تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۴۲۳۲۷
مطالبات فرهنگیان؛

تجمع اعتراضی بزرگ معلمان در گچساران / تحصن ادامه خواهد داشت

۰
کبنا ؛معلمان گچسارانی جلوی درب آموزش و پرورش شهرستان گچساران تجمع کرده و خواستار اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند. معلمان وضعیت فعلی حقوق و پاداش خود را تبعیض می دانند و خواستار رفع آن هستند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز دوشنبه (22 آذرماه 1400)، معلمان گچسارانی جلوی درب آموزش و پرورش شهرستان گچساران تجمع کرده و خواستار اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند.
معلمان اعلام کردند که فردا مدارس بازگشایی می شود و منتظر عملکرد مجلس شورای اسلامی می مانند. در صورتی که مجلس شورای اسلامی این مشکلات را  برطرف نکند، تحصن همچنان ادامه خواهد داشت.
یکی از فرهنگیان در این تجمع در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام رتبه بندی معلمان باید اجرایی می شد که تاکنون نشده است.
این فرهنگی گفت: ما خواستار اجرای کامل رتبه بندی هستیم، معلمان بیش از اندازه صبر و تحمل کرده اند، حقوق بازنشستگان نیز کفاف زندگی و مخارجشان را نمی دهد.
وی افزود: این تحصن مسالمت آمیز و متعهد به نظام و رهبری است، تحصن ما تا زمانی که مسئولان از دولت گرفته تا مجلس، حقوق قانونی ما را اجرایی کنند ادامه خواهد داشت. این اعتراضات صرفا صنفی است و حق معلمان وضعیت تبعیض آمیز موجود نیست.
ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش گچساران نیز در این جمع حضور یافت و خواستار شد معلمان روند آرامی را برای احقاق خواسته های خود در پیش بگیرند. او گفت: دولت فعلی هنوز بطور کامل استقرار نیافته و قطعا تا استقرار کامل به حقوق معلمان نیز رسیدگی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بلاخره خود معلم ها جواب دادند علم بهتر است يا ثروت.
اولیا
Iran, Islamic Republic of
اکثرشون چون میخواستم کلاس نرن،اونجا بودن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دو ساله توی خونه نشستید سرکار نمیرید حقوق هم میگیرید شکر خدا رو بکنید.اگر در کشورهای دیگه حقوق معلمها زیاده مسئولیت معلمها هم زیاده.متاسفانه بعضی از معلمها ارزشهای دینی رو زیر پاگذاشتن اعتقاداتشون بسیار ضعیف شده.حجاب اسلامی را رعایت نمیکنن و....
Iran, Islamic Republic of
تا کشور را ورشکست نکنید ول کن نیستید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1