کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

آیین تجلیل از خانواده های شهداء و جانبازان عملیات بیت المقدس(فتح خرمشهر) در گچساران+تصاویر

3 خرداد 1402 ساعت 6:49

حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و روحیه سلطه ستیز ملت ایران، امروز قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد


ویژه برنامه گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، حماسه سوم خرداد و تجلیل از خانواده های شهداء و جانبازان در عملیات آزاد سازی خرمشهر با حضور فرماندار، انوشیروان قیطاسی رییس آموزش و پرورش گچساران ، محمد شریف مجیدیان رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان، صدیقه نیک اقبال مسئول امور بانوان استان،ابراهیم حسین زاده مسئول امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گچساران،جمعی از مدیران ادارات و جمعی ازمسئولان اداره  آموزش و پرورش گچساران در نماز خانه این اداره برگزار شد.
رییس آموزش و پرورش گچساران در این آیین ضمن گرامیداشت روز دختر، سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه اظهار کرد: امروز تمثال پنج شهید دفاع مقدس که در عملیات بیت المقدس که به درجه شهادت نائل شدند را گرامی می داریم.
انوشیروان قیطاسی با بیان اینکه گرامی داشت یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر بلکه یادآور فداکاری ها و ایستادگی های تحسین برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است.
قیطاسی با اشاره به اینکه امروز یک بار دیگر ایران و ایرانیان خاطره آزادسازی خرمشهر را گرامی می دارند، عنوان کرد: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و روحیه سلطه ستیز ملت ایران، امروز قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.
وی عنوان کرد: از ابتدای خرداد ماه تا اواخر ماه شاید یکی از حماسه هایی که باید با پوست و خون ما عجین شده باشد همین عملیات آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس است.
رییس آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا این درخت تنومند اسلامی آبیاری شده است چنان که تمام دنیا اعتراف کرده اند که کار جمهوری اسلامی با تحریم ها به پایان نمی رسد.
گفتنی است:  در این مراسم از خانواده های شهدا , جانبازان عملیات بیت المقدس(فتح خرمشهر)  و همچنین دانش آموزان دختر حافظ ۵ الی ۱۰جز قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.
 


کد مطلب: 462697

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462697/2/آیین-تجلیل-خانواده-های-شهداء-جانبازان-عملیات-بیت-المقدس-فتح-خرمشهر-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1