تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۷۱۲۰۶
از طرح های شهید سلیمانی؛

زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان در شهرستان گچساران افتتاح شد(+تصاویر)

۱
کبنا ؛باحضورفرشید کرمی معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسعود یاری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش گچساران،عیسی خادمیان مدیر مدرسه شهید تندگویان، جمعی از معاونین استانی و شهرستانی اداره آموزش و پرورش و روسای ادارات، زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان شهرستان گچساران افتتاح شد.
مدیرمدرسه شهید تند گویان دراین آیین ضمن خیرمقدم، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی و متناسب سازی فضاهای آموزشی مدارس در سطح کشور در حال اجراء است.
عیسی خادمیان افزود: چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان شهرستان گچساران با مساحت 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال احداث شده است.
خادمیان در پایین از زحمات و تلاش های و پیگیری های فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استان و انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران جهت احداث چمن مصنوعی مدرسه شهید تند گویان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان شهرستان گچساران با اشاره به آغاز اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی در دولت سیزدهم در راستای ساخت چمن مصنوعی در مدارس،اظهار کرد:در سال گذشته ،دوهزارو صد پروژه در کشور تصویب شد  که امسال هم  ۲هزارو ۱۰۰پروژه دیگر در همین راستا برای مدارس تعریف شد است.
فرشید کرمی افزود:از پروژه های سال قبل ۶۱پروژه به استان ما تعلق گرفت که به صورت ۱۰۰درصد اجرا کردیم.
وی عنوان کرد:در واقع چمن های مصنوعی که به شهرستان گچساران از طرح شهید سلیمانی درسال قبل تعلق گرفته شامل ،۴چمن بود که دو چمن هم به تازگی در مجموع ۶ چمن اضافه شده و ۲۴چمن هم از طرح آسیب های اجتماعی نفت می باشد که در اختیار نماینده مجلس است که با پیگیری های که ما انجام دادیم توانستیم با همکاری نوسازی تحویل دانش آموزان بدهیم.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:چمن ها متعلق به درون مدارس می باشد و یک چمن بزرگ برون مدرسه ای ۶هزارو ۴۰۰متر بنام شهدای دانش آموز در پانصد دستگاه گچساران افتتاح شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
کرمی اعتبار هر چمن مصنوعی در استان را ۳۰۰میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این اعتبار به حساب مدارس واریز  و خرید از طریق سامانه انجام می شود و  تقدیم دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است: عیسی خادمیان مدیر پرتلاش و خوش ذوق مدرسه شهیدتندگویان گچساران به همراه مجموعه همکارانش، برنامه ای منظمی را در  آیین افتتاح چمن مصنوعی تدارک و اجراء کردند و همچنین مجری این آیین برعهده سید نعمت الله قادری فرهنگی و هنرمند نام آشنای گچسارانی بود.

گزارش: حبیب قلندری


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1