تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۵۷۸۳۹
با حضور جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد

همایش تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد / موکب‌داران اربعین حسینی مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند/ برنامه‌های ایام الله دهه فجر به بهترین شکل برگزار شود

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای هر چه بهتر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی موکب‌داران مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند.
به گزارش کبنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در همایش تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی که با حضور جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همانطور که برای ایام الله محرم و اربعین حسینی تعصب داریم برای ایام الله دهه فجر هم تعصب داریم و باید به بهترین شکل برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غم انگیزترین حادثه، حادثه کربلا است بیان کرد: در حادثه کربلا هر کسی با هر طریقی به امام و یاران امام آسیب وارد می‌کرد و امام و یارانش را مورد هجمه قرار می‌داد و امروز انقلاب اسلامی به مانند آن دوران شده و هر کسی با هر طریقی انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد و ما نباید اجازه دهیم این آسیب‌ها تداوم داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه مراقب برنامه‌ها و تحرکات دشمن باشیم گفت: توصیه می‌کنم با توجه به اینکه دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار آورده برنامه‌های دهه فجر امسال به بهترین شکل برگزار شود.
دکتر احمدزاده در ادامه با اشاره به ساماندهی سایت شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه گفت: تاکنون پنج میلیارد تومان در این سایت هزینه شده و ۸ میلیارد تومان دیگر نیز اختصاص دادیم و تا زمان افتتاح این مکان هر میزان اعتبار نیاز باشد اختصاص می‌دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احداث زیارتگاه استان در مشهد مقدس افزود: پیش‌بینی می‌شود برای احداث زیارتگاه استان در مشهد مقدس ۴۰ میلیارد تومان نیاز باشد که تاکنون ۳۷ میلیارد آن از محل متمم سفر رئیس جمهور، اعتبارات استانی و سایر محل‌ها تأمین شده است و با تغییر قیمت‌ها اگر هزینه ساخت زیارتگاه افزایش یابد باز هم اعتبار اختصاص خواهیم داد.
وی با بیان اینکه برای اولین بار اعلام کردیم که موکب‌های استان برای اربعین ۱۴۰۱ نیازمندی‌های خود را اعلام کنند، اظهار داشت: بطوریکه آب آشامیدنی از طریق کارخانه‌های آب معدنی و روغن مورد نیاز از کارخانه گچساران و بقیه اقلام به صورت دولتی تأمین شدند.
احمدزاده بیان کرد: آرد، شکر، برنج، گوشت و همه اقلام مورد نیاز موکب‌های استان را با تفاوت فاحش قیمتی نسبت به بازار تأمین کردیم، ضمن اینکه مبلغ یک میلیارد تومان هم برای خرید اقلام مورد نیاز موکب‌ها اختصاص دادیم.
استاندار با بیان اینکه اقدامات خوبی در اربعین امسال صورت گرفت اما چون اولین بار بود که این اقدامات انجام می‌شد، نواقصاتی هم وجود داشت افزود: برای سال آینده حمایت‌های بیشتری از موکب‌ها خواهیم داشت، بنابراین موکب‌ها از هم‌اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی از افزایش اعتبار اختصاص یافته برای خرید سایر مایحتاج موکب‌ها خبر داد و گفت: علاوه بر این موکب‌های شهرستان‌های باشت و گچساران که خدماتی را در مسیر به مردم ارائه می‌دهند از طریق شهرداری این دو شهر مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به وضعیت موکب لیشتر خیرآباد گفت: امکانات برای ساخت سالن و تجهیز آن در اختیار استان نیست اما در صورتی که اعتبار اختصاص داده شود موکب‌ها را به لحاظ فضا مورد حمایت قرار خواهیم داد.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: استانداری به عنوان پشتیبان از موکب‌های اربعین حمایت می‌کند و اقلام در اختیار موکب‌ها قرار می‌دهد که انتظار می‌رود با مدیریت صحیح به طور مساوی بین موکب‌ها توزیع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: کمیته‌ای در استان تشکیل و دستگاه‌ها از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اختصاص اتوبوس و حمل وسایل موکب‌ها با کامیون ملزم به همکاری با ستاد عتبات عالیات شدند.
گفتنی است در این برنامه رؤسای ۴۲ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد که در ایام اربعین حسینی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمات ارائه کردند تجلیل شدند.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج همایش تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی ساماندهی سایت شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مرز شلمچه همایش تجلیل از موکب‌داران
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
United Arab Emirates
خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
بودجه استان را بدین به ...تا موکب بزنه و خرج افراد باندش بکنه امام حسین کار نمایشی نمیخواد
قدرت اله الیاسی نیا
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم وخداقوت خدمت استاندار محترم ومسئول محترم ستاد توسعه وباز سازی عتابت عالیات استان کهگیلویه وبویراحمد دکتر حکمتیان وجانشین محترم ستادتوسعه و وبازسازی عتابت عالیات کشور برادر نامجو با این همایش تجلیل روحیه موکب داران را الهام بخشیدند
ودر زمینه همکاری دولت با موکب داران ومشارکت های مردمی با بهترین اجرایی پذیرایی در راستای اربعین۱۴۰۲ تاکید به عمل آوردند وقول هایی داده شد توسط استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد با امید خدا این قول ها عملی است چون خود را خادم الحسین(ع)می دانند
به هر نهوی هرموکب داری در برپایی وخدمت رسانی به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)خادمی خویش رانسبت به اربعین وظیفه می دانند
مدیر موکب چهارده معصوم ع روستای حاجی محمد چین لوداب 🕯🕌🇮🇷
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1