کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

طنین گلبانگ الله اکبر در بهمئی / حضور میدانی دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در شب ۲۲ بهمن ماه + جزئیات و تصاویر

22 بهمن 1400 ساعت 22:03

مردم شهرستان بهمئی به شکرانه ۴۳ سال پایداری ملت ایران، در شب بوم الله ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر سر دادند.


مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بهمئی همزمان با سراسر کشور در شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیر‌های ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷، بانگ تکبیر و ندای توحیدی الله اکبر سردادند.
 به گزارش کبنا، دادستان شهرستان بهمئی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و پرسنل به صورت میدانی در شب ۲۲ بهمن شرکت کردند.
 عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی و سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در کنار مردم این شهرستان با حضور میدانی خود در شب ۲۲ بهمن شرکت کردند.
 دادستان شهرستان بهمئی یکی از قضات جوان و جهادی مردمی، مقتدر، مطالبه گر ، استان کهگیلویه و بریواحمد است که همیشه به صورت میدانی و جهادی در تمام برنامه ها حضور پر رنگ دارند و در کنار مردم هستند.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم یکی از فرماندهان جوان ، جهادی ، مردمی استان کهگیلویه و بریواحمد است که هم به صورت میدانی و جهادی همیشه در کنار مردم است.
 دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تا پایان الله اکبر یا شب یوم الله ۲۲ بهمن در کنار نیروی های نظامی و انتظامی بودند و به صورت میدانی مدیریت کردند و اجازه هیچگونه نا امنی را در سطح شهرستان را نداد اند و با هر گونه نا امنی در سطح شهرستان برخورد کردند و به صورت میدانی تمام خیابان های شهر لیکک را گشت زنی کردند.
 گلبانگ ” الله اکبر” در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمئی طنین‌انداز شد و به شکرانه ۴۳ سال پایداری ملت ایران و جشن سالگرد پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی کران تا کران آسمان شهرستان نور افشانی و نور باران شد.
 نوای روحانی و دل انگیز تکبیر الله اکبر در آسمان بهمئی ، دیار علوی و ولایی طنین انداز شد و بار دیگر ندای آزادی خواهی و استقلال ایران اسلامی به گوش جهانیان رسید.
 ندای الله اکبر در شام پیروزی انقلاب این پیغام را به همه دنیا مخابره می‌کند که این انقلاب با نوای الله آغاز شد و راز استمرار و بقای نظام اسلامی الهی بودن آن است.
 الله اکبر یعنی خدا بزرگ است و توکل بر خدا ریشه دشمن را می‌سوزاند.
الله اکبر یعنی ما هستیم، انقلاب هست، اسلام زنده است و رهبرمان پاینده است
 الله اکبر یعنی همه تا پای جان پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
الله اکبر یعنی بر قامت بلند و اقتدار ایرانمان درود می‌فرستیم و تا پای جان بر بلندای سربلند کشور ایران، با همت دانشمندان شهید و مردم با عزت ایران، ایستاده ایم.


کد مطلب: 444608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444608/2/طنین-گلبانگ-الله-اکبر-بهمئی-حضور-میدانی-دادستان-فرمانده-نیروی-انتظامی-شهرستان-شب-۲۲-بهمن-ماه-جزئیات-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1