تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۴۶۰۳

بازدید فرماندار بویراحمد از نمایشگاه توانمندی‌های بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها

۱
کبنا ؛  شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد به همراه حقیقت معاون سیاسی خود از نمایشگاه توانمندی‌های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها بازدید کرد.
به گزارش کبنا، مهدوی مطلق در جمع اعضای خیریه آبشار عاطفه‌ها ضمن تشکر از فعالیت این خیریه گفت: حضور مجموعه بزرگ بنیاد آبشار عاطفه‌ها در شهر زیبای  یاسوج  را منشأء خیر و برکت برای سراسر کشور می‌دانیم.
فرماندار بویراحمد با اشاره ظرفیت‌های بزرگ بنیاد آبشار عاطفه‌ها و برپایی نمایشگا‌هاً در سطح کشورتوسط این بنیاد افزود: در شهر یاسوج و سطح کشور نمایشگا‌های زیادی را تجربه نمودیم که وجه تمایز و ارزش افزوده این نمایشگاه این است که برخواسته از خود مردم می‌باشد. و یک ارزش افزوده مهم دیگر  این  نمایشگاه پوشش قشر آسیب‌پذیر جامعه است، یعنی حمایت از کسانی است  که در منشور انقلاب اسلامی ولی نعمتان این انقلاب هستند.
 غرفه‌های این نمایشگاه نشان از یک ساختار مستحکم اداری در کنار تلاش و بینش جهادی دارد که کار کم نظیری است.
مهدوی مطلق در این نمایشگاه در جمع رسانه‌ها با توجه به سفر ریاست جمهور در هفته آتی گفت: مردم استان و خصوصاً شهرستان بویراحمد وشهر یاسوج بی‌صبرانه منتظر حضور دولت مردمی و دولت انقلابی آیت الله رئیسی در این شهرستان و استان هستند.
حضور دولت  در سفر اول به استان دستاورد‌های بسیار زیادی برای مردم استان و شهرستان داشت که در اینجا مجال نام بردن از این دستاورد‌ها نیست  و یکی از این دستاورد‌ها آب شرب یاسوج بود که با بحران روبه رو بود که اصلاح شد و در حال اصلاح می‌باشد.
فرماندار بویراحمد در پایان با تشکر از بنیاد بین‌المللی عاطفه‌ها که به پیشواز سفر ریاست جمهوری به استان آمدند گفت: انشاءالله که این پیشواز مبارک منشأء خیر و برکت برای حضور دولت مردمی در این استان و این شهرستان باشد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب، شعبه آبشار عاطفه‌ها در استان و اهداء ۳۱۳ جهیزیه کامل، گفت در این استان و شهرستان، ازدواج در کنار تمام مسائل اعتقادی و انسانی؛ یک افتخار ایلی و هویت ساز ویژه محسوب می‌شود و از این رو هرچه که حمایت از زوجین جوان بیشتر باشد، به همان میزان شاهد رشد ازدواج و فرزند‌آوری خواهیم بود و از هیئت مدیره بنیاد آبشار عاطفه‌ها، خواستند که سرمایه‌گذاری بیشتری در امر ازدواج داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای داد چه خوش رسانه
پیمان
Iran, Islamic Republic of
خدا و فرماندار
قنبر
Iran, Islamic Republic of
همیشه تسبیح به دسته ماشاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی سابقه برخی از این افراد رو تو ذهنم میارم و الان مسئول و از این دست تیپ ها واقعا متعجبم آدم ها چه قدر می تونن چند لایه باشند تا لایه بعدی خدانگهدار
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1