تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۵۳۵۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

توزیع 300 بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند لوداب +(فیلم و عکس)

۱
کبنا ؛آئین توزیع ۳۰۰ بسته لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند منطقه لوداب و اهداء تجهیزات آزمایشگاهی (به ارزش۷۰۰میلیون ریال) به آموزش و پرورش منطقه لوداب با حضور فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان و جانشین حفاظت سپاه استان و شورای اداری بخش لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛ سرهنگ انوری در گفت گو با خبرنگار کبنا نیوز در ارتباط با رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان بویراحمد گفتند؛ این رزمایش طی ۲۷ مرحله تاکنون در سطح شهرستان بویراحمد به اجرا درآمده است که شامل ۷۵هزار بسته ائم از بسته‌های معیشتی، لوازم تحریرو بسته‌ای معیشتی... می‌ باشد.
انوری افزودند؛ امروز در استمرار این رزمایش و کمک‌های مؤمنانه در بخش لوداب ۳۰۰ پک لوازم تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند این منطقه و پک آزمایشگاهی به ارزش ۷۰۰میلیون ریال به به آموزش و پرورش این منطقه اهدا گردید.
در پایان سرهنگ انوری از همکاری و همت خیرین نیکوکار و همه کسانی که طی مراحل مختلف این رزمایشات همکاری لازم را داشتند تشکر کردند و افزودند‌امیدواریم این روند ادامه دار باشد. در ادامه سید سعادت الله پوردانش در گفت گو با خبرنگار کبنا نیوز از همه دست اندرکاران این رزمایش مؤمنانه و خداپسندانه تشکر کردند و افزودند این رزمایش باعث نشستن گل لبخند بر لبان دانش‌آموزان نیازمند این بخش شد و جاری شدن اشک شوق در دیدگان آنان شده است. --------------------------------------------
خبرنگار- محمد امین سجادی مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
غیر از لوداب جاهای دیگه هم هست ها
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط روستاهای بویراحمد را کمک میکنیم یک بار هم به دیشموک باشت وقلعه رییسی و چرام وجاهای خیلی محروم استان را هم ببینین
Iran, Islamic Republic of
آيه شريفه 264 سوره بقره انفاق رياكارانه را اين چنين بيان مى كند: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لاَ تُبْطِلُوا صَدَقَاتِكُمْ بِالْمَنِّ وَ الاَذَى كَالَّذِي يُنفِقُ مَالَهُ رِئَاءَ النَّاسِ وَ لاَ يُؤْمِنُ بِاللهِ وَ الْيَوْمِ الاْخِرِ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ صَفْوَان عَلَيْهِ تُرَابٌ فَأَصَابَهُ وَابِلٌ فَتَرَكَهُ صَلْداً لاَّ يَقْدِرُونَ عَلَى شَىْء مِّمَّا كَسَبُوا وَ اللهُ لاَ يَهْدِى الْقَوْمَ الْكَافِرِينَ»(1)؛ (اى كسانى كه ايمان آورده ايد! صدقات خود را با منّت و آزار باطل نسازيد؛ همانند كسى كه مال خود را براى نشان دادن به مردم انفاق مى كند؛ و به خدا و روز رستاخيز ايمان نمى آورد؛ [عمل] او همچون قطعه سنگى است كه بر آن [قشر نازكى از] خاك باشد؛ [و بذرهايى در آن افشانده شود] و رگبارى بر آن ببارد، [و همه خاكها و بذرها را بشويد] و آن را صاف [و خالى از خاك و بذر] رها كند. آنها از كارى كه انجام داده اند، چيزى به دست نمى آورند؛ و خداوند گروه كافران را هدايت نمى كند».
شب
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل اموزش پرورش نه فقط در انتصابات انحصاری قومی و قبیله ای (از بالاترین رده تا پایین ترین رده پستی ) هوای قوم و قبیله خود را دارد بلکه در توزیع نوشت افزار هم به وظیفه خویشاوندی خود عمل می کند .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1