تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۶۹۴۱۷
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: کسی متوجه اهمیت بسیج می‌شود که روز مبادا را درک کند / تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بویراحمد

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امنیت، ارتقاء سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و آموزشی و همه ارکان پیشرفت و توسعه کشور را مدیون بسیج  هستیم. در واقع کسی متوجه بسیج می‌شود که روز مبادا را درک بکند. 
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (شنبه 27 آبان ماه 1402|) نشست شورای اداری شهرستان به ریاست شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار بویراحمد برگزار شد که مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد با گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک روز پرستار، اظهار داشت: سلامت بشریت در حوزه درمان مدیون تلاش‌ها و زحمات پرستاران است. در دولت سیزدهم گام‌های خوبی برای بهبود وضعیت پرستاران برداشته شده و در برنامه هفتم توسعه این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: بزرگداشت هفته بسیج، بزرگداشت خلاصه همه خوبی‌ها است. گستره و سابقه بسیج امروزی نیست و به درازی تاریخ بشریت است و دفتر تشکل آن را همه مجاهدان اول و آخر امضاء کرده‌اند. در طول تاریخ، ائمه اطهار، اصحاب پیامبر، مجاهدات، ابوذرها و سلمان‌های تاریخ بدون مزد و منت برای خدمت به جامعه اسلامی جان بر کف بودند و نمونه‌هاس بسیج جهانی هستند. در عصر حاضر تبلور این فرهنگ توسط امام(ره) بنا نهاده شد. 
وی افزود: تشکیل بسیج مردمی جزء اندیشه‌های امام خمینی(ره) و فرمول امام در دفاع از تمامیت اراضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود. 
فرماندار بویراحمد گفت: امنیت، ارتقاء سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و آموزشی و همه ارکان پیشرفت و توسعه کشور را مدیون بسیج  هستیم. در واقع کسی متوجه بسیج می‌شود که روز مبادا را درک بکند. 
مهدوی‌مطلق گفت: در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیج جایگاه ویژه‌ای دارد که درک آن سخت است. جایی که امام (ره) می‌فرماید؛ بسیج الطاف جلیله خداوند بود. یا مقام معظم رهبری می‌فرماید؛ بسیج فتح الفتوح حضرت امام (ره) بود.
سرهنگ حسین انوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد نیز در ادامه جلسه با تبریک هفته بسیج گقت: بسیج از مشمولیت و گستردگی ویژه‌ای برخوردار است؛ که تمام اقشار را شامل می‌شود و وظیفه سنگینی را بر عهده دارد، هرگاه نظام و انقلاب ما به بسیجیان نیاز داشته باشند، آن‌ها حضور پیدا می‌کنند و گره‌گشایی می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه بسیج عضو تأثیرگذار بدنه ملت است، بیان کرد: بسیجیان برای تحقق دولت اسلامی و تمدن اسلامی پای‌کار هستند و قدم برمی‌دارند، تفکر و فرهنگ بسیجی نیز در دیگر کشور‌ها رسوخ پیدا کرده است و مشکلات آنان را حل می‌کند.
انوری با اشاره به اینکه بسیاری از کشور‌ها به دنبال تشکیل بسیج مردمی هستند، گفت: بسیج از از ناممکن‌ها، ممکن می‌سازد، امسال با شعار «بسیج، ‌امید ملت ایران» و طبق روزشمار هفته بسیج ۲۳۵ برنامه را در طول هفته در پایگاه‌های مقاومت و ناحیه‌ها داریم.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بویراحمد ادامه داد: رزمایش فاطمی ۳ را در پیش رو داریم که ۴۰گروه جهادی جمع می‌شوند و به مناطق محروم شهرستان بویراحمد اعزام می‌شوند.
انوری بیان داشت: بروزرسانی تبلیغات محیطی در فضای مجازی، آماده‌سازی و تولید محتوای تبیینی با شعار محوری ویژه روشنگری و هادیان سیاسی در بدنه بسیج را در طول هفته داریم.
وی گفت: برگزاری مسابقات فوتسال، توزیع کالا‌های چون تانکر و بخاری میان محرومین، بسته معیشتی، افتتاح کار‌گاه خیاطی در یاسوج، توزیع ۸۸ جهیزیه جوانان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، سرکشی از طرح‌های استغالزایی، طرح نذر ظهور و ارایه خدمات، احصاء مشکلات مردم بویراحمد توسط پایگاه‌های بسیج، برگزاری میز رفع موانع تولید، اهدای اقلام اساسی محرومین توسط بسیج کارگری، کمک مؤمنانه به خانواده‌های زندانیان و آزادسازی ۲زندانی، اردوی راهیان پیشرفت، اعزام ۳۱نفر از استان برای دیدار با رهبری، نذر خون، نشست فعالان رسانه‌ای جریان انقلاب، دیدار با خانواده شهداء و یادواره شهیدان نیز از برنامه‌های هفته بسبج است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چفیه مقدسه
امیدواریم بهش خیانت نکنید چون تاوان داره
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
پست و مقام داشتن هم دردسرهای خودشو داره ....
علی
Iran, Islamic Republic of
... من در عملیات بینتالمقدس. ۴۰تا ۱۰ ازشقز وبانه و. تپه دوقلو و... بودیم... تا حالا جز بی حرمتی چیزی دیدیم؟ ۸مون گرو ۹هست... دوتکه زمین داریم مافیای منابع طبیعی نمیذاره ثاگذار بشه... من پثل ثفیش های واریزی دام ام ا کنابع طبیعی به یکی از همکارانشون داده اسست.... این ظلم از منابع طیبیعی هست....
مه زمون
Iran, Islamic Republic of
ای خدا نمارک سی معاون /سی چفیش/ هاذا الان انقلابیه؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1