایندگان گره بزنید / چشمه‌نبانی یاسوج قابلیت ایجاد شغل برای هزار جوان را دارد به دلیل سوء مدیریت و ضعف مدیریت شهری به زباله‌دان و فاضلاب تبدیل شده است

۱
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی طایفه بابکان با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. منتظریان گفت: نباید کار مردم به دستور و نظر نمایندگان گره بزنید.
به گزارش کبنا، شامگاه سه‌شنبه ( 10 بهمن‌ماه 1402) نشست‌ هم‌اندیشی جمعی از اهالی طایفه بابکان با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
محمدرضا شریعتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس اسبق آموزش و پرورش بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه رفتارهای خاله‌خرزویی و قوم‌گرایی به جامعه آسیب می‌رساند، افزود: اگر تمام رفتارهای سیاسی، اداری، اقتصادی و اجتماعی ما بر مدار قانون و عقلانیت حرکت کند، یقیناً روی توسعه و آبادانی را خواهیم دید.
وی با بیان اینکه معرفت و بزرگی‌ها هنوز وجود دارد، اظهار کرد: بی‌عدالتی ریشه گرفتاری‌ها در جامعه است. توسعه متوازن بر پایه عدالت بنا می‌شود. 
وی تاکید کرد: نمی‌توان شایستگان جامعه را نادیده گرفت و خاله‌خرزویی را ترویج داد.
نعمت‌الله فروزان (دارآفرین) معاون اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس خوب با انتخاب خوب تحقق پیدا می‌کند.
  
وی افزود: امید می‌رود که آقای منتظریان پرچمدار مبارزه با پدیده زشت قوم‌گرایی باشد و بندکشی قومی را بردارد. کارهای خوب را مردان خوب انجام می‌دهند. اشتغال و ازدواج جوانان و حل مشکلات اقتصادی و کم کردن رابطه بازی و پارتی بازی
ارسلان جلال‌فر، قائم مقام اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم بزرگ اهداف بزرگ را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: نامهربانی‌های زیادی از طرف مسئولان به مردم شده، خواهشاً شما با مردم مهربان باشید.
احمد حکمتی‌اصل، معاون اسبق اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه آقای منتظریان امید مردم است، اظهار کرد: آقای منتظریان شما آخرین تیر این کمان هستید که راه می‌شوید، مردم را ناامید نکنید.
نادر منتظریان در جمع‌بندی این نشست گفت: من اشک چشمان دلواپس مادران هستم و غرور پدارنی هستم که نگران آینده فرزندان و خانواده‌اش هستند. همچنین قلب جوانانی هستم که به واسطه نالایقی برخی مدیران به آرزوهایشان نرسیده‌اند و الان منتظر معجزه هستند.

وی در ادامه گفت: ملاک و معیارها در نزد برخی‌ها خیلی تنزل پیدا کرده است. این روزها برای اینکه کار مردم در بعضی ادارات و دستگاه‌های دولتی رفع شود، ملاک این است که به فلانی رأی داده است یا نه.
منتظریان  در ادامه ایام دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: جمهوری اسلامی به‌عنوان یک الگو به تمام دنیا معرفی شد. مردم در انقلاب 57 کشور را از دست استکبار و دست‌نشانده‌هایش نجات دهند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای این سرزمین پهناور به ارمغان آوردند. الان ایران الگوی تمام آزادگان جهان است. ما در قیامت پاسخگویی مردم آزاده‌ای هستیم که چشم و امیدشان به ایران است.
این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: نباید به صرف اینکه دوست داریم، مدیر شویم، هر رفتار غیرانسانی داشته باشیم. یکی با قرآن، یکی با هدیه و یکی هم زن‌ها را جلو می‌فرستند که در یک دستشان قرآن و در دست دیگرشان هدیه است، می‌خواهند رأی مردم را جذب کنند.
منتظریان تاکید کرد: امروز جوانان و مردان ما به‌واسطه نداری، نداشتن شغل و منبع درآمدی و به دلیل اینکه موانع زیادی بر سر راه آنها هستند، در سختی و رنج هستند. 
وی با بیان اینکه مجلس در رأس امور مملکت است، افزود: انتخابات را گذاشته‌اند که ما آزاده انتخاب کنیم، یک بار افراد را با برنامه و با جمیع شاخص‌ها و بار بعد با کارنامه. 

این فعال سیاسی در ادامه گفت: چه شد استانی که شاخص استان شدن نداشت، استان شد. ما به بزرگان‌مان افتخار می‌کنیم. خدا نکند نسل‌های بعدی ما وقتی نام بویراحمد را می‌آورند با بی‌رغبتی و لکنت زبان باشد. ما باید برگ‌های زرین دیگری به افتخارات تاریخ بویراحمد اضافه کنیم.
منتظریان تاکید کرد: ما به دفاع از نظام اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است، علیه برخی مدیران نالایق حرف می‌زنیم. مسئولان باید به‌درستی این موضوع را درک کنند که خدمت به مردم اولویت است. نباید مطالبه‌گری و حق‌طلبی و حق‌گویی را در مقابل حاکمیت تفسیر کرد.
وی رونق تولید را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: موانع تولید باید از سر راه برداشته شود تا اقتصاد رونق بگیرد و جوانان و مردان ما به منبع درآمدی دست پیدا کنند. موانع تولید چیست؟ فساد، ناکارآمدی، تبعیض و کنار رفتن شایستگان از موانع تولید است.
   
وی گفت: بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت گردشگری کم‌نظیری دارد. چشمه‌نبانی شهر یاسوج قابلیت این را دارد که برای هزار جوان شغل ایجاد کند، اما به دلیل سوء مدیریت و ضعف مدیریت شهری به زباله‌دان و فاضلاب تبدیل شده است.
این فعال سیاسی گفت: به واسطه عدم مدیریت چه بلاهایی بر سر مکان‌های گردشگری ما آمده است. پارک جنگلی را اگر هر شهردار 100 هکتار آن را درست می‌کرد، شاهد رونق گردشگری در این منطقه بودیم.
منتظریان در ادامه به معطل ماندن کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مردم در ادارات گریزی زد و گفت: اگر مردم کاری در ادارات دارند، این کار یا قانونی است یا غیرقانونی، اگر قانونی است انجام بگیرد و مردم را معطل نکنید. اگر غیرقانونی است و برود از طرف رئیس جمهور هم نامه بیاورد، نباید دیگر انجام بگیرد.
وی تاکید کرد: نباید کار مردم به دستور و نظر نمایندگان گره بزنید.
منتظریان گفت: آمده‌ایم با همکاری و همراهی مردم عزیز، تبعیض، فساد و مدیران ناکارآمد از سر راه برداشته شود تا جوانان نجات پیدا کنند. ما نیامده‌ایم شماها را قیچی کنیم، بلکه می‌خواهیم راه فرصت یکسان و برابری و عدالت ایجاد شود تا همه از نعمات جمهوری اسلامی بهره بردارد.
این نامزد انتخابات مجلس ادامه داد: مسائل غلطی در جامعه ریشه زده که باید با اقتدار رفع شوند. با اقتدار فساد را از سر راه شما خواهیم برداشت.

وی افزود: نیامده‌ام با جابه‌جا کردم بخشدار، فرماندار، این مدیر و آن مدیر، این کارمند و آن سرایدار به شکل غیرمتعارف به مجلس برویم. پاشنه آشیل جامعه فساد است، آمده‌ایم باهمکاری مردم و وضع قوانین درست و کارشناسی شده و به یاری خداوند متعال این فسادها را کنار بزنیم تا جوانان آزاد شوند.
منتظریان گفت: به رقبا می‌گویم که ما سالم رقابت می‌کنیم و بیاید که رقابت را مردانه جلو ببریم و مردم هر کس را انتخاب کرد به او تبریک می‌گوئیم. نه بداخلاق هستیم و نه طالب بداخلاقی هستیم.
این فعال سیاسی در ادامه به مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: خاندن آیت‌الله ملک‌حسینی شناسنامه استان کهگیلویه و بویراحمد است. آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی مجتهد جوان، باهوش‌ترین مجتهد، و در سطح کشور برند هستند. باید قاطعانه از ایشان در انتخابات حمایت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یادگاری ۱۲ بهمن‌ماه۱۴۰۲
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر منتظریان‌پیروز انتخابات است.
به هر طرف که نگاه کنید آرا روشنفکر ریزش شدید کرده است
Iran, Islamic Republic of
ن بابا کی بود داخل مسجد خانه خدا داخل شهرک امام حسین ۶۷ هزار نفر ونماینده فعلی را مسخره کرد برو بابا مردم خودشون تشخیص میدن
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خوب عکس بگیربه دردت میخوره برای یادگاری سال دیگه یادت میاد که چقدرمردم‌گلوت زدن چیه خودت میخندی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که با پیروزی شما این همه فساد، بی عدالتی و تبیعیض برچیده شود.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که با پیروزی شما این همه فساد، بی عدالتی و تبیعیض برچیده شود.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که با پیروزی شما این همه فساد، بی عدالتی و تبیعیض برچیده شود.
United States
منتظریان‌نفرسوم است خودش را خسته نکند
United States
اول که بازنده هستی دوم اینها که دورت هستند فقط دنبال امتیاز هستند
United States
ملا نادر جون خوت کم شعار بده
Romania
متاسفانه انتخابات در بویراحمد قبیله ای و طایفه ای شده،هیچ خرد و اندیشه‌ای برای انتخاب وجود ندارد.حضور افراد حاشیه کاندیدا ها موید این واقعیت است. اینکه عنوان شود فلان اصلاح طلب یا اصول گرا به فلانی پیوست درست نیست. باید گفت فلان خانواده به فلان کاندیدا پیوست
سیلارستانی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه اگه اومی سرکار تمام مناطق تفریحی از جمله همی چشمه نباتی درشه تخته ایکنی بعد مدتی حتی نیلی اشغال بریزن بعد مشخص ایبو تا به دوستانت واگذارش کردی. ها بله ها
علی دایی
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت چنتاش قول‌ و بقیه هم دادنه ، البته چندتاشون رو م ج رایشون رو مینویسه بهرامی جرأت اعتراض ندارن
رقیب
Iran, Islamic Republic of
اییییییی بالاخره احمد حکمتی کار خودش رو کرد.
واقیعت
Iran, Islamic Republic of
الآن رقابت بین آقای منتظریان و زارعی برای کسب مقام سوم است. با اقبال عمومی که در هفته های اخیر به سمت
روشنفکر صورت گرفته با آرای قابل قبول و با اختلاف در صدر است. همه ی سیاسیون و گزارش های میدانی مؤید پیروزی قاطع روشنفکر هستند. بهرامی همچان در مقام دوم و بسیار پر تلاش هستند
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
توهین هایی که بعضی از به اصطلاح سخنرانان منتظریان برعلیه روشنفکر داشتند و همچنین تهیه ی کلیپ های غیر اخلاقی بر علیه ی ایشان، سیل جمعیت را به سمت روشنفکر آن قدر بالا برده که در موفقیت وی کمتری تردیدی نیست
ح
Iran, Islamic Republic of
در عجبم از این افراد بزرگوار که بر چه اساسی از این آقا حمایت می کنند. در جلوی این آقا توهین های غیر اخلاقی به افراد می شود که می خندد . در حالی که یک کاندید باید متانت داشته باشد
طرفدار روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
باید از افرادی مانند ولایتی ، طاعت نژاد ، یزدان منش، و... که طی صحبت ها و همچنین حضور افرادی مانند پارسه و درخشان فر و ... که زمینه ساز گرایش بیشتر مردم به روشنفکر شدند، تشکر کرد. واقعاً اثر گذار بودند
علی
United States
سو مدیریت خخخخخخ
Germany
به واسطه چرخش منتظریان به سمت اصلاحات بین منتظریان و اصل اصولگرا (هدایتخواه)انشقاق ایجاد شده لذامیطلبد که منتظریان به اصلاحات و طایفه اش و وصلتهایی که کرده چنگ بزند و مسئله مهمتر آنکه اگر وی صاحب کرسی در بهارستان شود باتوجه به اینکه مجلس در دست اصولگریان هست عملا برنامه های منتظریان من جمله بودجه آوری برای شهرهای بویر احمد دنا و مارگون ضعیف خواهد بود لذا مردم باید به فکر کاندید دیگری مثلا خرامین که خود را انقلابی می‌نامد باشدو به آن رای دهد
مشی
Iran, Islamic Republic of
خبری از خط شکن نیست. کجا رفته! واقعاً جاش خالیه
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
اینها هیچ کدومش بهت رای نمیده ملانادر اینو از من داشته باش
سعادت
Iran, Islamic Republic of
چهار ساله تو یکی تو این خانه و اون خانه دنبال رای جمع کردن هستی معلومه هیچی بارت نیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1