کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شد(+تصاویر)

24 خرداد 1401 ساعت 2:03

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با تبریک ولادت امام رضا(ع) به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران اشاره و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات ترکیب هیئت رئیسه شامل رئیس، نایب رئیس و دبیر شورا هیئات مذهبی شهرستان گچساران مشخص شود


رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شد.
به گزارش کبنانیوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با تبریک ولادت امام رضا(ع) به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران اشاره و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات ترکیب هیئت رئیسه شامل رئیس، نایب رئیس و دبیر شورا هیئات مذهبی شهرستان گچساران مشخص شود.
حجت‌الاسلام سید هادی خادمی عنوان کرد: این انتخابات در شهرستان گچساران برگزار و جان محمد محمدی با اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شد وهمچنین ایمان پاد به عنوان نایب رئیس و طلعت اسوار به عنوان دبیر شورای هیئت مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شدند.
خادمی عنوان کرد: فرشاد محمدی سقایی و کبری احمدی دیگر اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران می باشند.
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار کرد: امید است با یاری خداوند سبحان و با همت و تلاش و همفکری و وحدت و ایجاد هم افزایی بتوانیم گام بلندی در راستای رسالت و اهداف عالیه، برداریم و بار دگر شور حسینی را در شهرستان گچساران آنچنان شایسته است برپا کنیم.
جان محمد محمدی افزود: با قدرت هرچه تمام در این راه قدم گذاشته ایم تا با همکاری و همیاری دیگر اعضای محترم شورای هیات مذهبی و حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران، اندیشه های نو ایجاد کنیم و جز رضایت و خشنودی خداوند سبحان و ائمه اطهار(ع) هدف دیگری نخواهیم داشت.
محمدی عنوان کرد: شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران کما فی سابق نیاز به حمایت مسئولان خدوم و دلسوز شهرستان گچساران دارد تا برنامه های خود را در سطح شهرستان گچساران،گسترده تر، منسجم تر و باشکوهتر و....برگزار و اجرا کند.
 رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران در پایان از اعضای سابق شورای هیئات مذهبی و از استقبال و مشارکت گسترده هیئت های مذهبی در ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است: جان محمد محمدی یکی از فعالان محبوب،مردمی، خوش نام، پرآوازه و باتجربه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهرستان گچساران می باشد که مسئول هیئت فرهنگی و مذهبی اباعبدالحسین(ع) شهدای باوی و مردم گچساران، مسئول موکب حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران، مسئول فرهنگی امام زاده بی بی حکیمه(س) هیئت امناء امامزاده کاکا مبارک از سوابق و فعالیت های درخشان فرهنگی و مذهبی جان محمد محمدی می باشد.
 


کد مطلب: 449073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449073/2/رئیس-شورای-هیئات-مذهبی-شهرستان-گچساران-انتخاب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1