کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون توسعه و منابع استانداری؛

تجلیل از فرمانداری های برتر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر + تصاویر

29 فروردين 1402 ساعت 13:32

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انجام صحیح وظایف از سوی مدیران مهمترین مصداق امر معروف و نهی از منکر است و ایران اسلامی باید الگویی یک جامعه دینی باشد.


معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انجام صحیح وظایف از سوی مدیران مهمترین مصداق امر معروف و نهی از منکر است و ایران اسلامی باید الگویی یک جامعه دینی باشد.
به گزارش کبنانیوز، مرادعلی پیوند در نشست توجیهی فرمانداران و تجلیل از فرمانداری های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به داشتن تعهد و مسئولیت پذیری در انجام وظایف محوله تاکید کرد.
وی مهارت، تخصص و تجربه در کار را از مهمترین مقدمات امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: برای انجام درست کارها باید این مقدمات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
معاون توسعه و منابع استانداری اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک معروف بوده و از امور حاکمیتی است و عمل به این دو فریضه دینی ضروری است.
پیوند تصریح کرد: فرایض امر به معروف و نهی از منکر از شئونات جامعه اسلامی بوده و عمل به آن در دستگاه های اجرایی استان به طور شایسته تاکید شده است.
معاون توسعه و منابع استانداری تاکید کرد: معروف ها و منکرها باید از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات شناسایی شده و بالاترین معروف نیز انجام درست وظایف کاری است.
پیوند بیان کرد: انجام ندادن صحیح وظایف از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات تبعات اخلاق و اجتماعی در ابعاد مختلف دارد چون جامعه الگو پذیر است.
پیوند تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مصادیق متعددی داشته و مصداق آن نیز انجام صحیح وظیفه از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات است.
وی خاطر نشان کرد: مدیران اجرایی و کارکنان ادارات در گام نخست عرضه امر به معروف و نهی از منکر باید سعی کنند وظایف و کارها را به نحو مطلوب انجام دهند.
معاون توسعه و منابع استانداری افزود: انتظار می‌رود که مدیران اجرایی و کارکنان ادارات استان بین کار، زندگی و خانواده تعادل و تنظیم کار برقرار کنند زیرا اعضای خانواده هم به توجه و محبت نیاز دارند.
وی اظهار داشت: براساس طرح تعالی تشکیلات که به زودی در استان تدوین و اجرا می شود برنامه هایی برای افزایش نشاط مهارت و امور معنوی اعضای خانواده مدیران اجرایی و کارکنان ادارات استان انجام خواهد شد.
پیوند، هدف از احیای امر به معروف و نهی از منکر را احیای ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: احیا و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به سلامت جسمانی و روحی جامع کمک شایانی می کند.
معاون توسعه و منابع استانداری تصریح کرد: رفتار مدیران اجرایی و کارکنان ادارات استان با ارباب رجوع باید آمرانه و ناهیانه باشد.
وی مسئله حجاب و عفاف را با اهمیت دانست و افزود: حجاب و عفاف امری همگانی بوده و تنها مختص بانوان نیست و کارکنان زن و دختر استانداری استان و فرمانداری‌ها محجبه و متدین هستند و باید این را نیز در جامعه توسعه دهند.
در این نشست تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و فرمانداران برتر در حوزه های عفاف و حجاب و فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 461220

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/461220/2/تجلیل-فرمانداری-های-برتر-کهگیلویه-بویراحمد-حوزه-امر-معروف-نهی-منکر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1