تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۶۱۲۲۰
با حضور معاون توسعه و منابع استانداری؛

تجلیل از فرمانداری های برتر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر + تصاویر

۱
کبنا ؛معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انجام صحیح وظایف از سوی مدیران مهمترین مصداق امر معروف و نهی از منکر است و ایران اسلامی باید الگویی یک جامعه دینی باشد.
به گزارش کبنا نیوز، مرادعلی پیوند در نشست توجیهی فرمانداران و تجلیل از فرمانداری های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به داشتن تعهد و مسئولیت پذیری در انجام وظایف محوله تاکید کرد.
وی مهارت، تخصص و تجربه در کار را از مهمترین مقدمات امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: برای انجام درست کارها باید این مقدمات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
معاون توسعه و منابع استانداری اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک معروف بوده و از امور حاکمیتی است و عمل به این دو فریضه دینی ضروری است.
پیوند تصریح کرد: فرایض امر به معروف و نهی از منکر از شئونات جامعه اسلامی بوده و عمل به آن در دستگاه های اجرایی استان به طور شایسته تاکید شده است.
معاون توسعه و منابع استانداری تاکید کرد: معروف ها و منکرها باید از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات شناسایی شده و بالاترین معروف نیز انجام درست وظایف کاری است.
پیوند بیان کرد: انجام ندادن صحیح وظایف از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات تبعات اخلاق و اجتماعی در ابعاد مختلف دارد چون جامعه الگو پذیر است.
پیوند تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مصادیق متعددی داشته و مصداق آن نیز انجام صحیح وظیفه از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات است.
وی خاطر نشان کرد: مدیران اجرایی و کارکنان ادارات در گام نخست عرضه امر به معروف و نهی از منکر باید سعی کنند وظایف و کارها را به نحو مطلوب انجام دهند.
معاون توسعه و منابع استانداری افزود: انتظار می‌رود که مدیران اجرایی و کارکنان ادارات استان بین کار، زندگی و خانواده تعادل و تنظیم کار برقرار کنند زیرا اعضای خانواده هم به توجه و محبت نیاز دارند.
وی اظهار داشت: براساس طرح تعالی تشکیلات که به زودی در استان تدوین و اجرا می شود برنامه هایی برای افزایش نشاط مهارت و امور معنوی اعضای خانواده مدیران اجرایی و کارکنان ادارات استان انجام خواهد شد.
پیوند، هدف از احیای امر به معروف و نهی از منکر را احیای ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: احیا و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به سلامت جسمانی و روحی جامع کمک شایانی می کند.
معاون توسعه و منابع استانداری تصریح کرد: رفتار مدیران اجرایی و کارکنان ادارات استان با ارباب رجوع باید آمرانه و ناهیانه باشد.
وی مسئله حجاب و عفاف را با اهمیت دانست و افزود: حجاب و عفاف امری همگانی بوده و تنها مختص بانوان نیست و کارکنان زن و دختر استانداری استان و فرمانداری‌ها محجبه و متدین هستند و باید این را نیز در جامعه توسعه دهند.
در این نشست تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و فرمانداران برتر در حوزه های عفاف و حجاب و فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل به عمل آمد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی شورای امر به معروف و نهی از منکر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ک نوروز جون‌خ‌وت ولم‌ون کن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1