تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۵۷۲۱۹
در منطقه چاروسا انجام گرفت

دیدار معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای دانش‌آموز

۱
کبنا ؛
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهدای دانش آموز «برزو فروتنی و اردشیر ارمغان» در منطقه چاروسا دیدار کردند.
به گزارش کبنا، ایمان سبحان نژاد امروز (28 دی ماه 1401) در سفر به بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه با خانواده شهدای دانش آموز برزو فروتنی و اردشیر ارمغان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدارها ی صمیمی گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا، افتخاری برای ما مسئولین است و انگیزه ما را برای خدمت به جامعه مضاعف می کند.
وی افزود: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خویش، به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه است و می‌بایست در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها بهره گیریم.
در این دیدار که مدیر و معاونین آموزش وپرورش چاروسا و روسای ادارات حقوقی، فنی و حرفه ای و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان حضور داشتند، از خانواده معظم شهیدان «برزو فروتنی و اردشیر ارمغان» با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
شهید «برزو فروتنی» دانش آموز پایه دوم دبیرستان به صورت بسیجی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام در سن 22 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد. زیارتگاه آن شهید والا مقام در روستای گشتیاری بخش چاروسا است. دانش آموز شهید «اردشیر ارمغان نیز در عملیات کربلای 4 جزیره مجنون در سن 13 سالگی آسمانی و پیکرپاک و مطهر ایشان در گلزار شهدای قلعه رئیسی به خاک سپرده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باشی و برقرار آقای سبحانی عزیز
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1