کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دیدار نماینده گچساران و باشت با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

18 آذر 1400 ساعت 18:40

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: عزت و افتخار باید به ورزش این شهرستان برگردد.


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: عزت و افتخار باید به ورزش این شهرستان برگردد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز پنج شنبه (18 آذرماه 1400) سید ناصر حسینی‌پور عصر امروز در دیدار با بازیکنان، کادرفنی و مدیران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار داشت: امروز آمده‌ام در بین شما که درددل‌ها را بشنوم و به مشکلات ورود کنم.
وی با اشاره به اینکه شهر گچساران یک روزی واترپلو و هاکی آن زبانزد عام و خاص بودند، افزود: این تیم‌ها در سطح ملی و بین المللی می‌درخشیدند و مایه عزت و افتخار شهر بودند و این عزت و افتخار باید به شهر برگردد و ما هم در کنار شما خواهیم بود و این تیم فوتبال هم باید به خوبی بدرخشد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قول می‌دهم در اولین جلسه‌ای که با وزیر نفت خواهم داشت در حوزه‌های مختلف و حوزه شما مسائل را پیگیری کنم و ما با همه وجود حمایت و تلاش می‌کنیم و درکنارتان خواهیم بود.
حسینی‌پور عنوان کرد: ما هر آنچه در توان داریم انجام می‌دهیم و یک آبرویی خداوند به ما داده و آبرو متعلق به شماست و این آبرو با اعتبار و رای شما به دست آمده و این اعتماد شما بوده و امانتی در دست ماست.
وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم از این امانت در حوزه تخصصی شما ورود و برای ارتقای ورزش شهرستان تلاش کنیم و ان‌شاءالله زمینه خوشحالی و شادی مردم شهرمان را فراهم کنیم.

 


کد مطلب: 442187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442187/2/دیدار-نماینده-گچساران-باشت-تیم-فوتبال-نفت-گاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1