تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۱۸۷
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار نماینده گچساران و باشت با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

۰
کبنا ؛نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: عزت و افتخار باید به ورزش این شهرستان برگردد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز پنج شنبه (18 آذرماه 1400) سید ناصر حسینی‌پور عصر امروز در دیدار با بازیکنان، کادرفنی و مدیران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار داشت: امروز آمده‌ام در بین شما که درددل‌ها را بشنوم و به مشکلات ورود کنم.
وی با اشاره به اینکه شهر گچساران یک روزی واترپلو و هاکی آن زبانزد عام و خاص بودند، افزود: این تیم‌ها در سطح ملی و بین المللی می‌درخشیدند و مایه عزت و افتخار شهر بودند و این عزت و افتخار باید به شهر برگردد و ما هم در کنار شما خواهیم بود و این تیم فوتبال هم باید به خوبی بدرخشد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قول می‌دهم در اولین جلسه‌ای که با وزیر نفت خواهم داشت در حوزه‌های مختلف و حوزه شما مسائل را پیگیری کنم و ما با همه وجود حمایت و تلاش می‌کنیم و درکنارتان خواهیم بود.
حسینی‌پور عنوان کرد: ما هر آنچه در توان داریم انجام می‌دهیم و یک آبرویی خداوند به ما داده و آبرو متعلق به شماست و این آبرو با اعتبار و رای شما به دست آمده و این اعتماد شما بوده و امانتی در دست ماست.
وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم از این امانت در حوزه تخصصی شما ورود و برای ارتقای ورزش شهرستان تلاش کنیم و ان‌شاءالله زمینه خوشحالی و شادی مردم شهرمان را فراهم کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1