تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۵۸۲۰۲
کبنا گزارش می‌دهد

پل سریز یاسوج - سمیرم بعد از ده سال معطلی کلنگ‌زنی شد/ احمدزاده: پل سریز دغدغه‌ام بود / فرماندار بویراحمد: هدیه ویژه دولت سیزدهم بود / روشنفکر: چه چیزی را با چه چیزی مقایسه می‌کنید! (+ فیلم )

۲
کبنا ؛آئین کلنگ‌زنی اجرای پل سریز محور یاسوج - سمیرم باحضور آیت‌الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_، سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، مهدی روشنفکر_ نماینده بویراحمد، دنا و مارگون_، شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار بویراحمد_، سید احسان عسکری_ معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_، محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (پنج‌شنبه 20 بهمن ماه 1401) آئین کلنگ‌زنی اجرای پل سریز محور یاسوج - سمیرم بعد از سال‌ها معطلی در دولت سیزدهم و با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های خاص در این دهه که این چند روز یکی پس از دیگری در حال افتتاح یا کلنگ‌زنی هستند. هزاران پروژه دیگر هم اکنون در حال اجر است و این تلاش، خدمت و جهاد، همچنان ادامه دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: پل سریز برای ما یک دغدغه بود و خصوصاً از وقتی که توفیق حضور در روستای «سریز» را  پیدا کردم و متوجه نگرانی‌های مردم از بابت این پل شدم، از همان روز راه و شهرسازی  را موظف کردیم که درکنار این پل، کار مطالعه گذر مردم را نیز همزمان انجام و اجرا نماید که الحمدالله الان طرح آماده هست و همزمان با شروع پل اجرا خواهد شد.
شهرام‌ مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در حاشیه این آئین به خبرنگار کبنا نیوز، گفت: بعد از ده‌ها سال معطلی پل سریز بویراحمد با ۷۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
وی افزود: محور یاسوج به سمیرم خصوصاً از منطقه پاتاوه تا یاسوج یکی از محور‌های پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که دارای نقاط حادثه‌خیز زیادی هم بوده و هست.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: دو راهی سریز نقطه‌ای حادثه خیز و حادثه آفرین بود، سال‌ها بود که کار مطالعاتی احداث پل در این منطقه انجام شد ولی به هر دلیلی اراده‌ی محکمی برای شروع پروژه نبود، علاوه بر اینکه تاکنون چندین نفر و چندین خانواده در اثر پیچ خطرناک این مسیر، از بین رفتند و عزادار شدند. اکنون عزم جدی دولت سیزدهم برای اجرای این پروژه جزم شد و بعد از چندین بار آگهی مناقصه و مناقشات زیاد این پروژه به فرایند اجرایی رفته است.
مهدوی‌مطلق در پایان گفت: شاید بتوان اجرای این پروژه را هدیه ویژه این دولت در استان و شهرستان بویراحمد در ایام الله دهه فجر به مردم استان و حتی کشور دانست.
              
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
يه جوری میگه هدیه انگار از جیب رئیس جمهور دادن تازه کلنگ‌زنی شده احتمالا به امید روزی که تاجگردون بره تو کمیسیون برنامه و بودجه و تامین اعتبار بشه و پیمانکار فرار نکنه و و و و و و و
Iran, Islamic Republic of
په ای بچیل صنعت و معدن چه ایخوان من کلنگ زنی پل. 😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
واقعا قابل مقایسه نیست بعداز انقلاب و قبل از انقلاب
Romania
جناب نماینده قرار بود پل سه راهی یاسوج ، مهریان ، کاکان به مدت دو سال بعد از کلنگ زنی افتتاح بشه چی شد قولتون
بابا جمع کن بساطتتتتتتت ررررررا
Romania
چه اعتماد به نفسی دارد میگه قبل و بعد انقلاب به اندازه این دو سالی که ایشون نماینده بوده در استان کار شده و اعتبار اومده
Romania
نماینده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تشکرودرودفراوان بر مهندس کاردان وکاربلد مهندس راستا مردخستگی ناپذیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
داااییی سی گپ زدن اخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
آیا می دانید یاسوج گران ترین شهره ایرانه ؟
دنا
Romania
فعلا تریبون دستته !! هرطور دلت میخواد بگو ، بشنو ، خودت حکم کن !! از خودت وهمه مدیران تقدیر و تمجید و تشکر کن !! براشون دست بزن !! این چهار سال ، خودت و مدیران چهل سال به عقب پرتابمون کردی !! فعلا بدرود تا اسفند ۴۰۲ ۱ که باز خدمتت میرسیم !
شاهد
Iran, Islamic Republic of
ی برخوردی با آقای روشنفکر داشتم خداروشاهد و ناظر میگیرم پشیمان شدم، خدایا از همه ماها بگذرد
Iran, Islamic Republic of
الهی
العفو العفو العفو
همه پشیمان هستند هیچ کس فکر نمی کرد که در پس لان چهره به ظاهر مظلوم چه اندیشه نهفته است
محمد
Iran, Islamic Republic of
پایدار تا پای دار...‌‌نونم سی چه بعضی ایطو فشار وشو آیا....چهل ساله تریبون من دس دار دسی ایشا بی چه گلی وسر بویراحمد زیت....که ایسو همت غمخوار وابییت...نژاد پرست مطلق فقط شمایید که همیچینه فقط سی ختو ایخیت‌.....پایدار باشی سردار ندای وحدت....زنده باد مردم بویراحمد واحد....به جز نژاد پرستان..
ارمان
United States
چه ربطی داره .مث خیلی چیز حالیته..خیلی از این منتقدان خودشون هم طایفه نماینده هستن...نژادپرستیش چه بود..پارانویید دارید...تفرقه افکنی نکنید. مثلا من خودم هم طایفه ایشون هستم که حرف شما رو نشان بی خردی و نااگاهی و تعصبات کورکورانه میدونم...بعد مگر هر کسی انتقاد کرد مخالف ایشونه..
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر انسان بزرگیه۰ولی به حضرت عباس!برای نمایندگی ساخته نشده اصلا آدم این حرف نیست۰
Iran, Islamic Republic of
نمره ات رو میدم ۳ از بیست آقای نماینده=مردود
United States
بایدم راضی باشی / به برکت همین چیزا روشنفکر و نماینده مردم شدی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
فعلا که روشنفکر داره طرح های حاج زارع را افتتاح میکنه نمونه بارزش آسفالت کوچه های روستای دشت رز پاتاوه می باشد.
مختار
Iran, Islamic Republic of
هیات محترم کلند زن - کاشکی همانجا می ماندید و چند تا کلند می زدید . طوری رفتار کردید که اینگار پروژه برای تحویل به مردم بوده است . قراردادی که وزیر برای پل مهریان کلند زد - نتیجه اش . شما ها که تشنه گرفتن یک عکس یادگاری هستید نتیجه کار شما
خدا به داد این مردم برسد با این میسئولین
مهندس
Iran, Islamic Republic of
در دولت های قبل هرگز برای یک پل در این مقیاس تشریفات و... نبود. مدیران استان به هوش باشید که سهم استان از بودجه کشور از ۹۰ کیلومتر باند دوم محور یاسوج_اصفهان رسیده به کلنگ زنی یه پل ۱۰۰ متری ای خدا.
آکاه
Iran, Islamic Republic of
تا وقت بهره برداری با این پیمانکار، شرکتی که حتی ساخت یه دستگاه آبرو ۲ متری هم در سابقه اش نیست چه رسد به پل رودخانه ای به ارتفاع ۲۰ مت و دهانه ۳۰ متر. هدر رفت منابع استان.
Romania
آقای روشنفکر چرا یک سال است برای پل کلو سی سخت کارشکنی می کنید و نمیگذارید شروع شود
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
ی خدا
خوت دونی و ایما هم درک کردیم که روشنفکر نه مال ای گپه
یه دوره هم زیادش بی.
خدایا ده بسه ای
علی آرسته
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اسطوره سیاست و خدمت دکتر حاج مهدی روشنفکر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدمتی که طی این ۲ سال دکتر روشنفکر به این مردم کرد ،۴۰ سال نماینده های بی سواد نکردن
Iran, Islamic Republic of
تو یه کار بگو ک کرده بو
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1