تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۲۴۶۶
به منظور پیگیری و تسهیل مشکلات میدان صورت گرفت

حضور میدانی و بازرسی رئیس سازمان صمت از میدان میوه و تره‌بار تازه تاسیس یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد از میدان میوه و تره بار تازه تاسیس شهر یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا، سالار حسین‌پور با حضور نماینده‌ی بسیج اصناف، رئیس اتحادیه میوه و تره بار، از میوه و تره بار تازه تاسیس شهر یاسوج بازدید کرد.
در این بازدید مصوب شد: 
- تاکید بر تنظیم قیمت بازار شهر بر حسب قیمت میدان میوه و تره بار 
- جلوگیری از ورود و خروج بار میوه و تره بار در مبادی ورود و خروجی شهر مگر به مبدایت و مقصدیت میدان میوه و تره بار یاسوج 
- الزام فروشندگان میوه و تره بار سطح شهر به ارائه‌ی فاکتور خرید از میدان میوه و تره بار یاسوج 
- بازرسی متناوب از فروشندگان سطح شهر
بنابراین این گزارش، همچنین جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع پیگیری مشکلات میدان میوه وتره بار شهریاسوج به حضور معاون اقتصادی استاندار و برخی سازمان‌های متولی برگزار شد.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: چندروزی است که میدان میوه وترباره یاسوج بامشارکت و همکاری سرمایه گذار، اصناف، بازاریان و تلاش شهرداری آغاز به کار کرده است.
وی ادامه داد: این نوع ترکیب وروند کار قابل تقدیراست و باید با تشویق بازاریان و صنوف زمینه رونق این میدان را بیشترفراهم کنیم.
عسکری بیان کرد: با امیدواری، توافق و تعامل سازمان‌ها می‌توان زمینه پیشرفت این میدان رافراهم کرد.
عسکری باتاکید براینکه امنیت این میدان مهم وضروری است گفت: حضور نیروی انتظامی برای برقراری نظم وامنیت لازم و ضروری است و باید این موضوع به فوریت انجام شود.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درادامه خواستار رفع موانع ترافیکی با همکاری پلیس راه، شهرداری و سایرمسئولان مربوطه شد.
عسکری با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا برای فروش محصولات دراستان هست گفت: باید این مسیر رابرای حضور عرضه کنندگان و خریداران هموار کنیم.
و از همه تامین‌کنندگان درخواست کرد برای راه اندازی وجلوگیری از ورود و خروج این محصولات گلوگاه‌های مهم دراستان کنترل شود.
همچنین دراین‌جلسه مصوب شد ۴۰ تا ۶۰ درصد اقلام‌حمایتی تنظیم بازار ازطریق این میدان عرضه و در اختیارمردم قرارگیرد.
حسین‌پور مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میدان باید دراختیار صاحبان اصلی خود و بازاریان باشد و صنعت و معدن درهر زمینه‌ای حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.
سرمایه گذار طرح هم دراین جلسه ابتدا گزارشی از مشکلات و تأمین اقلام و میوه‌های بازار ارائه کرد و گفت: اکثر کالاها دراین میدان درجه بندی با کیفیت و به صورت متنوع و پایین تراز قیمت واقعی عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکلات و معارضاتی درروند فعالیت این میدان یاصنوف وجود دارد خواستار تأمین امنیت میدان از طریق حضور نیروی انتظامی شد و همینطور درخواست کرد که تبلیغات فروش محصولات کشاورزان دراین میدان باهمکاری مسئولان و به طرق مختلف انجام شود.
وی ادامه داد: هرچند برخی در مقابل تشکیل این میدان مقاومت می‌کنند، اما این میدان کارخود را آغاز کرده و مردم می‌توانند خریدهای خود را از این مکان انجام دهند.
سرمایه‌گذار طرح افزود: شرایط برای تامین‌کنندگان محصولات ازجمله کشاورزان و باغداران برای حضور در این میدان مهیا است و میتوانیم‌مجوزهای فعالیت را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد هم دراین جلسه گفت: حدود ۱۷ هزارتن سیب درسردخانه‌های استان وجود دارد که می‌توان بارایزنی و دستورات لازم این مقدار را روانه این میدان‌کرد و عملاً برای تامین‌میوه شب عید مشکلی وجود ندارد.
قدرت الله ویسی افزود: کلیه اقلام تنظیم بازار از جمله مرغ منجمد روغن و تخم‌مرغ از طریق سامانه بازار وشرکت پست پیشگام در حال اقدام و توزیع است.
وی ادامه داد: تعاون روستایی در دهستان‌ها و روستاها اقدامات لازم درزمینه توزیع و تأمین این اقلام انجام‌می شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1