تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۹۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

پیگیری‌های متفاوت فرماندار بویراحمد؛ با حضور سرزده در ادارات خدمات‌رسان

۰
کبنا ؛روز دوشنبه که مطابق برنامه‌های معمول، دیدار عمومی هست، فرماندار بویراحمد با احصاء برخی از مشکلات اساسی مردم، مراجعه‌کننده، دوشنبه امروز ۱۱دی ماه را برای پیگیری این مشکلات با حضور سرزده در ادارات خدمات‌رسان مربوطه، اختصاص داد.
به گزارش کبنا، در بازدید‌های امروز، شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار بویراحمد به همراه معاون عمرانی خود با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد، مسائل مربوط به وام‌های مسکن روستایی، تسهیلات خسارت‌های ناشی از حوادث، مسائل مربوط به کمیسیون تغییر کاربری‌ها، تسریع در جواب استعلامات و صدور پروانه روستایی و... را مورد رسیدگی قرار داد، از آنجا که همواره در بنیاد مسکن شهرستان، ازدحام جمعیت بود، این بار با توجه به تدابیر انجام شده، امور کاری مردم به صورت بهتری در حال پیگیری بود.
فرماندار بویراحمد بعد از آن ار اداره راهداری شهرستان و تجهیزات این اداره بازدید و با مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر شهرستانی جلسه مشترکی را تشکیل داد و ضمن تشکر از پرسنل این اداره کل و اداره راهداری شهرستان بویراحمد پروژه‌های راه روستایی و روکش جاده‌ها و موضع تعمیر و راه‌اندازی تجهیزات راهداری شهرستان را خواستار شد.
مهدوی مطلق، نداشتن اختیار عمل در اداره شهرستان را یکی از مشکلات اساسی این اداره در گذشته عنوان کرد و‌ گفت: خوشبختانه در مدیریت جدید این شرایط در حال بهبود هست و سایر مسائل مربوطه نیز مورد پیگیری قرار گرفت.
بعد از آن فرماندار شهرستان بویراخمد با حضور در شرکت گاز شهرستان بویراحمد نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، مشکلات مردمی در این خصوص را نیز به همراه مدیران و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1