تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۹۳۲۳
با حضور خیران مدرسه‌ساز کشور؛

مدرسه و خوابگاه شبانه‌روزی خیرساز سی‌سخت افتتاح شد (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: خیرین تبلور‌ امید آفرینی در جامعه هستند.
به گزارش کبنا، حمیدرضا خانمحمدی در آیین افتتاح دبیرستان شهید مطهری سی‌سخت و خوابگاه شبانه‌روزی خیرساز سی‌سخت، گفت: هر جا خیرین ورود کردند مسائل و مشکلات به سرعت حل شد که خوشبختانه در زلزله سی سخت با مشارکت خیرین همه مدارس شهرستان دنا آباد شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در زلزله سی سخت ۴۵ مدرسه آسیب دیدند گفت: ۳۳ مدرسه به سرعت تعمیر و بازسازی، ۴ مدرسه مقاوم‌سازی و ۸ مدرسه تخریب و بازسازی شدند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از همت خیرین در امر مدرسه‌سازی تقدیر کرد وگفت: سالن چند منظوره ورزشی و استخر نیمه تمام سی سخت نیز احداث و تکمیل می‌شود.
سید جواد هاشمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز از تلاش‌های خیرین در اقصی نقاط استان تقدیر کرد وگفت: با مشارکت خیرین عزیز بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان تاکنون ساخته شده است.
امام جمعه شهرستان دنا نیز در این آیین با تقدیر از مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی گفت: ۲۱ مدرسه ستگی در شهرستان دنا وجود دارد که نیازمند بازسازی هستند
وی تکمیل دارالقرآن و احداث خوابگاه شبانه روزی جهت مدرسه معارف و سالن چند منظوره ورزشی را از نیاز‌های مهم آموزش وپرورش شهرستان دنا عنوان کرد و خواستار کمک در این زمینه شد.
مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در این جلسه گفت: دنا مهد فرهنگ و پرورش عالمان بزرگی بوده که توجه به فضا‌های آموزشی ایمن و استاندارد برای پرورش و تربیت دانش‌آموزان این دیار توسط خیرین کاری ارزشمند و ماندگار خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دبیرستان با مشارکت ۴ نفر از خانواده‌های سانحه هوایی پرواز یاسوج- تهران(سال ۱۳۹۷)، تکمیل و امروز به بهره‌برداری رسید که برای اجرای آن ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور بیش از ۱۰۰ خیر مدرسه ساز کشوری و استانی روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
حسنعلی عزت خواه افزود: معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه ۷۰ خیر مدرسه ساز شاخص داخل و خارج از کشوربرای شرکت در این جشنواره عصر امروز وارد استان شدند.
وی به آمادگی استان برای برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: برگزاری این جشنواره با هدف تکریم نیک‌اندیشی خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود.
عزت خواه افزود: صبح پنجشنبه پیش از شروع جشنواره، مدرسه نیاز‌های ویژه شهید کاظمی خیرساز یاسوج با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری، استانی وخیران به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با قدردانی از اقدامات ارزشمند خیرین گفت: خیرین در راستای شکوفایی و تربیت دانش‌آموزان نقش مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش به وضعیت فضا‌های آموزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۱۰۷مدرسه استیجاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
عزت خواه با بیان اینکه ۵۰۶ مدرسه در سطح استان نیاز به سرویس بهداشتی استاندارد دارند، گفت: ۲۰۷ مدرسه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است و ۸۰درصد مدارس نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی دارند.
بنا بر این گزارش، کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت، هشت شهرستان و ۱۷ بخش و هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش‌آموز و بزرگسال و در سه هزار و ۱۸ باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند.
در پایان این آیین دبیرستان خیرساز شهید مطهری سی سخت و خوابگاه شبانه‌روزی فاطمه الزهرا(س) به بهره‌برداری رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مستاجر
Iran, Islamic Republic of
ازهمه خیران ومتولیان امرخواهشمندیم نسبت به احداث مجتمع های مسکونی جهت رفاه مستاجران شهرسیسخت اقدام کنندبیش از۹۰درصدخونه های اینجا یا دست افغانی هاست یادادندسوئیت...جناب مسوول اماکن نیروی انتظامی دنا اصلا شماازحال وهوای سوئیت ها خبردارید؟جایی که بحران خونه اجاره ای هست سوئیت دادن چه معنایی داره؟شماهم درجرم وظلم اینها شریک هستید...والسلام
ناشناس
United States
مدرسه باید قبل از مهر بهره برداری می شد حالا چرا از جیب خیرساز برای انتخابات هزینه میشه می مونه برای اون دنیا
فرهنگی
ربطی به مدیر کل آموزش و پرورش نداره
این همه جا خودشو میندازه وسط
مدیرکل نوسازی مدارس باید سخنران جلسه می بود
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1