تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۴۴۶۰۸
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

طنین گلبانگ الله اکبر در بهمئی / حضور میدانی دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در شب ۲۲ بهمن ماه + جزئیات و تصاویر

۰
کبنا ؛مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بهمئی همزمان با سراسر کشور در شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیر‌های ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷، بانگ تکبیر و ندای توحیدی الله اکبر سردادند.
 به گزارش کبنا، دادستان شهرستان بهمئی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و پرسنل به صورت میدانی در شب ۲۲ بهمن شرکت کردند.
 عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی و سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در کنار مردم این شهرستان با حضور میدانی خود در شب ۲۲ بهمن شرکت کردند.
 دادستان شهرستان بهمئی یکی از قضات جوان و جهادی مردمی، مقتدر، مطالبه گر ، استان کهگیلویه و بریواحمد است که همیشه به صورت میدانی و جهادی در تمام برنامه ها حضور پر رنگ دارند و در کنار مردم هستند.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم یکی از فرماندهان جوان ، جهادی ، مردمی استان کهگیلویه و بریواحمد است که هم به صورت میدانی و جهادی همیشه در کنار مردم است.
 دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تا پایان الله اکبر یا شب یوم الله ۲۲ بهمن در کنار نیروی های نظامی و انتظامی بودند و به صورت میدانی مدیریت کردند و اجازه هیچگونه نا امنی را در سطح شهرستان را نداد اند و با هر گونه نا امنی در سطح شهرستان برخورد کردند و به صورت میدانی تمام خیابان های شهر لیکک را گشت زنی کردند.
 گلبانگ ” الله اکبر” در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمئی طنین‌انداز شد و به شکرانه ۴۳ سال پایداری ملت ایران و جشن سالگرد پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی کران تا کران آسمان شهرستان نور افشانی و نور باران شد.
 نوای روحانی و دل انگیز تکبیر الله اکبر در آسمان بهمئی ، دیار علوی و ولایی طنین انداز شد و بار دیگر ندای آزادی خواهی و استقلال ایران اسلامی به گوش جهانیان رسید.
 ندای الله اکبر در شام پیروزی انقلاب این پیغام را به همه دنیا مخابره می‌کند که این انقلاب با نوای الله آغاز شد و راز استمرار و بقای نظام اسلامی الهی بودن آن است.
 الله اکبر یعنی خدا بزرگ است و توکل بر خدا ریشه دشمن را می‌سوزاند.
الله اکبر یعنی ما هستیم، انقلاب هست، اسلام زنده است و رهبرمان پاینده است
 الله اکبر یعنی همه تا پای جان پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
الله اکبر یعنی بر قامت بلند و اقتدار ایرانمان درود می‌فرستیم و تا پای جان بر بلندای سربلند کشور ایران، با همت دانشمندان شهید و مردم با عزت ایران، ایستاده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1