تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۵۸۵۵۲
ماموران پلیس شهرستان بویراحمد در برف چه می‌کردند؟

پلیس ایستاده زیر برف (+ فیلم و تصاویر )

۳
کبنا ؛برف از صبح روز پنجشنبه ( 27 بهمن‌ماه 1401) در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق سردسیری بارید و سبب شد تا رفت و آمد در محورهای مواصلاتی و خیابان‌های شهر با مشکل مواجه شود. پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد از مجموعه‌های پای کار بود. مأموران پلیس راهور به فرماندهی سرگرد داوود بوستانی زیر برف و سرما تا پایان ایستاده کنار مردم بودند.
سرگرد داوود بوستانی _ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد_ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار داشت: تعطیلی برای مأموران خدوم پلیس معنا ندارد، چه برف ببارد، چه باران، چه سیل، چه زلزله و چه ترافیک باشد، مأموران خدوم وسط میدان برای خدمت کنار و حامی مردم هستند.
وی ادامه داد: امروز که با بارش شدید نزولات الهی مواجه بودیم، باز مأموران پلیس بودند که برای تسهیل در تردد شهروندان در معابر، میادین و جاده‌ها حضور داشتند و در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی کردند.
              
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: امروز از ساعت 7 صبح حدود به ۷۰ نفر نیروی راهور در قالب ۲۰ تیم در  سطح معابر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حضور فعال داشتند و در حال روان‌سازی ترافیک بودند.
بوستانی خاطرنشان کرد: در چندین نقطه از شهر به علت عدم به موقع برف‌روبی اخلال در «آمد و شد» به وجود آمد. از جمله؛ جاده یاسوج به اصفهان و پل پایینی مهریان که با حضور به موقع مامورین پلیس راهور و راه مسیر بازگشایی و  ترافیک در تمام معابر به حالت عادی برگشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد در انتها گفت: رانندگان با توجه به سرما و لغزندگی و یخبندان معابر از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و رانندگی ایمن همراه با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شق القمر
Iran, Islamic Republic of
خسوف و کسوف خخخخ
انتخابات چه ها که نمیکنه
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
فایل های مرتبط
1