تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۴۶۳۳۵
در نشست خبری سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ با اصحاب رسانه مطرح شد

توضیحات «نماینده کهگیلویه» در خصوص انتصاب سادات / موحد: اگر یک مدیرکل ادعا کرد، جایزه می‌دهم / من در انتصابات شهرستانی به هیچ وجه دخالت نمی‌کنم / رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد من هستم

۲
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پاسخ به سئوالی، گفت: نسبت‌های فامیلی را بررسی کنید تا مشکل رفع شود و انتصاب فامیلی نه تنها وجود ندارد که بر اساس شایسته سالاری هم صورت می‌گیرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 9 فررودین 1401) نشست خبری نماینده کهگیلویه بزرگ با اصحاب رسانه چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت کهگیلویه برگزار شد.
در این جلسه که نزدیک 4 ساعت به طول انجامید خبرنگاران به صورت رو در رو با نماینده مردم در مجلس سؤالات خود را مطرح کردند.
حجت الاسلام سید محمد موحد در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه چرا شما در انتصابات دخالت می‌کنید و بر انتصابات فامیلی و (طایفه‌ای) که ممکن است شایسته سالاری را تحت شعاع قرار دهد، تاکید دارید؟ گفت:
به یاد دارید در دولت آقای خاتمی، رهبری به ایشان توصیه کرد، برادرت را به عنوان مسوول دفترت انتخاب کن چون مورد اعتماد برای تو است، به هر حال دفتر جایگاهی است که درمعرض آسیب‌های مختلف است و حقی است که برای ما محفوظ است.
حجت الاسلام سید محمد موحد دخالت در انتصابات را تکذیب کرد و افزود؛ اگر بحث این است که دو یا چند مدیر از سادات به کار گرفته شده‌اند، نمی‌توان گفت هر سیدی که به کار گرفته شده است عمو و فامیل بنده  است، این افراد هم جزء جامعه هستند.
وی افزود: از قدیم معمول بود در بین فرهنگ مردم استان می‌گفتند «سادات بویراحمد» و «سادات دشمن زیاری» و «سادات بهمی یا طیبی» به دلایل جایگاهی که آن سادات در آن مناطق داشتند و با هم زندگی می‌کردند به نحوی این مجموعه را از آن تبار می‌دانستند.
نماینده کهگیلویه پیشنهاد کرد نسبت‌های فامیلی را بررسی کنید تا مشکل رفع شود و انتصاب فامیلی نه تنها وجود ندارد که بر اساس شایسته سالاری هم صورت می‌گیرد.
موحد خاطر نشان کرد: اگر یک مدیر کل ادعا کرد که «موحد» با من تماس گرفت یا توصیه کرد فلان شخص را در فلان سمت منصوب کنید، من جایزه را تقدیم می‌کنیم به شما، من در انتصابات شهرستانی به هیچ وجه دخالت نمی‌کنم و نکردم حتی افراد مختلفی سفارش‌هایی داشتند و اعلام کردم معذورم!
نماینده کهگیلویه ادامه داد: نکته دیگر بحث در خصوص استان است، بنده در استان و کشور وظیفه‌ای دارم  و آن این است وقتی می‌بینم نمایندگان استان‌های دیگری چون اصفهان، خوزستان، فارس و... مدیران شایسته خود را به وزارت خانه‌ها معرفی می‌کنند که اینها شایسته هستند، بنده هم این کار را می‌کنم باید این مشورت را در خصوص شایستگان بدهم و دخالت نیست بلکه یک توصیه و دفاع از شایسته سالاری است.
موحد افزوذ: به هر حال رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، نماینده مردم هستم، وزارت خانه نظر ما را می‌خواهد و ما هم مشاوره می‌دهیم، اظهار نظر می‌کنیم و جمع بندی با خودشان است این اصلاً دخالت نیست.
نماینده کهگیلویه نیز در ادامه به سئوال دیگر کبنا در خصوص رفع مشکلات مرکز رشد دهدشت پیش از منحل شدن این مرکز با توجه به تاکید رهبری بر اقتصاد دانش بنیان، گفت: همانطور که همیشه پیگیر مشکلات این مرکز بودم و همراه هستم، باز هم در خدمتشان هستیم و نخواهیم گذاشت این مجموعه با مشکل مواجه شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
/ چندین سال عملکرد نماینده برای مردم و مسئولان آشکار است نیازی به بیان نیست تو دولت سیزدهم کاسه داغتر از اش شده
حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
زمان زود میگذرد وانچه می ماند تاریخ است .بزرگترین سیلی که حکومت از مقامات میخورد منسوبین انتصابی است البته حضرت موحد علیه السلام در این خصوص قسم یاد می کند ولی مردم امروز دهه هفتاد هشتادی هستند که با نمایندگی موحد متولد شدند و خودشان شاخص عمل هستند ومانند ادمی که درختی در کنارش است وشیری به او حمله کرده بدون فکر کردن از درخت بالا می رود که عین یک واقعیت مسلم درخصوص درامان ماندن است
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای خشایی مدیر شرکت پخش فراوردهای نفتی را شما گذاشتید
Iran, Islamic Republic of
. اگر شما نبودیید مدیرکل جهاد کشاورزی را کی معرفی کرد آقای هاشمی معاون سیاسی استانددر سفارش چه کسی است آقای دکتر کرمی رئیس دانشگاه سفارش چه کسی است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
1- خود ایشون هم گفت در سطح استان نظر میدم و تمام اینایی که گفتین مدیران استانی هستند.
2- برای مدیر شدن در سطح استان چه شاخصه هایی مدنظر شماست که این سه نفری که اسم بردین ندارن؟ تجربه کار ندارن؟ از بیرون از سازمان هاشون اومدن؟ با مسوولیتی که دارن غیرمرتبط هستن؟
متعجب
Iran, Islamic Republic of
جلالخلق
Iran, Islamic Republic of
/ بیش از 27 نفر از سادات از سادات خودشون هستند.
دلروز
Iran, Islamic Republic of
موحد نماینده ای شجاع و راستگو است...
خدا به داد ما برسد...
راک
Romania
سلام جناب م حد راستی از / برادر مسول دفتر تهران که در بانک توسعه تعاون بهمیی مسغولش کردی و بعد به خوزستان و در سعبه ماهشهر مشغول شد و استخدام باتوحه به ایثارگری و رانت در دقیقه ۹۰ انجام سد چه خبر.
Iran, Islamic Republic of
...خدا مجددا قاطعانه تر
Iran, Islamic Republic of
انشاءاله همینطور باشد نه تلفن زدن و التماس کردن برای پست مدیریت، شایسته سالاری،امروزه شایسته سالاری به تحصیل نیست به طایفه گرایی نیست به رای دادن برای گرفتن پست نیست به پاکدستی،امانت داری،انقلابی گری،داشتن رزومه کاری درست ،نداشتن فساد مالی ،محبوبیت در بین کارکنان و جامعه میباشد .
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنات رنگی نداره ، قحط الرجاله ک فقط سید گذاشتی؟؟ همه تو رو شناختنه مردمو کهگیلویه رو بدبخت کردی ، من ک بت رای دادم واقعا پشیمونم ، حیف اون رای حیف
جمال
Iran, Islamic Republic of
دور بعد فقط از همین طایفت انتظار رای داشته باش، ۱۸ ماه دیگه هم زود میاد میبینیمت
علب
Romania

احتمالا معاون درمان علوم پزشکی( شهامت)، معاون اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی( جلال رضوی)معاون سیاسی امنیتی استانداری( هاشمی) رئیس شبکه بهداشت دهدشت( تقوی) فرماندار دهدشت( موسوی) و رئیس دانشگاه یاسوج و فرماندار لنده و چرام و لیکک و دهها منصب و جایگاه دیگه رو ملانصرالدین گذاشته
Iran, Islamic Republic of
هیچ مدیری ادعا نمیکنه چون خودش دست نشانده شماست
اگ ادعا کرد هم بی شک عزل میشه به خاط وفادار نبودن ب نماینده
سجاد
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم نماینده ای در استان به غیر از تاجگردون .بدانند شایسته سالاری یعنی چه!!؟
تا حالا مدیر و مسئول شایسته ای ندیدم. مدیر باید چیزی از مدیریت حالیش بشه. مدیران و رئیس های ما هیچ کدومشون از مدیریت و تئوری های مدیریت چیزی بلد نیستن. به نظر من مدیر باید رشته مدیریت خوانده باشد و اخلاق مدیریتی داشته باشد. نه بر اساس باند بازی و قومی گرایی باشد.
Iran, Islamic Republic of
بی نظم ترین استان کشور استان کهگیلویه و بویراحمد است . چون هیچ مدیریتی و نظمی در استان نیست. در هیچ کدوم از ادارات ما.
قلی
Iran, Islamic Republic of
پسرفت کهگیلویه بزرگ...موحد قرار بود عزت را به کهگیلویه بیاورد کهگیلویه را نابود کرد...به ولا موحد و حامیانش در آخرت باید جوابگو ظلم هایی که در حق مردم کردند پاسخگو باشند...درخت بی ثمر
حق
Iran, Islamic Republic of
مدیران شهرستانی منتصب به آقای موحد را خود آقا خبر ندارند آیا این ادعا قابل قبول عقل سلیم است.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
چرزا این نشست در سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار نشد و در شبکه برگزار شد؟ چرا فقط خبرنگاران یک جریان که حامیان خودشان هستند شرکت کردند.
Iran, Islamic Republic of
تو خودت جایزه بگیر هستی! ، ما رو نپیچون!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همین تصاویر و افراد حاضر در این جلسه و پیرامون شما مبین و گویای همه چیز هستش...بدون شرح جناب موحد
با شرح

۱) گنجی مدیر آموزش و پروش وابسته درجه یک شما،، سید عواسی
۲) فرماندار دهدشت دیگه نیاز به تفسیر نیست
۳)مدیر کل جهادکشاورزی ، معتمدی..سید عواسی
۴) تقوی مدیر شبکه بهداشت ،،یار غار شما اونم عواسی
بگم ...بازم بگم....برو سید از خدا بترس
Iran, Islamic Republic of
برادر شما به قول خودتون مورد وثوق شما....خودش به حول و قوه ی الهی نابودت میکنه...
رضل
Iran, Islamic Republic of
خودش زنگ نمی زنه اما برادرش زنگ میزنه
علی
Iran, Islamic Republic of
چندباربه مدیرکل بهزیستی زنگ زدی برای معرفی اقای شکرایی که داماد توهست و
Iran, Islamic Republic of
ای
علی
Iran, Islamic Republic of
موحد نماینده سادات چغل و راک و نماینده طبقه مرفع است..این را همه می داند.من شخصا ۲۰ بار پیش موحد رفتم ولی چون سید نبودم و جز مرفع ها نبودم کارم را راه نینداخت.خدا را شکر با علم حودم مشغول به کارم و هیچ نیازی به امثال موحد ندارم.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1