تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۵۹۹۰۱
با همراهی جمعی از مسئولان انجام پذیرفت

بازدید شبانه فرماندار بویراحمد از قهوه خانه‌ها و کافه باغ‌های یاسوج

۱
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی حمید نادریان معاون دادستان، نیازی مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، معاون سیاسی فرماندار و بسیج اصناف از باغ رستوران‌ها، کافه باغ‌ها و قهوه خانه‌های شهر یاسوج و حومه بازدید کرد.
به گزارش کبنا، شامگاه پنج شنبه (25 اسفندماه، 1401) فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی حمید نادریان معاون دادستان، نیازی مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، معاون سیاسی فرماندار و بسیج اصناف به طور سرزده و از ساعت ۱۰و نیم شب تا ۱و نیم بامداد به اتفاق ۴ اکیپ بازرسی از تعدادی از باغ رستوران‌ها، کافه باغ‌ها و قهوه خانه‌های شهر یاسوج و حومه بازدید کرد. 
فرماندار بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: این طرح در طول سال و بدون اطلاع قبلی و در هر ساعت از شبانه روز به صورت سرزده انجام خواهد شد.
مهدوی مطلق با بیان اینکه سعی می‌شود در بازدید‌های سرزده تا اصلاح کامل روند فعلی خودم شخصاً حضور داشته باشم؛ گفت: ما به هیچ وجه قصد تعطیلی، یا برخورد سلبی با این اصناف را نداریم و هدف از کنترل این مجموعه‌ها، اصلاح وضع موجود و شناسنامه دار کردن این‌اصناف و رفع نگرانی مردم و خانواده‌ها و کمک به سالم‌سازی این محیط‌ها می‌باشد. مهدوی مطلق خاطر نشان کرد متأسفانه اغلب این مکان‌ها دارای شرایط لازم نیستند و در عین حال نهاد‌های ذیربط در نظارت‌های سازمانی هم ضعیف عمل کرده‌اند که باعث یکسری نابه سامانی‌هایی شده است که با هماهنگی دستگاه قضایی هم برای مدیران که در این زمینه کوناهی کرده‌اند، تصمیم‌گیری و تذکر لازم و نهایت برخورد قانونی اعمال و ابلاغ خواهد شد.
فرماندار بویراحمد گفت: در این بازدید بیشتر با محوریت حوزه بهداشت بود که متأسفانه مشکلات دیگری هم مشاهده شد و تقریباً بخش قابل توجهی از این صنف از انسجام و سازمان دهی مطلوبی در حوزه اخذ مجوز‌های لازم برخوردار نیست و در این خصوص اداره میراث فرهنگی و سازمان صمت باید و الزاماً نسبت به شناسنامه دار کرد ن و صدور مجوز‌های لازم بر اساس قانون ماهیانه بررسی و‌اقدام کنند.
نادریان معاون دادستان مرکز استان هم در‌ این بازدید گفت: این بازدید‌ها در راستای مصون‌سازی و پاسخ به شکایت‌های مردمی است و هرچند که محور این بازدید حوزه بهداشت بود، اما در سایر موضوعات مرتبط اشکالات جدی و نگران‌کننده‌ای مشاهده شد. در این خصوص برای رفع مشکلات موجود و اصلاح مهلت‌هایی داده شده که اگر در مهلت‌های مشخص به اخذ مجوز‌ها و اصلاح امورات اقدام نشود، برای رعایت حال مردم و جلوگیری از برخی مشکلات ناشی از این صنف و اتحادیه؛ حتماً طبق قانون برخورد‌های لازم اعمال خواهد شد.
نیازی رئیس مرکز بهداشت شهرستان هم از سایر دستگاه‌های مسئول در امر این اماکن گلایه کرد و گفت: ما به تنهایی و هفتگی رسیدگی داریم که کافی نیست و باید بقیه دستگاه‌های متولی هم به وظیفه خود عمل کنند. ‌ایشان از فرماندار و معاون دستگاه قضایی به دلیل همراهی و حمایت تشکر کردند و گفتند ما با هماهنگی دستگاه قضایی در خصوص موارد مربوط به بهداشت و به جد اقدام خواهیم کرد.
لازم به ذکر است، این بازدید بنا به گزارشات مردمی به فرمانداری و دادستانی مرکز استان بود؛ به پیشنهاد فرماندار و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط از ساعت ۱۰ و نیم پنج شنبه شب ۲۵ اسفند شروع و تا ساعت یک و نیم بامداد ادامه داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا این هم شد خبر ملا نوروز؟؟
Iran, Islamic Republic of
یکسری معلم و افراد غیرمرتبط را نماینده به فرمانداری گسیل کرد
الان هم ........
فرموندار
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار احیانا از بیکاری جوانان ناراحت نشد ؟
تو که قدرت جذب سرمایه گذار نداری الکی ادعا نکن جناب فرماندار
Iran, Islamic Republic of
پس فرمانداران قدیم حتما خوب سرمایه گذار جذب میکردن خخ خخ خخخخخخ
آریا
Iran, Islamic Republic of
زحمت کشیدی بخدا
سید
Iran, Islamic Republic of
برادر نادریان لطف بفرمایید جلو فساد فحشا بگیرین باغها غوغا میکنند دختران اغفال میشوند وبعضی خودشان میروند پیگیر باشید شما که دلسوز هستین ممنون میشم
Romania
آخ وبخت ای شهر
وافرماندارش
Iran, Islamic Republic of
قضاشه ده من سرت
Iran, Islamic Republic of
الکی مثلاً ما شبانه هم پیگیر هستیم
Rivas
United States
فرماندار شبانه رفته کافه باغ چه کنه!!!!!
مگه بازرس و مسئول بهداشت هست؟!
...
Iran, Islamic Republic of
لطفا به این آقای فرماندار بفرمایید یک سری به سی ان جی شهر یاسوج بزند
Iran, Islamic Republic of
احسنتو اگر تا پایان سال 1402ادامه بدین قطعاً مشکلات جوانان حل میشه
درود برشما مدیران انقلابی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1