تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۶۷۶۱۹
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

واگذاری ۵۴۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛۵۴۰ قطعه زمین مسکونی روز یکشنبه در آیینی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین اهدای ۵۴۰ قطعه زمین به خانواده‌های پرجمعیت در یاسوج گفت: این خانواده‌های پرجمعیت استان براساس ماده چهار قانون جوانی جمعیت یک قطعه زمین ۲۰۰ متری دریافت کرده‌اند.
محمد راستا افزود: ۶هزار و ۹۸۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از مزایای قانون جوانی جمعیت نام‌نویسی کرده‌اند که پرونده پنج هزار و ۲۶ نفر از این تعداد تأیید شده است.
وی بیان کرد: استفاده از مزایای مسکن در طرح جوانی جمعیت از سال ۱۴۰۰ به منظور پیشگیری از پیری جمعیت کشور آغاز شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درحال اجرا بودن طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از راهبرد‌های کلان دولت برای صاحب خانه شدن اقشار کم درآمد تصریح کرد: هم اکنون سیزده هزار واحد این طرح در استان در دست ساخت است.
راستا عنوان کرد: همچنین هفت هزار واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات دولتی در مناطق روستایی استان در حال ساخت است.
این مسوول به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: ۱۳ هزار واحد در قالب خودمالک، بافت فرسوده، سازنده و گروه ساخت و بیش از ۷ هزار واحد روستایی در حال اجرا است که سرجمع ۲۰ هزار واحد احداث می‌شود که همزمان با برنامه دولت در حال کار هستیم.
راستا بیان کرد: مشکل زمین همچنان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد پابرجاست اما در سایر مناطق مشکلی نداریم.
این مسوول بیان کرد: دولت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری لایحه‌ای تصویب و تحویل مجلس شد که در سرتاسر ایران این برنامه در حال انجام است، کشوری که جمعیت جوانی ندارد پیر و ناکارآمد است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: دولت سیزدهم با حمایت‌های گوناگون از کمک‌های درمانی به فرزند‌آوری زوج‌های جوان گرفته تا اهدای زمین تلاش‌های گسترده‌ای برای پیشگیری از پیری جمعیت انجام داده است.
مرادعلی پیوند با اشاره به اینکه نشاط؛ پویایی و آینده ایران قوی نیازمند داشتن جمعیت جوان است افزود: تغییر نگرش‌ها درباره فرزندآوری در خانواده‌ها مستلزم آگاهی بخشی رسانه‌های ارتباط جمعی است.
رئیس ستاد بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه طرح جوانی جمعیت از برنامه‌های خوب دولت برای آینده کشور است گفت: در این طرح خانواده‌های با سه فرزند یا بیشتر حمایت می‌شود.
جمشید ارسلان جو با یادآوری اینکه در صورت ادامه روند کنونی تا سال ۱۴۱۵ بیش از ۳۱درصد از جمعیت کشور سالمند می‌شود بر تلاش رسانه‌های ارتباط جمعی برای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری تأکید کرد.
وی بیان کرد: برآورد‌های کارشناسان نشان می‌دهد که در صورت ادامه روند کنونی تا سال ۱۴۲۰ روند مرگ میر بر زاد و ولد در کشور پیشی می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمال
Iran, Islamic Republic of
ملت حواسشون بو وهول حلیم نیفتن من دیگ🤔
اصغری
Iran, Islamic Republic of
۲۰۰ متر زمین هم به/ده میدادن ، کمک نماینده و راستا هستش
Iran, Islamic Republic of
این ۵۴۰ نفر چگونه انتخاب شدند چرا ما نیستیم
United Kingdom
پس کجابودمابچمون ی سال ونیمش شده تاییدهم شدیم دردهدشت پس کجاست این زمین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1