تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۷۰۴۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

مهدی روشنفکر در دارشاهی بویراحمد: عده‌ای نان‌شان در تفرقه و تشتت هست؛ گاهی به نام چپ و گاهی با نام راست / مسئله امروز کارآمدی است / راه یافتتن به مجلس مهم نیست، مهم این هست که بتوانیم باری از دوش مردم برداریم

۳
کبنا ؛مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در جمع مردم شریف دارشاهی، گفت: مردم این منطقه خدمات ارزشمندی در تاریخ این نظام و این استان ثبت کردند.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر ز بانیان این جلسه (خانواده هدایت‌خواه) و همه عزیزانی که در این جلسه حضور یافتند و عرض تسلیت دهه فاطمیه، اظهار کرد: گذشتگان این منطقه در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد و در ساختار تاریخ این استان اثر مثبت داشتند، مثل انسان‌های برجسته‌ی فعلی، در فرهنگ شناسنامه استان طایفه گودرزی سهم زیادی را ایفای نقش کردند و اثرات ماندگاری به جا گذاشتند.
وی با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره)؛ مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، بیان کرد: امام خمینی(ره)و رهبر انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم، حضور مردم و استقبال مردم نسبت به انتخابات تأکید دارند.
وی تصریح کرد: مردم با وجود کم و کاستی‌ها و کمبود‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همواره مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند. مردم بین خائن و خادم تفاوت قائل‌اند و ما با شما به آینده‌ امید داریم.
روشنفکر اظهار داشت: حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌ویژه مردم شهرستان‌های بویراحمد بزرگ خدمات بهتر بود که متأسفانه آنگونه که شایسته و بایسته این مردم است، ما دست اندرکاران استان نتوانستم در حد‌ شأن و شوکت مردم خدمات ارائه دهیم.
روشنفکر گفت: مردم حقوقی دارند، ناکارآمدی، ناتوانی، عدم عدالت و عدم تعهد نگذاشتند این نعمت‌های انقلاب در اختیارشان قرار گیرد.
وی گفت: سپاسگزارم از حضور شما در انتخابات سال ۹۸، اول از آن‌هایی که به من رای ندادند، تشکر می‌کنم و سپاس از آن‌هایی که ما را پذیرش کردند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ادامه داد: انصافاً گفته‌های مردم، بیانات مردم، رفتار مردم در برخورد با خادم خودشان، مرا بیشتر وادار می‌کند به اینکه بیایم پای کار جهت خدمت به مردم، همچنین خادم مردم و کنار مردم باشم.
روشنفکر با اشاره به اینکه، این استقبال شما عزیزان تنها انگیزه ما در ادامه مسیر هست، تصریح کرد: همین اندازه که شما دعوت کنید و ما بتوانیم خدماتی که این نظام را در طول این سه سال ارائه داده و تبیین کنیم بخشی از مشارکت در انتخابات را می‌توانیم بهبود ببخشیم.
وی افزود: کار‌های بزرگی را شروع کردیم این کار‌ها با استقبال شما برای بنده ایجاد انگیزه خواهد کرد.
مهدی روشنفکر گفت: هر کدام از مدیران و دست اندرکاران، کاری کردند و کارآمدی داشتند، به جناح و گروه او نگاه نکنیم بلکه مسأله امروز ما کارآمدی است و باید از همه مدیران کارآمد تشکر کرد.
وی ادامه داد: راه یافتتن به مجلس مهم نیست، مهم این هست که بتوانیم در این مسیر باری از دوش مردم برداریم و دغدغه مردم و مشکلات مردم را بدانیم و راهکار لازم را بیابیم. اگر گاهی فریاد می‌زنیم گاهی مدیران را محکوم می‌کنم با توجه به ظرفیت‌ها خیلی بیشتر می‌توانند کارآیی داشته باشند.
روشنفکر افزود: نمی‌گویم به من رأی دهید و کسی هم نمی‌تواند دیگری را وادار به رأی کند، اما اعلام می‌کنم برای عملکردم با توجه به مسأله دو سال و‌ اندی شرایط خاص کرونایی در مقایسه با فرصت‌های گذشته حرف دارم و حرف‌ها در سینه دارم و وقتش برای بعداً.
وی افزود: حتی مخالفی که شاید من را قبول نداشته باشد، مطمئناً عملکرد من را مورد بررسی قرار می‌دهند و قضاوت می‌کنند.
وی گفت: عده‌ای با تفرقه انداختن به نام‌های چپ و راست و سیاه و سفید و مثل اینکه کلاً نونشان در تفرقه و تشتت هست، هرکس بیاد از خودش و سابقه و عملکرد خودش بگوید و چه لزومی دارد با دروغ و تهمت انتخاب صحیح و دقیق مردم را زیر سؤال ببرند.
این نماینده مجلس گفت: مردم درایت دارند و درک می‌کنند. حتی آن‌هایی که شاید تحصیلات چندانی نداشته باشند، اما خوب می‌شناسد و خوب تشخیص می‌دهند.
 روشنفکر افزود: در زمان ورود ما به مجلس ویروس کرونا بود، تغییر و تحول دولت و تحریم‌ها و در همین شرایط؛ شهرستانی که یک سال قبل از من یک میلیارد بودجه آن بود، در سال گذشته ۱۳میلیارد فقط‌  برای پروژه آبرسانی کریک و دارشاهی لحاظ کردیم.
وی در ادامه اضافه کرد: خدمات خوبی ارائه شده، تاکنون در همین دولت و در روستای دارشاهی بیش از ۳۰ هزار متر آسفالت، ۱۶میلیارد تومان برای تقویت برق این حوزه، اصلاح شبکه برق و روشنایی دارشاهی خدمات انجام گرفت. هر چند می‌طلبد خدمات بیشتر و بهتری به این مردم فرهیخته ارائه داد.
اسحاق هدایت خواه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دارشاهی گفت: هدف از این گردهمایی تقدیر و تشکر از زحمات دکتر روشنفکر که راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کشیده‌اند و چه رنج‌ها و درد‌هایی در راستای اهداف، آرمان‌ها و آمار‌ها به جان خریدند و اعلام حمایت خود را نسبت به‌ ایشان داشته باشیم.
وی بیان داشت: فضل خداوندی، کسوت پیغمبری، مژده‌ای جان پرور، چراغ دانش، تعلیم گلستان، حرف وفا، لوح بیداد، چکیده‌اندیشه‌ها، طلب علم و مشیت الهی مهرتان را در دلمان تاباند و نعمت همدلی را به ما ارزانی داشت تا بتوانیم با چنین اتحاد برادرانه همواره در جوار شما استاد عزیز و گرانقدر باشیم.
وی افزود: احتمام مستمر و گام‌های محکم و متوالی حضرتعالی در راستای توسعه استان عزیزمان جای تقدیر و تشکر ویژه دارد و‌ امیدواریم بار دیگر در کنار هم با همدلی و همزبانی ندای وحدت را شعار و یا مهدی را رمز پیروزیمان قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرایان
United States
هدایت خواه کیلو چنده ،الان فقط باید گفت حاج منتظریان
در جواب اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه محور اصولگرایان است. شمای طرفدار روشنفکر با این ترفندها به جایی نمی رسید
Iran, Islamic Republic of
این طرفند شما روشنفکریها جواب نمیده اتفاقا زنده باد هدایت خواه
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدایانیامرزدکسی راکه خلاف عملش حرف میزند
Romania
درود بر دارشاهی بزرگ،مردان بزرگ درود بر دکتر هدایتخواه و دکتر روشنفکر
معلم
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده تو خودت منبع تفرقه بین طوایف و جریانات سیاسی بودی در بویر احمد خروجی جریان انقلاب را قبول نکردی از طرف دیگه طایفه گرایی را رونق دادی کدام کار عمرانی شروع کردی که مردم از ان بی اطلاعند مردم در انتخابات پیش رو جواب محکمی به شما خواهد داد.
خدا با مظلومان است. ترس از خدا داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
شمال جنوب شرق غربِ بویراحمد؛ یکپارچه مهدی روشنفکر رافریاد میزند آنوقت عده ای کار شبانه روزی آنها شده تخریب روشنفکر وفتنه در بویراحمد.
Iran, Islamic Republic of
خودتونم میدونید چقد اوضاعتون خرابه. روشنفکر که چند روز پیش میگفت هدایت خواه برای همیشه به تازیخ خواهد پیوست
Romania
سزای رستم بد مرگ سهراب است..حقته جناب منتطریان ...اصولگراها بهت رشد دادند رفتی با اصلاحطلبان
Romania
اوووف وی حرکت
Romania
درود بر روشنفکر
سلام بر هدایتخواا
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
وقتی عده ای منفعت طلب و قوم طلب می خواهند جریانی را مصادره کنند خانواده پدر اصولگراهای استان تصمیم به پیوستن به دکتر روشنفکر مرد انقلابی واقعی گرفتند و الان رفتن در غار فردا میان هزار بهانه میارن بویراحمد یک دست خواهد شد شما فقط نظاره کنید خدا شاهده بدون غرض میگم هیچ نماینده ای به اندازه دکتر روشنفکر بودجه برای شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون نیاورده و نخواهد آورد برادر متعصب تعصبات قومی ،جغرافیا مال دوران جاهلیت می باشد و شما از اون دوران خارج شید لطفا به عملکرد رای دهید تحقیق کنید نه به هیاهوی رسانه ای و مجازی
Iran, Islamic Republic of
فلکه زیر سیگاری نماد بودجه و هنر اقای روشنفکر می باشد .مبارک مردمان غیور
جعفر
Iran, Islamic Republic of
دراول متن نوشته اند خانواده آقای هدایتخواه بطوریکه برای خواننده کم اطلاع تداعی میشود که خانواده شخص آقای دکتر هدایتخواه منظور است در حالیکه آقای دکتر هدایتخواه هیچ ارتباط انتحاباتی با آقای روشنفکر ندارد و دلیل اینکه برای کاندید مورد نظرش تبلیغ نمی کند این است که تهران از ایشان بخاطر مسؤلیتش خواسته اند شرعاً و قانوناً وارد تبلیغات نشوند ایشان حتی برای آقای رئیسی هم تبلیغ نکردند
دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
از این جمعی که در عکس مشاهده می‌کنید پنج نفر از دارشاهی نیستند
Russian Federation
اشتباه بزرگی کرد منتطریان خودش با دست خوش باعث شد اصولگراها فراری بشن
Iran, Islamic Republic of
تو نمیخواد از طرف اصولگراها صحبت کنی تو طرفدار روشنفکری دلسوزی میکنی مثلا
Iran, Islamic Republic of
اگه ما بافت دارشاهی را می شناسیم اینطور که دار و دسته آقای روشنفکر بزرگ کردن این جلسه را نیست. کسی که اهالی دارشاهی را بشناسه و افراد تو عکس را متوجه میشه که این همون جمعیت تلفنی هستند که آقای روشنفکر از لوداب و پاتاوه و .... همراه داره. این آقایی که صخبت کرده نام خانوادگی هدایت خواه را داره. همین روشنفکر با اون ادبیات مگه چند روز پیش نمیگفت اقای هدایت خواه برا همیشه به تاریخ خواهد پیوست؟ حالا یه جمعیت از اینور و انور برده دارشاهی مثلا روحیه از دست رفته طرفداراش احیا کنه ولی جلسات روزهای آینده در بین ریش سفیدان و بزرگان دور قبل طیف آقای روشنفمر برای اصولگرایان تیر خلاص را به طیف این آقا خواهد زد.
Russian Federation
اصولگراها یکی یکی دارن میرن
حاج قادر
Iran, Islamic Republic of
بزرگ سعادت اگه راست میگی قبولش کن

هفته بعدازقبلی دکترمیای میگم خانواده‌ام باشمابودمن خودم افتادم تورودرباستی ای این قصه هاقدیمی شده
Russian Federation
با این سیل جمعیتی که به حمایت از روشنفکر راه افتاده تکلیف انتخابات مشخص است و این دوره بیش از یکصد هزار رای دارد
Russian Federation
امروز حقیقت در دار شاهی مشخص شد
کجای رای روشنفکر طایفه‌ای هست صدای پای ندای وحدت در منزل برادر هدایت خواه
Russian Federation
روشنفکر پیروز
۸۸درصد بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یامهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
۳ساله قول دادی یک کیلومتر جاده رو تو کاکان حدفاصل روستای منصورخانی تا گلزارشهدا آسفالت کنن ولی نکردن.فقط شعارهای توخالی میدی.کاش یک هزارم تاجگردون کار میکردی
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
ایشا کاکونیل هر چه سیتو ایکنن کمه...
تا نجات دانشگاه یاسوج یک یا مهدی فاصله داریم.
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز، انتخابات با یک رقابت سنگین به نفع روشنفکر تمام میشه. منتظریان و بهرامی باید رقابت بیشتری داشته باشند برای کسب نائب قهرمانی. اون بنده خدا هم که باز چهارم میشه و حرفی ازش نیست. خودتون رو الکی خسته نکنید. روشنفکر از هر جهت بهتر از دار ودسته حزبی های اقلیت و بهرامی های خسته است. نکته مهم اینه که رئیس ناکارآمد دانشگاه یاسوج از همین الان باید کیف، لباس و وسایل ضروری رو ببره خونه.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده دولت در استان چکاره هست هر کاری دولت انجام میده به نام خودت تمامش میکنی تو وظیفه خودت که قانونگذاریه بلدش نیستی
م
India
غیر خم ایشناسمت 😂
Iran, Islamic Republic of
اگر با هدایت‌خواه مخالفی چرا فامیلیت را عوض نمی کنی به نام دکترهدایتخوا می شناسند ..
رضا
Iran, Islamic Republic of
ایشون پسرعموی دکترهدایتخواه هستن وهیچ مخالفت یامشکلی باهم ندارن ولی شخصیت وعقیده ای جدااز آقای دکتر هدایت خواه داره ،به شماهم ربطی نداره که چرافامیلیشوعوض نمی کنه ،
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
سلام من شمارا نمیشناسم وخدمتتون هم نرسیدم دکتر هدایتخواه برادر بزرگ وعزیز ماست هیچ مشکلی هم باهم نداریم جونمون را هم براش میدیم .هیچ .هیچ جا ودر هیچ جلسه ای به ما نگفت از کی همایت کنید .حرف اول وآخر ایشان به ما که فامیل درجه یکشیم.انتخاب اصلح بود وهیچ وقت بیان نکرد که این اصلح که میگه منتظریانه یا روشنفکر یا بهرامی .فقط وفقط گفت اصلح .ماهم دکتر روشنفکر را به عنوان اصلح انتخاب کردیم وهمایت میکنیم بعدش هم آقای منتظریان تو ۸ سال انتخابات دکتر هدایتخواه کجا بود چرا مثا آقای دکتر روشنفکر وطایفه بزرگ وشجاع تامرادی تو صحنه نبود .ما نه اینکه دکتر روشنفکر راهنمایی میکنیم بلکه برای ایشان از جان ودل مایه میذاریم
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی
امیر
Germany
ندای وحدت یک شعار نیست بلکه یک آرمانی هست فراتر از بلندای دنای سرافراز و وسیع تر از وسعت نیر(کوه نور) و همچون رودهای خرسان و بشار و آبریز زلال و شفاف هست،،،،،، زنده باد سردار ندای وحدت (مهدی روشنفکر)
بویراحمد
United States
بویراحمد یه پارچه بعضی ها دست پاچه اند، بازهم خشه په خش چشه یا مهدی
قلی
Iran, Islamic Republic of
پارچه؟ پاچه؟
😄😄😄🥴🥴🥴
Iran, Islamic Republic of
عین الاسدی اگر هست برازنده حمایت د‌کتر هدایت‌خواه بزرگ است بقیه دکمه ای بیش نیستند
Iran, Islamic Republic of
بابا این مساله را اینقد بزرگش نکنید این اقا فقط فامیلی هدایت خواه را دارد و نسبت دوری هم دارد. این جمعیت هم از روستاهای اطراف آوردن ابن فرد دور گذشته هم طرفدار روشنفکر بوده چیز جدیدی نیست.
دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزنید هدایت خواه ها و قشقایی ها فاتحی ها و چابک ها و آشناها و محمدی ها و ......اینا تو جلسه بودند خوابی بیدار شو توهم که نیست واقعیته
م
India
احسنت
رضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشون پسرعموی دکتر هدایت خواه هستن ،این جمعیت هم از خوددارشاهی بودن
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز .بنده پسر عموی دکتر هدایتخواه هستم .برادر دکتر هم دامادمون هست هیچ مشکلی هم باهم نداریم جان را فدای دکتر هدایتخواه پسر عموی عزیزمان میکنیم.بله چرا آقای روشنفکر را دعوت می کنیم
یکی از دلایل مهم واصلی همایت ما از دکتر روشنفکر این بود که در زمان ۸سال انتخابات دکتر هدایتخواه با همایت طالایفه بزرگ شجاع وانقلابی تامرادی به مجلس راه پیدا کردند .
من پسر عموی دکتر هدایتخواه هستم در طول ۸سال حتی برای یکبار در هیچ جلسه ای .هیچ کاروانی .هیچ موضوعی که ربط به انتخابات داشته باشه آقای منتظریان را ندیدم ودر آن زمان آقای دکتر روشنفکر وطایفه بزرگ تامرادی پیشتاز وپیشران انتخابات بودند ودکتر هدایتخواه با رای بویراحمد سفلی به مجلس رفت
۳.دکتر روشنفکر در دوره قبل فرمودند که اگر من به عنوان نماینده مردم قبول وراهی مجلس شوم هیچ فرقی بین سیلارستان زادگاهم .چنارستان ودارشاهی نخواهم گذاشت که این را به عمل نشان داد .در ۲۵ سال گذشته روستای دارشاهی اسیر باند بازی های سیاسی وانتخاباتی شد و همواره زیر لگد سیاسیون قرار گرفت وتنها نمایند ه ای که بدون در نظر گرفتن خط وباید وجناح وارد عمل شد ومشکلات روستا را تا حدی که در توان بود حل کرد فقط وفقط دکتر روشنفکر بود .اینها فقط چند دلیل از هزار دلایلی هست که ما دکتر روشنفکر راهمایت میکنیم
سید علی رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنگر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر مثل رونالدینیو به چپ نگاه میکنه راست میزنه
به راست نگاه میکنه چپ میزنه با گلر عوض کردن راه به جایی نمیبرید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دستمریزاد به طایفه سردیار گودرزی به خصوص خانواده آقای هدایت خواه
زنده باد ندای وحدت
زنده باد دکتر روشنفکر
دولتی
United States
درود بر حاج منتظریان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو که عددها رو نمیتونی بخونی چرا به زبون میاری درزمان زارعی الحق بودجه ها وکارها قابل مقاسه نیست چرا حرف های بدون رضایت خداوند میزنی
طالب
Iran, Islamic Republic of
40سال بویراحمد را به عقب بردی ...هیچی سرت نمیشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
درودبرطایفه فهیم وارزشمند گودرزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم غیور دارشاهی درود دکار روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ندای وحدت ندای عشق و دلدادگی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ندای وحدت ندای عشق و دلدادگی
Iran, Islamic Republic of
حماسه ای بسرایم باشکوه تر از ۹۸ انشالله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده تاریخ بویراحمد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که سرکاغذ هم بلد نیست بخونه
Iran, Islamic Republic of
توکه ایتری بره بخون خخخخخ
مارگون
Iran, Islamic Republic of
حنای شما دیگه رنگی نداره
لوداب
Iran, Islamic Republic of
طايفه گرایی را مردم دست رد به سینه اش خواهند زد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بیسواد ترین نماینده استان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو بیسوادی که تعصبات قومی و قبیله ای و جغرافیا کورت کرده و به دوران جاهلیت برگشتی و چهل کامنت از چهل منطقه زدی و فکر میکنی آدم زرنگی هستی درس هم خونده باشی هنوز شکوفا نشدی
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
یامهدی عج حاج مهدی
اندکی صبر سحر نزدیک است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اونایی که میگفتن رای روشنفکرطایفه ای حالاببینن ازهمه جارای داره چندجلسه بزرگم توهمین چندروزدشت روم داشته
محمد
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکردرودبرمردم فهیم دارشاهی طایفه بااصالت گودرزی
امید
Iran, Islamic Republic of
رای روشنفکراین سری بیشترازقبل به امیدخدا
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
به امام حسین روشنفکر انتخابات را باخته.مظلوم نمایی ره به جایی نخواهد برد.لبیک یاحسین.
Iran, Islamic Republic of
امام حسین زت
Iran, Islamic Republic of
ترسیدیت دست به هرکاری می زنید که یه چندتا رای جمع کنید
Iran, Islamic Republic of
سری قبل هم میگفتین منتظریان اول به زورسوم شدهمش سی هزارتارای داشت درمقابل هفتادهزارروشنفکر
هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
دراین جمع خانواده هدایت خواه ۵نفر حضورنداره.فقط اطرافیان. روشنفکرند.مردم گول نخورید.
Iran, Islamic Republic of
روزهای آینده جلسه دارشاهی را برای منتظریان ببینید. اگر خانواده هدایت خواه بودند چرا فقط یک نفر صحبت کرد؟ همین یک نفر هم دور قبل طرفدار روشنفکر بوده.
Iran, Islamic Republic of
شما جایی در قلب فامیل هدایتخواه ندارید مادکتر روشنفکر را به عنوان اصلح برگزیده وحمایت می کنیم
پرهام
United States
منتضریان کیلو چنده
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جوجه را آخر پائیز میشمارن .صندوق دارشاهی هم دوره قبل همین دوره یک صندوق طلایی برا آقای دکتر روشنفکر میباشد.انشاالله زمان همه چی را مشخص میکنه .بعدش هم رقیب دکتر روشنفکر آقای منتظریان نیست لااقل بذارین طرفدارای دکتر بهرامی بیان جلو منتظریان که کلی هنر کنه سوم بشه
سلیمون
Iran, Islamic Republic of
توچقرعاقلی که مردمه خبرکردی.بادصباهم مث توعمل نیکنه
Iran, Islamic Republic of
فقط دو سه خانواده از دارشاهی هستن ودرضمن خانواده هدایتخواه همشون یاسوج هستن فقط درحد اقوام هستن پس این نشانه ضعف که بخواین با نردبان دیگران تبلیغ کنید
نقاش
Iran, Islamic Republic of
اینجا سینما نیست نقش بازی نکن همه مردم دارشاهی هستند
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اشتباهی گفتی .دوسه خانواده یاسوجن بقیه دارشاهی هستن .جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خودشم فهمیده رای نمیاره "گفته مجلس نرفتن مهم نیست...
بویراحمدبزرگ
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه بزرگ می گویند موحد و حال بویراحمد بزرگ هم می گویند روشنفکر
در ضمن این کار موحد است که همچون کهگیلویه بزرگ بویراحمد بزرگ را هم یکپارچه کرد درود بر موحد و روشنفکر درود درود
پرستار
Iran, Islamic Republic of
یعنی خاااااااک با ای اظهار نظرت
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری موحد به کهگیلویه پیوست!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردم بجای اینکه بفکر مردم باشه افتاده دنباله رای جمع کردن این همه نماینده اومدن و رفتن نتونستن یه سرو سامانی به مثلا مرکز استان بدن خدایی مرکز استان زیادی یاسوج نیست !!!!!فقط بفکر جیب خودشون هستند وسلام
رضا
United States
پیشنهاد پرسشی من به رسانه نماینده محترم ؛فکر نمیکنید خودتانید آنکه مردم را فرض میکنید .....این ۳۰ نفر از اهالی دارشاهی دور قبل سمت کی بودند ؟؟؟؟
علی بویر احمدی
United States
موضوع انشا
دلایل سراشیبی و افتضاحات سیاسی بویر احمد
روشنفکر بخونه ،بچه ها گوش بدن
😂😂😂
صابری
United States
آقای روشنفکر متاسفانه جواب اعتماد ما فامیل بازی نبود
براتی
United States
فک کنم بهرامی پیروز انتخابات باشد .
از شواهد اینجور برداشت میشود
Belgium
علیرغم احترامی که قائل هستم برا جناب بهرامی مدتی هست ریزش ایشون شروع شده
فضلیت
Netherlands
زنده باشید احسنت درود بر شما
ندای وحدت ندای عشق و دلدادگی

دارشاهی تکلیف انتخابات رو تعیین کرد
Iran, Islamic Republic of
یه عده آدم افتادن دنبال این و اون تو ای روستاها
بابا کی میخواهید بفهمید
جمع کنید این اراجیف را
ناظر
Iran, Islamic Republic of
جاده سپیدار جلیل به دلیل عرض کم جاده روزانه صحنه تصادف ناگوار و از دست دادن خانواده هاست رفتی دنبال رای جمع کردن اسفند جواب محکمی به شما خواهند داد.
جلیل
United States
تو چهل سال گذشته همین جاده درست نشد تو این چهار سال از بردپهن تا دروهان بازگشایی و آسفالت شد از سفیدار تا بردپهن و از سفیدار تا دلی بوک دارن به شدت کار می کنند و بزودی تمامه این عملکرده نه حرف پیک
Iran, Islamic Republic of
آخه روشنفکر / تا رای بیاری تا چه بشه حقهایی رو که طایفه و طرفداران تو ناحق کردن باید در اون دنیا جواب بدی می خواستی به منتطریان پاتک بزنی ولی اشتباه کردی و مکرو ومکرالله والله خیرالماکرین
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر یادته روستای قلات با تمسخر به هدایتخواه میگفتی پدررررر آقای پدررررر.
مطمئن باش این دور مجلس نیستی.
آقای دکتر هدایتخواه بشدت حامی منتظریان هست
Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدید دکتر هدایتخواه چقدر مهم هست که بقیه منفهت طلبان و دورویان فقط از .... یکنفر از خانواده هدایتخواه بالا میرن
محمدپور قلات
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایتخواه استاد اخلاق
سلام بر منتظریان استاد سیاست.
منتظریان ۳ماه دیگه نماینده مجلسه اگه جای روشنفکر بودم همون اسفند استعفا میدم و تا خرداد ادامه نمیدم
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
خدایی دکتر عزیز به صحبت هایی که می فرمائید هم فکر کنید من از طرفداران سرسخت شما بودم ولی شما باری از دوش ما که برنداشتی هیچ با انتصابات و استخدامی های فله ای و طایفه ای که انجام دادید ما را نا امید و بار روانی ما را بیشتر کردید.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا کی داره از تفرقه میگه.
Iran, Islamic Republic of
اینها که بیشتر ش همراهان خودته
Belgium
متعجبم واقعا متر و معیار برخی انتخاب ها واقعا عجیبه برام
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم جناب روشنفکر این ترفندها دیگه جواب نده ازاون تصاویر دیدار دانشجویی خبری نشد از اینور میری دارشاهی دوسه خانواده که اکثرا بچه شون گذاشتی سرکار میگی فتح مرکز هدایت خواه هم ما می‌دانیم هم خودت میدانی آخرین نظرسنجی‌های معتبر شما فعلا سوم هستین درضمن اون آقایی به اسم هدایت خواه صحبت کرد دفع قبل هم با شما بود راستی چطور تصاویر از دور انعکاس دادین ......
United States
برادران هدایت خواه پسر عموهاش با خواهرزاده هاش همه یه نفرن
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز دوره قبل همین یه نفر آمار رای روشنفکر را تو دارشاهی برد بالای بقیه کاندیا امسال که همه با هم دکتر روشنفکر را همایت می‌کنند و یه صندوق طلایی برا آقای دکتر روشنفکر رقم میخوره
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر از این سیل خروشان جمعیت واقعا دکتر روشنفکر عملا نشان داد که صدای مردم و همگام با مردم و خادم صادق و شجاع مردم است .
میلادد
Iran, Islamic Republic of
کو هالو تو بار خته هم نیتری به دوش بکشی چه برسه و مردم فقیر
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که تونست تو این استان خوب بودجه دست و پا کنه جناب استدار محترم بودند و لا غیر
Iran, Islamic Republic of
اخ سی نماینده بی سواد
مسلم
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مردم شریف بویراحمد و دنا آقایی که جلسه گرفته در اصل فامیلش دستزن ربطی به هدایت خواه ندارن وفقط از طرف خودش حرف زده حتی خانواده اش هم همراه او نیستند
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
شما که می فرمایید آقایی که جلسه گرفته فامیلیش هدایتخواه نیست .خودشه وکسی همراش نیست خودت خوب میدونی که به تنهایی برابر همتونه .همانطور که دوره قبل شما همه خواب بودین همین آقا تو دارشاهی صندوق رابه نفع روشنفکر درآورد
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
اگه مردی اسم وفامیلت را بگو تا بهتر بتونم جوابتو بدم .اینکه همینطور بیایی یه چیزی بگی وبری نمیشه
هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
درجواب مسلم
لطف کنید اظهار نظر الکی نفرمایید اتفاقا کل خانواده ازجمله پدر ومادر وبرادران وخواهران ودامادها وخانواده هایشان وخواهرزاده ها وفامیلها ووابستگان همشون حمایتش می کنن
پرهام
United States
آخه آدم نه تنها کل فامیل هدایت خواه آقای روشنفکر رو انتخاب کردن بلکه تمام مردم دارشاهی ایشون رو انتخاب کردن چون از همه کاندید ها اصلح تره
هونه گورزی
Russian Federation
جناب آقای مسلم دست زن چرا خودتو از فامیل جدا میکنی
هدایت خواه همو فامیلی دست زن
Iran, Islamic Republic of
تا پای جان در کنار حاج مهدی روشنفکر
،،،،،،،،
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف میزنی آقا چسلم ،،ایشون اسحاق سر عمو وفامیل نزدیک دکتر هدایت خواه هستن بالای ۲۰۰تا رای دارن همشون هم طرفدار روشنفکر هستن
Iran, Islamic Republic of
راه یافتتن به مجلس مهم نیست، مهم این هست که بتوانیم باری از دوش مردم برداریم. احزاب مهم نیستند با ندای وحدت همه چیز از هم پاشید می توانستید بهتر عمل کنید نه طایفه گری گرچه به دیگران هم امیدی برای استان نمانده ونیست
ح.ر
Iran, Islamic Republic of
گرایش های گسترده و وسیع بیانگر اخذ حداکثر آرای این دوره به سمت روشنفکر است. راحت تر و مقتدر تر از قبل موفق می شود. برنامه های کار امد تر از قبل نیز دارد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خیلی وقته دیگه به امثال حسینی و خلقی پور و منتظریان راهش رو جدا کرده،اصلا اینا رو قبول نداره
جبهه انقلاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر سیاستمداران بویراحمد دکتر هدایت خواه و دکتر روشنفکر
آرمان
Iran, Islamic Republic of
حتما آقای روشنفکر اونجا هم میخواد کار اقتصادی جدید شروع کنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانواده بزرگ هدایت خواه وایل سرافراز گودرزی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی آقای روشنفکر با انتخاب و انتصاب مدیرکل ضعیف آموزش و پرورش که همه معاونینش دورش میزدند بسیار ضرر کردی چون ایشان بسیار ضعیف بود و معاونینش هم منفعت طلب
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
برنده قطعی انتخابات روشنفکر است بدون شک
مگر همین روشنفکر دور هایی که هدایت خواه پیروز انتخابات بود همراهش نبود
بنظرم مردم دارشاهی وطایفه ی بااصالت گودرزی بهترین تصمیم را گرفتند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عامو ... خودتی این جلسه تو نتیجه نفاق و زیاده خ اهی است عامو
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر افزود: در زمان ورود ما به مجلس ویروس کرونا بود، تغییر و تحول دولت و تحریم‌ها و در همین شرایط؛ شهرستانی که یک سال قبل از من یک میلیارد بودجه آن بود، در سال گذشته ۱۳میلیارد فقط‌ برای پروژه آبرسانی کریک و دارشاهی لحاظ کردیم.
اگر ویردس کرونا نبود قطعا بهرامی نماینده مجلس می شد وشکی در آن نبود اما این دوره قطعا سوم میشی هم با توجه به عملکردت هم آمدن مردم پای صندوقهای رای چهل سال دیگه هم در مجلس باشی کاری ننیتوانی انجام بدی چرا که مدیرانی گذاشتی که محبوبیت و مقبولیتی و تجربه و تخصصی ندارند معاونین آنها خیلی ضعیفتر از آنها بالاخص حوزه اقتصادی و این همه ریزش ناشی از این موارد است که جبران ناپذیر هست
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
قطعا خانواده آقای هدایت خواه با ایشون هماهنگ کرده اند و بعد جلسه گرفتن ، فرض کنیم عمو زاده های آقای هدایت خواه آقای روشنفکر رو دعوت کرده باشن عقل سلیم میگه آقای هدایت خواه دیگه رای نداره که بخواد کاندید دیگری رو حمایت بکنه ، بپذیریم یا نپذیریم خانواده آقای هدایت خواه سمت آقای روشنفکر رفتن ، جلسه آقای منتظریان با اصلاح طلبان باعث شد که اصولگرایان الخصوص آقای هدایت خواه از ایشون فاصله بگیرن ،به عنوان یک شخص بی طرف خدایش عملکرد آقای روشنفکر در این چهار سال هم خوب بوده و وضعیت رای شون هم خوبه
United States
تو اگر شعور سیاسی داشتی و بی طرف بودی میدونستی رای هدایتخوا رای جریانیه


اخه شاید خانوادش قبولش نداشته باشن


مگه همه روشنفکرن که رای انویشه ای نداره و فقط فامیلیه رایش
بی طرف
Russian Federation
ن/صبح با روشنفکره عصر با بهرامی و شب با منتظریان
سحری هم با تاجگردون
مفتح
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادرانم
انتخاب دکتر روشنفکر کاری بسیار ارزشمند است
درود بر ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز اینو بدونید که روشنفکر در بخش پاتاوه و شهرستان مارگون و لوداب که دور قبل توانست ۸۵ در صد ارای این مناطق را به دست اورد دیگه محبوبیتی ندارد چه برسد به بخش مرکزی ..این جمعیتی که میبینید اومدند دارشاهی ۹۵ درصدش دوستان منفعت دیده هستند که در تمام جلسات روشنفکر شرکت میکنند ..
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر در دارشاهی بویراحمد: عده‌ای نان‌شان در تفرقه و تشتت هست؛ گاهی به نام چپ و گاهی با نام راست / مسئله امروز کارآمدی است / راه یافتتن به مجلس مهم نیست، مهم این هست که بتوانیم باری از دوش مردم برداریم.اقای روشنفکر هرکس این کلمه تقلبی بهت رسوند قصد مسخره کردن تورا داشت.یعنی بهت فهماند که جنابعالی اینکاره نیستی اما شما متوجه نشدید
ایوب
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مردم شریف بویر احمد ودنا خطاب به آقای مسلم که نوشه اسحاق هدایت خواه ) ( دستزن هستن وربطی به هدایت خواه ندارن) بنده ایوب هدایت خواه هستم برادر اسحاق اگر بخواهیم خانواده هدایت خواه ها رو آمار بگیریم خانواده اسحاق هدایت خواه وبرادران از ۷۰درصد خانواده هدایت خواه رو تشکیل میدن وما همگی طرفدار آقای روشنفکر هستیم شما که زنت هم باهات نیست چرا حرف مفت میزنی جم کن بساطت را
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1