کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطالبات فرهنگیان؛

تجمع اعتراضی بزرگ معلمان در گچساران / تحصن ادامه خواهد داشت

22 آذر 1400 ساعت 15:24

معلمان گچسارانی جلوی درب آموزش و پرورش شهرستان گچساران تجمع کرده و نسبت به تأخیر در اجرای همسان سازی معلمان و حقوق بازنشستگان اعتراض کردند.


معلمان گچسارانی جلوی درب آموزش و پرورش شهرستان گچساران تجمع کرده و خواستار اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند. معلمان وضعیت فعلی حقوق و پاداش خود را تبعیض می دانند و خواستار رفع آن هستند.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز دوشنبه (22 آذرماه 1400)، معلمان گچسارانی جلوی درب آموزش و پرورش شهرستان گچساران تجمع کرده و خواستار اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند.
معلمان اعلام کردند که فردا مدارس بازگشایی می شود و منتظر عملکرد مجلس شورای اسلامی می مانند. در صورتی که مجلس شورای اسلامی این مشکلات را  برطرف نکند، تحصن همچنان ادامه خواهد داشت.
یکی از فرهنگیان در این تجمع در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام رتبه بندی معلمان باید اجرایی می شد که تاکنون نشده است.
این فرهنگی گفت: ما خواستار اجرای کامل رتبه بندی هستیم، معلمان بیش از اندازه صبر و تحمل کرده اند، حقوق بازنشستگان نیز کفاف زندگی و مخارجشان را نمی دهد.
وی افزود: این تحصن مسالمت آمیز و متعهد به نظام و رهبری است، تحصن ما تا زمانی که مسئولان از دولت گرفته تا مجلس، حقوق قانونی ما را اجرایی کنند ادامه خواهد داشت. این اعتراضات صرفا صنفی است و حق معلمان وضعیت تبعیض آمیز موجود نیست.
ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش گچساران نیز در این جمع حضور یافت و خواستار شد معلمان روند آرامی را برای احقاق خواسته های خود در پیش بگیرند. او گفت: دولت فعلی هنوز بطور کامل استقرار نیافته و قطعا تا استقرار کامل به حقوق معلمان نیز رسیدگی خواهد شد.


کد مطلب: 442327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442327/2/تجمع-اعتراضی-بزرگ-معلمان-گچساران-تحصن-ادامه-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1