تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۴۵۰۰۶
رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی خبر داد

توزیع پیش از ۱۲۰۰ تن جو توسط اداره امور عشایر در بهمئی / تقدیر و تشکر ویژه رئیس این اداره از همکاری و تأمین امنیت دادستان شهرستان بهمئی برای توزیع جو

۰
کبنا ؛ روح الله شجاعی رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی از توزیع پیش از ۱۲۰۰ تن جو در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش کبنا، وی با اعلام این خبر گفت: توزیع نهاده‌های دامی مورد نیاز دادمداران عشایر به جدیت ادامه دارد.
 شجاعی گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ تن جو به قیمت دولتی و یارانه‌ای بین عشایر شهرستان بهمیی توزیع گردید.
 وی بیان کرد: به منظور کنترل قیمت گوشت قرمز و تقویت عشایر شهرستان بهمیی در سال جاری تأمین و توزیع نهاده‌های دامی بویژه جو به قیمت دولتی در دستور کار امور عشایر شهرستان بهمئی قرار گرفته که بصورت مستمر و ماهیانه برای هر خانوار عشایری بسته به تعداد دام و سرانه مصرف بصور میانگین ۲۵۰ کیلوگرم در ماه تعلق گرفته است.
 ‌مهندس شجاعی رییس اداره امور عشایر شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل محترم امور عشایر استان و اتحادیه‌ی تعاونی‌های عشایر استان جهت همکاری و تخصیص این میزان جو به عشایر شهرستان بهمئی عنوان کرده میزان نیاز واقعی شهرستان بیش از این مقدار و تا پایان سال برابر سرانه‌ی مصرف هرراس دام سبک ۳۵۰ گرم در ماه روند توزیع نهاده‌های دامی ادامه دارند و از این بابت عشایر نگران نباشند.
 مهندس شجاعی افزود نگهداری دام مولد و عدم فروش این دامها هدف نهایی ماست و تا آخرین روزهای پایانی سال حمایتهای لازم دراین خصوص بعمل خواهد آمد.
  شجاعی تعداد ۱۲۰۰ خانوار عشایری در شهرستان بهمیی وجود دارد که با دارا بودن ۳۰۰ هزار رأس دام سبک وسنگین خدمات گسترده‌ای به بازار وتامین گوشت قرمز وسایر فرآورده‌های لبنی مورد نیاز شهروندان انجام گرفته است.
 وی بیان نمود امیدوارم قیمت گوشت قرمز با حمابتهایی که صورت گرفته منصفانه و متناسب با در آمد مردم در اختیار آنها قرار گیرد و بصورت غیر مستقیم مصرف کنندگان هم تحت حمایت قرار گیرند.
 شجاعی در پایان گفت: از همه همکاران شورای اداری، شورای تأمین، سپاه، نیروی انتطامی، دادستانی و نهادهای خصوصی جهت مساعدت و همکاری و خدمت به عشایر شهرستان قدردانی و تشکر نموده و سال نو را تبریک و آرزوی سلامتی برای همه شهروندان بویژه عشایر سلحشور و زحمتکش را از درگاه احدیت مسیلت می نمایم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1