تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۴۴۹۰۷۳
گزارش تصویری

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شد(+تصاویر)

۲
کبنا ؛رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شد.
به گزارش کبنا نیوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با تبریک ولادت امام رضا(ع) به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران اشاره و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات ترکیب هیئت رئیسه شامل رئیس، نایب رئیس و دبیر شورا هیئات مذهبی شهرستان گچساران مشخص شود.
حجت‌الاسلام سید هادی خادمی عنوان کرد: این انتخابات در شهرستان گچساران برگزار و جان محمد محمدی با اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شد وهمچنین ایمان پاد به عنوان نایب رئیس و طلعت اسوار به عنوان دبیر شورای هیئت مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شدند.
خادمی عنوان کرد: فرشاد محمدی سقایی و کبری احمدی دیگر اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران می باشند.
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: امید است با یاری خداوند سبحان و با همت و تلاش و همفکری و وحدت و ایجاد هم افزایی بتوانیم گام بلندی در راستای رسالت و اهداف عالیه، برداریم و بار دگر شور حسینی را در شهرستان گچساران آنچنان شایسته است برپا کنیم.
جان محمد محمدی افزود: با قدرت هرچه تمام در این راه قدم گذاشته ایم تا با همکاری و همیاری دیگر اعضای محترم شورای هیات مذهبی و حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران، اندیشه های نو ایجاد کنیم و جز رضایت و خشنودی خداوند سبحان و ائمه اطهار(ع) هدف دیگری نخواهیم داشت.
محمدی عنوان کرد: شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران کما فی سابق نیاز به حمایت مسئولان خدوم و دلسوز شهرستان گچساران دارد تا برنامه های خود را در سطح شهرستان گچساران،گسترده تر، منسجم تر و باشکوهتر و....برگزار و اجرا کند.
 رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران در پایان از اعضای سابق شورای هیئات مذهبی و از استقبال و مشارکت گسترده هیئت های مذهبی در ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است: جان محمد محمدی یکی از فعالان محبوب،مردمی، خوش نام، پرآوازه و باتجربه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهرستان گچساران می باشد که مسئول هیئت فرهنگی و مذهبی اباعبدالحسین(ع) شهدای باوی و مردم گچساران، مسئول موکب حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران، مسئول فرهنگی امام زاده بی بی حکیمه(س) هیئت امناء امامزاده کاکا مبارک از سوابق و فعالیت های درخشان فرهنگی و مذهبی جان محمد محمدی می باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیلی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتبریک به مرد همیشه خندان و پرانرژی و بی حاشیه شهرم گچساران
Iran, Islamic Republic of
اما واقعا آدم دوست داشتنی و پیگیر و جهادی در کار
شهروند
Romania
این شورا چه دردی از مردم دوا می کنند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1