تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۵۶۵۸۹
شامگاه چهارشنبه (14 دی‌ماه 1401) انجام گرفت

(تصاویر) سفر معاون رئیس جمهور به یاسوج

۲
کبنا ؛سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی_ معاون رئیس جمهور بعد از ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل شرایط جوی چندین ساعت با تأخیر انجام گرفت، در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور پیدا کرد.
به گزارش کبنا، سید‌امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی_ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران_ در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جامعه ایثارگری نیازمند تکریم است و همه همکاران در رفتار خویش کرامت جامعه ایثارگری را حفظ کنند.
وی افزود: بستر‌سازی برای رشد وتعالی جامعه ایثارگری و قرار گرفتن در مسیر مرجعیت در جامعه از مهمترین رویکرد‌های تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
قاضی‌زاده هاشمی خطاب به همکاران اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توفیق خدمت در بنیاد شهید را قدر بدانید و نیاز‌های جامعه ایثارگری را با رفتار توام با کرامت انسانی مجدانه پیگیری کنید.
وی، مؤمن بودن، مهربان بودن و مقتدر بودن را سه خصوصیت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری از ظرفیت و امکانات استان بهره جویید و با صبوری و سعه صدر پاسخگوی جامعه هدف باشید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای حل مشکلات خود رویی جهت سرکشی به جامعه ایثارگری قول مساعد داد و گفت: در زمینه آمبولانس، تجهیزات اداری و تکمیل مجتمع توانبخشی نیز بررسی و کمک خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: همه در بنیاد شهید خادم مردم هستیم برای رضایت‌مندی جامعه هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.
رضا پارسیان‌نژاد_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این جلسه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و همه صحنه‌ها دین خویش را به انقلاب ادا کرده است و شایسته توجه است.
پارسیان نژاد با بیان اینکه هر چه این استان دارد به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: جامعه ایثارگران حماسه‌های بی‌بدیلی در طول حیات انقلاب خلق کردند که هر کدام می‌تواند سوژه یکی از فیلم‌های جهانی باشد.
وی گفت: رویکرد و توجه دولت سیزدهم به جامعه ایثارگری‌امید ویژه‌ای را بین ایثارگران بوجود آورده است و سفر حضرتعالی به استان‌ها نشان از اهمیت خاص این دولت به حل مشکلات جامعه ایثارگری است.
پارسیان نژاد با بیان اینکه تیم مدیریتی استان در رأس استاندار و معاونین و مجموعه ادارات همراهی و همکاری خوبی با بنیاد شهید دارند گفت: تلاش کردیم در بنیاد شهید جوانگرایی، شایسته گزینی را مد نظر قرار دهیم و همه همکاران که عموماً از جامعه ایثارگری هستند با روحیه جهادی و انقلابی در حال خدمت هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا در سال گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با حمایت دولت در سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید که نشان از نگاه ویژه دولت به ساماندهی گلزار شهداست.
وی گفت: مجتمع توانبخشی و ورزشی ایثار بیش از ۱۷ سال نیمه کاره مانده است که‌امیدواریم به سفر حضرتعالی این پروژه سریعتر به بهره‌برداری برسد
وی گفت: ۷۵ درصد استان کهگیلویه وبویراحمد کوهستانی است که برای سرکشی به خانواده شهدا سیستم خودرویی جوابگو نیست.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی
Iran, Islamic Republic of
خواست ما برکناری مدیر ضعیف بنیاد شهید استان است
United States
جناب آقای پارسیان نژاد عزیز شنیدم حضرتعالی فرزند شهید می باشید خود حضرتعالی عزیزتر و با شرافت تر از و مستحق تر از رئیس جمهوری می باشی که حتی یک روز سابقه دفاع مقدس ندارد اینها که سرکا آمده اند همان کارزاری بوند که مخالف دفاع مقدس بودند و دفاع مقدس را نامشروع میدانستند و بیا بین خودت و خدایت و با استفاده و تحقیق از مدیران کل و همکاران در کنارت ببین که چه خدمت بهتری این دولت به دولت های قبل داشته است خدا شاهد و ناظر است بهترین و بشترین توجه به جامعه ایثارگری در زمان آقای خاتمی بود و بعدرفسنجانی بود در این پایان دولت روحانی آقای اُحدی داشت سر و سامان می گرفت که تمام شد خود را با تعاریف فردای قیامت شرمنده پدرت شهیدت رحمت الله علیه نکن عمر این دولت به پایان خواهد رسید و توصیه های سوپر کانید پوششی یعنی یک طوری دست به سر کردن جامعه هدف در برابر خواسته های آنها ولی ان شاءالله با یاری خداوند سبحان و توجهات حضرت ولی عصر انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان تداوم دارد ولی دولت منفعت طلب به پایان خواهد رسید دولتی که با عدالت و عقلانیت عمل نکند چه دولت ترامپ باشد چه دولت رئیسی نه در کشور و جامعه خود و در مجامع جهانی نه ارزشی دارد نه مقبولیتی دارد پایان عمر این دولت همین دوسال است ولی این شرمندگی برای حضرتعالی برای تعریف و تمجید از کارهای اصلا انجام نشده تا قیامت می ماند و خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
احسنتو چه عکس های قشنگ وبا کیفیتی خداییش باید از عکاس وفیلم بردار وتیم تبلیغاتی تشکر ویزه کرد
United States
درخواست ما استعفای دولت ضعیف است تا ان شاءالله کشور بیشتر ا این دچار بحران و چالش نشده است مصلحت نظام و کشور مهمتر از منافع فرد یا افراد خاص است //
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
چه خوب بودبقیه اقشارمردم هم که تحت پوشش نهادهای خاص نیستندهم موردتوجه قراربگیرند...
United States
خنده تلخ من از گریه تو سنگین تر است پوزخند سوپر کاندید پوششی از جامعه ایثارگری
Iran, Islamic Republic of
مثلا معاونت بنیاد شهید چه کار مفیدی میتونه برای استان کنه؟!اومده کار انتخاباتی کنه و هزینه ای هم بذاره روی دست دولت.
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف باید برکنار بشه
/ رئیسی با این مدیراش
سید. محمدطاهر. عوضپور.
Iran, Islamic Republic of
باسلام. عرض. ادب. به. ریاست. امور بنیاد. شهید. وامورایثار. گران. اقای. سید. قاضی. زاده. هاشمی. قانون. به. کشور. قانون. به. دین. قران.. اولیات. الهی. از صدر. اسلام. تاکنون. ثمره. همین. خونها. است. قانون. به. عدالت. سرمشق. شرف. انسان. است. اما. وای. به. حال. ان کسی. که. ضربه. به. خانواده. شهید. جانباز. واراده. ومعفقود. می. زد. وخودشان. راجای. جانبازان. می. زنند. و خدارا.درنظر.بگیرید.بش.عمل.کنند.ان.ادمهایی.که.داخل......عملیات.بوده.وحقشان.وبچه.هاشان.پیمال.کردن.نیروهای.جبهه......وجنگ. حفظ.اثار.انهایی.که......زنده.هستند.مشخص.است.بگوبه.کدم.قانون.عمل.می.کنند.خط....شکن.باشد.بگوبه.ایات.قران.توجه.کردید.سوره.اعراف.ایه.(۲۳تا(۳۰.قراعت.بفرماید.تادنیا.یک.چرخشی.داشته.باشد.خلاصه.اش.کنم.وسلام.چراباشهید.بسیجی.وسربازی.فرخ.جویی.میکننگد.... .سرباز.وظیفه.اش.بود.برخدمتش.انجام.بده.بسیجی.ازاولش....
..
Iran, Islamic Republic of
انصافا استاندار کهگلویه مرد بزرگی هست،خدا حفظش کنه،تاریخ استان کهگلویه تا به حال به خودش همچنین مسولی ندیده
سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1