تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۴۳۸۹۱
با حضور مسئولان؛

رادیولوژِی جدید شهر سی سخت افتتاح شد+ تصویر

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آیین افتتاح رادیولوژی سی سخت گفت: بدون شک وجود چنین تجهیزاتی در شهر سی سخت و به خصوص شهرستان دنا مراجعه به مراکز درمانی استان را کاهش داده و ارائه خدمات باید مطلوب و در خورشان این مردم فهیم و مطالبه گر است.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، دکتر یزدانپناه افزود: با راه اندازی این دستگاه در این شهر شاهد بودیم که مطالبه گری و پیگیر بودن بدون شک می  تواند نتایج خوبی به ارمغان بیاورد که امیدواریم همین مطالبه گری برای بیمارستان های شهر سی سخت و پاتاوه نیز ادامه داشته تا ثمره آن را همه مردم شریف این شهرستان لمس کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهور به استان اعتبارات جدید برای بیمارستان شهر سی سخت دریافت شد و امید است که پیمانکار بنایی در شان و منزلت این مردم تا سال 1401 در این شهر احداث نماید.
در پایان دکتر یزدانپناه اذعان داشت: پیگیری های دانشگاه برای بیمارستان شهر پاتاوه نیز ادامه داشته و طی هفته آتی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در این بخش و تایید نهایی مکان این بنا به زودی  شاهد شروع به کار و ساخت این بنا با تاییده وزارت بهداشت کشور و بدون مشکل خواهیم بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در ادامه گفت: خوشبختانه با پیگیری مستقیم ریاست محترم دانشگاه دکتر یزدانپناه، استاندار و فرماندار محترم، معاونت درمان، مسئولین شهرستانی  و  پیگیری های مستمر و موٍثر نماینده محترم  مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین مطالبه گری به موقع و درست مردم شریف شهرستان دنا و شهر سی سخت یک دستگاه رادیولوژی با به روز ترین سیستم تصویر برداری در مرکز جامع سلامت شهر سی سخت راه اندازی شد.
مهندس ظفر پریسای افزود: همکاری بین بخشی و مطالبه گری مردم در این شهرستان در ایام بحران های زلزله و ویروس منحوس کرونا باعث شد که سیستم رادیولوژی در خور و شان مردم شریف این شهرستان در مرکز جامع سلامت شهر سی سخت راه اندازی گردد.
وی بیان نمود: از مزایای این سیستم جدید و پیشرفته آلودگی کمتر در محیط زیست، عدم نیاز به داروی ثبوت و ظهور و هزینه های آن، بایگانی راحت تصاویر، کیفیت بالا و وجود کمترین اشعه در این سیستم و انتقال آسان تصاویر برای مراکز تخصصی می باشد.
عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در حاشیه این مراسم گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که در این شرایط بد تحریم‌های اقتصادی اکنون با پیگیرهای اساسی تیم دانشگاه علوم پزشکی به دلیل قوانین سخت سازمان انرژی اتمی چند ماهی مجوزات آن به تأخیر افتاده بوده، این منطقه از نعمت درمانی رادیولوژی با اعتبار 2/5 دو نیم میلیاردی که از مدرنترین و به روز ترین امکانات بوده برخوردار و منبعد همه شهروندان می‌توانند از این طریق خدمات دهی شوند.
پناهی در ادامه خاطر نشان کرد و گفت: موضوع درمان از اولویت‌های اصلی بوده در حوزه زیر ساخت شهرستان دنا به مرکزیت سی سخت از امکانات بهداشتی از جمله بیمارستان فعال بوده که ادامه تکمیل ظرفیت‌های بهداشتی شهرستان بیمارستان پاتاوه نیاز اصلی بوده که این مهم به همین زودی عملیاتی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچ‌کسی از ساکنین درروستاهای شهرستان به اصطلاح دنا برای رادیولوژی به سی سخت نمیرود و همه به یاسوچ مراجعه میکنند
سی سخت بد مسیره
انصافا
این هزینه ها باید در بیمارستانهای یاسوج‌انجام گیرد
ودرسیسخت فقط اتلاف منابع است
چون که سی سخت جمعیتی ندارد
Iran, Islamic Republic of
بیا زمین بخر البته قبلش هم یه لیوان آب بنوش .فردا روزی که تونل زده شد و جاده دو بانده شد نه زمین گیرت میاد نه آب،😆
سلام
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوست گرامی سی سخت برای تابستان و بهار که عزیزان برای تفریح میان خوش مسیره ولی برای امکانات اولیه بهداشتی که حق مردم این شهر 15 هزارنفری و روستا های اطرافش هست بد مسیره انصافا تنگ نظر نباشیم مردم سی سخت بزرگترین پزشکان رو به مردم کشور واستان هدیه داد هاند که خارج از هرگونته تعصبی به نوع بشر خدمت میکنند اولین معلم خود تو که این مطلب رونوشتی قطعا سی سختی بوده ( آمریکا هم بد مسیره ولی وقتی تکنیک داشته باشه برای درمان پزشکی مردم به اونجا میرن برادر هم زبانم )
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکرازمسوولین گرامی کاش سونوگرافی وسیتی اسکن هم بجدپیگیری بشه ویکباربرای همیشه مروم دناازرفتن به یاسوج واون همه معظل راحت بشن...
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1