کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدید از وضعیت حجاب و عفاف در باغ های تفریحی یاسوج / گلایه مندی مردم از نبود دستگاه های فرهنگی

12 فروردين 1401 ساعت 12:29

مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای قرارگاه حجاب و عفاف از برخی نقاط تفریحی و گردشگری یاسوج از جمله آبشار یاسوج ،باغات و پارکهای این شهر بازدید کردند.


مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای قرارگاه حجاب و عفاف از برخی نقاط تفریحی و گردشگری یاسوج از جمله آبشار یاسوج ،باغات و پارکهای این شهر بازدید کردند.
به گزارش کبنا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری به همراه نماینده دادستان، نمایندگان نیروی انتظامی و اماکن، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، نماینده شهرداری و کارشناسان دفتر امور اجتماعی از تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و آبشار یاسوج بازدید کردند.
مسعود نوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری در همین خصوص گفت: قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست استاندار و جانشینی معاون سیاسی است که در همین راستا بازدیدی از تفرجگاه‌ها و پارک‌ها از جمله آبشار یاسوج داشتیم که تعدادی از باغاتی که در آبشار یاسوج هستند فاقد مجوز بوده که هشدارهای لازم به آنها داده شد و اگر ظرف یک ماه اقدام به کسب مجوز و پروانه فعالیت نکنند برخورد می‌شود و پلمپ خواهند شد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه در باغاتی که فاقد مجوز بودند سوء استفاده‌ها و هنجارشکنی‌هایی توسط عده کمی صورت گرفته که دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود خواهند کرد.
نوری در ادامه بر استاندارد سازی اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها از جمله آبشار و باغات یاسوج تاکید و گفت: شهرداری و میراث فرهنگی نسبت به پاکسازی محیط، جانمایی و نصب سطل زباله و پاکسازی محیط و محل اسکان مسافران خصوصا در آبشار یاسوج که از تمام نقاط کشور مسافر و گردشگر دارد انجام دهد.
وی عنوان کرد: در بازدید و رصد مسائل فرهنگی در آبشار و پارک‌ها مردم گلایه مند بودند و جای دستگاه‌های فرهنگی از جمله میراث فرهنگی، شهرداری یاسوج و تبلیغات اسلامی جهت نماد و ارشاد مسائل مربوط به عفاف و حجاب خالی است.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نبود یکسری زیرساخت‌ها از جمله روشنایی مورد انتقاد مسافران بود که از شهرداری و میراث فرهنگی می‌خواهیم نسبت به نصب روشنایی، نوردهی و رفع نقاط تاریک و کور آبشار اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد : این بازدیدها تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه دارد و قطعا با هنجار شکنان و کسانی که نسبت به قانون دهن کجی می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.


کد مطلب: 450133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450133/2/بازدید-وضعیت-حجاب-عفاف-باغ-های-تفریحی-یاسوج-گلایه-مندی-مردم-نبود-دستگاه-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1