تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۹
کد مطلب : ۴۶۲۶۹۷
گزارش تصویری

آیین تجلیل از خانواده های شهداء و جانبازان عملیات بیت المقدس(فتح خرمشهر) در گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛ویژه برنامه گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، حماسه سوم خرداد و تجلیل از خانواده های شهداء و جانبازان در عملیات آزاد سازی خرمشهر با حضور فرماندار، انوشیروان قیطاسی رییس آموزش و پرورش گچساران ، محمد شریف مجیدیان رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان، صدیقه نیک اقبال مسئول امور بانوان استان،ابراهیم حسین زاده مسئول امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گچساران،جمعی از مدیران ادارات و جمعی ازمسئولان اداره  آموزش و پرورش گچساران در نماز خانه این اداره برگزار شد.
رییس آموزش و پرورش گچساران در این آیین ضمن گرامیداشت روز دختر، سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه اظهار کرد: امروز تمثال پنج شهید دفاع مقدس که در عملیات بیت المقدس که به درجه شهادت نائل شدند را گرامی می داریم.
انوشیروان قیطاسی با بیان اینکه گرامی داشت یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر بلکه یادآور فداکاری ها و ایستادگی های تحسین برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است.
قیطاسی با اشاره به اینکه امروز یک بار دیگر ایران و ایرانیان خاطره آزادسازی خرمشهر را گرامی می دارند، عنوان کرد: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و روحیه سلطه ستیز ملت ایران، امروز قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.
وی عنوان کرد: از ابتدای خرداد ماه تا اواخر ماه شاید یکی از حماسه هایی که باید با پوست و خون ما عجین شده باشد همین عملیات آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس است.
رییس آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا این درخت تنومند اسلامی آبیاری شده است چنان که تمام دنیا اعتراف کرده اند که کار جمهوری اسلامی با تحریم ها به پایان نمی رسد.
گفتنی است:  در این مراسم از خانواده های شهدا , جانبازان عملیات بیت المقدس(فتح خرمشهر)  و همچنین دانش آموزان دختر حافظ ۵ الی ۱۰جز قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1