تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۱۲۲۵
فرماندار دنا خبر داد

جلاله در مسیر آبادی؛ از پل برآفتاب تا چمن مصنوعی دهگاه

۱
کبنا ؛
عبدالحمید پناهی به همراه پور خسرو بخشدار پاتاوه، آذرفر مدیر کل امور عشایر استان، اندرخور مدیر کل آموزش و پرورش عشایراستان، محمدخانی راهداری، صیادی شبکه توزیع نیروی برق از مناطق عشایری دهگاه جلاله بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا، در لحظه ورود به این مناطق چشم هر رهگذری به مناطق کوهستانی و صعب العبور خیره می‌گردد، مسیر جاده ارتباطی از نوک کوه‌های سربه فلک کشیده به عمق دره‌ها می‌گذرد که بسیار سخت و خطرناک بوده و عملاً ارتباط این روستاها با اولین بارش از سمت شبلیز قطع و مسیر ارتباطی از سمت لردگان که بسیار فاصله دارد شروع می‌گردد.
فرماندار دنا در حاشیه بازدید از مناطق جلاله گفت: در اولین سفری که چندین ماه گذشته به این مناطق داشتیم عمق محرومیت را احساس کردیم و از همان موقع رایزنی تأمین اعتبارو تکمیل زیرسازی و آسفالت شروع شده بود.
فرماندار دنا گفت: لذت خدمت به مناطق محروم شیرین است و برای همیشه این شیرینی را لمس خواهیم کرد و در همین جا با کمال افتخار اعلام می‌دارد که زیرسازی جاده ارتباطی روستاهای جلاله به طول ۶ کیلومتر بعد از سالها انتظار شروع خواهد شد.
عبدالحمید پناهی در جمع اهالی روستاهای جلاله اظهار داشت و گفت: با همکاری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راهداری از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای شورای برنامه ریزی فرمانداری و مناطق محروم مسیر 6 کیلومتری از سمت شبلیز مبلغ اعتبار پیش بینی شده بیش از 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و پل ارتباطی به سمت برآفتاب جلاله بیش از ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که این نوید را خواهیم داد تا مهر ماه سال آینده عملاً این روستاها از نعمت زیرسازی و آسفالت راه روستایی بهرمند خواهند شد.
با توجه به بافت بکر و طبیعی تبدیل به شهرک روستایی خواهند شد خرید لوله و تجهیزات آب کشاورزی ماشک کار جلاله و شروع عملیات چمن مصنوعی جلاله در دهگاه از دیگر پروژه‌های بوده که در دستور کار شروع عملیات بوده است.
فرماندار دنا با توصیه به مدیران همراه اظهار داشت و گفت: خوشبختانه مدیران دلسوز همراه کمر همت را بسته‌اند تا پایان عملیات اجرایی راه روستایی، شبکه توزیع نیروی برق، پروژه‌های امور عشایر خدمات ارائه دهند در واقع میز خدمات رسانی به این مناطق را شبانه روزی نمایند.
از برنامه‌های قابل توجه در مناطق عشایری روستایی این بوده است که این فرمانداری با هدف خدمت رسانی اعتباراتی از محل روستاهای فاقد دهیاری اعتباراتی به امور عشایر تخصیص داده شده که این اعتبارات خوشبختانه در حوزه  آب آشامیدنی منبع آب بر اساس نیاز احداث گردیده است که این گونه خدمات مطلوب که از همین نگاه از همکاری و خدمات مدیر کل امور عشایر و همکارانشان تشکر می‌گردد.
خوشبختانه با شروع دولت مردمی و انقلابی نگاهها به سمت خدمت بی منت بیشش از گذشته نمایان شده که همه مدیران از جمله مدیر کل اداره آموزش و پرورش عشایر استان با بسیج تیم آموزشی در این وادی بیماری کرونا دانش آموزان این مناطق از آموزش عقب نمانده است و گام به گام برای برخورداری از سنگر علم و دانش تلاش می‌نمایند.
یکی دیگر از موضوعات قابل توجه خدمات شبکه توزیع نیروی برق شهرستان با مدیریت مهندس صیادی موظف نمودن همکاران خود تا پایان تعویض شبکه سیم به کابل، برق دار نمودن شبکه همراه اول و ایرانسل  بوده است که این خدمات قابل ستایش بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1