تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۵۹۵۵۳
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛

افتتاح استودیو جهان آوا بعد از 8 سال بلاتکلیفی در یاسوج

۰
کبنا ؛استودیو جهان آوا با حضور برخی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی بیان داشت: این استودیو از سال 1393 تاکنون به فراموشی سپرده شد که حالا پس از وقفه چندین ساله دوباره افتتاح و مورداستفاده هنرمندان قرار می گیرد.
درخشان خاطرنشان کرد: استودیو جهان آوا که به صورت تخصصی برای صدابرداری آماده خدمت‌رسانی به همه هنرمندان و فرهیختگان در تمامی رشته‌های حوزه هنری و فرهنگی است.
وی در پایان از زحمات همکاران و هنرمندان عزیز خصوصا مدیر استودیو که حدود یکماه زحمت کشیدند تا این استودیو را فعال نمایند تقدیر وتشکرکرد.
مدیر استودیو جهان‌آوا در این آئین، گفت: استودیو جهان آوا که جدیدا با این نام شناخته می‌شود، استودیویی حرفه‌ای برای صدابرداری است که در سال ۱۳۹۳ با تلاش و پیگیری همت هاشمی، از فعالان سرشناس موسیقی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حمایت امین کمالوندی و با حضور پیروز ارجمند، مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد؛ اما بعد از مدتی به دلیل بی‌توجهی این امکانات به دست فراموشی سپرده شد و بلاتکلیف و بلا استفاده ماند.
وحید محمدخانی افزود: امسال با حمایت امین درخشان مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تیم جوان این استودیو، اقدام به تعمیر، بازسازی و تأمین اقلام مورد نیاز در کنار تجهیزات پیشرفته شد.
وی ادامه داد: در این استودیو آواز کلاسیک ایرانی، محلی و پاپ، نوازندگی تمام سازها، گویندگی، نریشن، تیزر، دوبله،  پادکست، شاهنامه‌خوانی، کتاب صوتی و تمامی کتب تولید در استان، قصه‌گویی، نمایش رادیویی، سرود، تواشیح، آواهای مذهبی و... ضبط، تولید و به بازار عرضه می‌شود.
مدیر استودیو جهان‌ آوا خاطرنشان کرد: این مجموعه با همکاری و مشارکت دفتر موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به ساخت سالانه چندین آلبوم موسیقی فاخر است.
وی به امکانات استدیو  اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر استودیو با زیر بنای اصلی ۲۰ متر مربع که اتاق ضبط آن دارای زیربنایی بالغ بر هشت متر مربع است کاملا آگوستیک سازی شده و همچنین ساخت اتاق انتظار برای همراه و خرید تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته وضعیت مناسبی دارد.
محمدخانی گفت: استودیو جهان آوا که به صورت تخصصی برای صدابرداری استفاده می‌شود، آماده خدمت‌رسانی به همه هنرمندان و فرهیختگان در تمامی رشته‌های حوزه هنری و فرهنگی است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
سلام خدمت همه دست اندرکاران عزیزوزحمت کش خداقوت میگویم من برای تمرین شاهنامه خوانی هرروزمقداری تمرین درخانه دارم کجابایدبرای تست وتقویت صدا وکسی که نی میزند مراجعه ‌کنیم ممنون
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1