تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۵۰۱۳۳
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید از وضعیت حجاب و عفاف در باغ های تفریحی یاسوج / گلایه مندی مردم از نبود دستگاه های فرهنگی

۱
کبنا ؛مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای قرارگاه حجاب و عفاف از برخی نقاط تفریحی و گردشگری یاسوج از جمله آبشار یاسوج ،باغات و پارکهای این شهر بازدید کردند.
به گزارش کبنا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری به همراه نماینده دادستان، نمایندگان نیروی انتظامی و اماکن، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، نماینده شهرداری و کارشناسان دفتر امور اجتماعی از تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و آبشار یاسوج بازدید کردند.
مسعود نوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری در همین خصوص گفت: قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست استاندار و جانشینی معاون سیاسی است که در همین راستا بازدیدی از تفرجگاه‌ها و پارک‌ها از جمله آبشار یاسوج داشتیم که تعدادی از باغاتی که در آبشار یاسوج هستند فاقد مجوز بوده که هشدارهای لازم به آنها داده شد و اگر ظرف یک ماه اقدام به کسب مجوز و پروانه فعالیت نکنند برخورد می‌شود و پلمپ خواهند شد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه در باغاتی که فاقد مجوز بودند سوء استفاده‌ها و هنجارشکنی‌هایی توسط عده کمی صورت گرفته که دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود خواهند کرد.
نوری در ادامه بر استاندارد سازی اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها از جمله آبشار و باغات یاسوج تاکید و گفت: شهرداری و میراث فرهنگی نسبت به پاکسازی محیط، جانمایی و نصب سطل زباله و پاکسازی محیط و محل اسکان مسافران خصوصا در آبشار یاسوج که از تمام نقاط کشور مسافر و گردشگر دارد انجام دهد.
وی عنوان کرد: در بازدید و رصد مسائل فرهنگی در آبشار و پارک‌ها مردم گلایه مند بودند و جای دستگاه‌های فرهنگی از جمله میراث فرهنگی، شهرداری یاسوج و تبلیغات اسلامی جهت نماد و ارشاد مسائل مربوط به عفاف و حجاب خالی است.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نبود یکسری زیرساخت‌ها از جمله روشنایی مورد انتقاد مسافران بود که از شهرداری و میراث فرهنگی می‌خواهیم نسبت به نصب روشنایی، نوردهی و رفع نقاط تاریک و کور آبشار اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد : این بازدیدها تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه دارد و قطعا با هنجار شکنان و کسانی که نسبت به قانون دهن کجی می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیزاده
Iran, Islamic Republic of
.کشور هزار مشکل و کمبود داره که از بی خردی مسوولین ناشی شده،
Romania
. نمی شود کاری را درست کرد . باید حاکمان عامل به عمل و گفتار باشند تا مردم از آنها الگو بگیرند / از خدا و روز قیامت بترسید و مرگ حتما به سراغ زراندوزان و منفعت طلبان خواهد آمد سبحان الله والحمدالله رب العالمین
رضا
Iran, Islamic Republic of
یه دو تا گردشگری میاد یاسوج خواهشا دیگه اینا رو فراری ندین.یاسوجم سر بقیه ایران.چطو بقیه استانل خیلی پوششهای بدتری هم دارن فقط تو یاسوج جرمه?دو تا جوونی دارن از قبل گردشگران نون میخورن دیگه اینا رو بیکار نکنید خواهشا. تولید شغل و ایجاد کارخونه و....که ندارین
Iran, Islamic Republic of
وضعیت آبشار و بقیه باغ ها ک افتضاح افتضاح
هر چی بگی مصرف میکنن
خیبر
Iran, Islamic Republic of
درک این کار داره و یا سیاست خاصی داره آقای ایشان چندماه سرپرست حتی نتوانسته چندتا کمیسیون راه اندازی کنه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1