تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۳۹۹۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

توزیع 4700 بسته آموزشی ستاد اجرایی در بین دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛4700 بسته آموزشی بین دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
به گزارش کبنا، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین توزیع بسته‌های آموزشی ستاد اجرایی حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج گفت: این سومین مرحله است که طی سه سال اخیر در کشور بسته‌های  آموزشی توسط بنیاد احسان در بین محرومین جامعه توزیع می‌شود که 4700 بسته آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه استان در همه 9 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و در مناطق مختلف تدارک دیده شده است که از کانال گروه‌های جهادی و موکب‌های طرف همکاری ستاد اجرایی توزیع می‌شود.
وی گفت: از ابتدای شروع کرونا تا کنون ۱۶۰ هزار بسته اعم از معیشتی و بهداشتی و آموزشی توسط بنیاد احسان در استان توزیع شده که این روال استمرار خواهد یافت و تا پایان کرونا ادامه دارد.
نادری بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بسته‌ها به دست مستحق‌ترین افراد در نقاط مختلف استان برسد.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی نه تنها در بحث جهادی و حوزه‌های اجتماعی بلکه در حوزه‌های دیگر نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد که در بحث کارخانه قند یاسوج با همکاری و رهنمودهای آیت‌الله حسینی و همکاری بسیار خوب رئیس کل دادگستری استان بحث واگذاری آن تسهیل شد.
نادری گفت: با واگذاری قانونی و قطعی 51 درصد از سهام کارخانه قند یاسوج به ستاد اجرایی کارهای مقدماتی جهت راه اندازی کارخانه توسط ستاد اجرایی آغاز گردیده و در هفته آینده فعالیت‌های راه‌اندازی آغاز می‌شود هر چند سهل انگاری‌ها در آن زیاد بوده که با مخروبه‌ای از آهن‌آلات مواجه هستیم و امیدواریم با کمک همه مسئولان استانی و با حمایت‌های نماینده ولی فقیه و رئیس کل دادگستری استان کارها به سرعت انجام شود.
وی گفت: یک شرکت دارویی با سهام ۱۰۰ درصدی توسط ستاد اجرایی در سربیشه گچساران راه اندازی می‌شود که در نیمسال دوم ۱۴۰۰ کار آن به اتمام خواهد رسید این شرکت انقلاب عظیمی در گیاهان دارویی استان ایجاد خواهد کرد آن چیزی که تاکنون دیده‌ایم خام فروشی گیاهان دارویی بوده در صورتی که عصاره‌گیری و فرآوری انجام شود حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
نادری در خصوص ظرفیت این شرکت دارویی گفت:  ظرفیت ۴۰ هزار تن فرآوری داروهای گیاهی در ماه را دارد و از نقاط مختلف استان با ظرفیت گیاهان دارویی می‌توانند در زنجیره این کارخانه حضور داشته باشند.
وی در زمینه اقدامات دیگر ستاد اجرایی جهت رونق تولید و اشتغال گفت: در زلزله شهر سی‌سخت آب معدنی چویل دنا در دستور کار قرار گرفت و به همت بنیاد برکت ۲۷ میلیارد ریال سرمایه در گردش به آن تزریق شد خط تولید آن راه‌اندازی شده و اکنون ۱۵ نفر مشغول اشتغال هستند.
   
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همجنین در آیین جشن اهداء بسته‌های حمایتی در قالب مشق احسان با اشاره به ارزش کارهای جهادی در کمک به جامعه اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد جهاد سازندگی در کشور نوید خوبی برای خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم است.
 وی افزود: جهاد سازندگی یک ضرورت در جامعه امروزی بوده و باید مواظب باشیم که جهاد سازندگی دوباره درگیر کارهای اداری نشود و روحیه جهادی و انقلابی در بطن این نهاد حفظ شود.
 امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر جایی که فعالیت عمرانی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام شروع شده است، دیدیم که این ستاد به وعده خود برای مشارکت عمل کرده‌است.
 حسینی به تملک کارخانه قند یاسوج اشاره کرد و گفت: کارخانه قند یاسوج در واقع بلعیده شده بود و با جدیت دادگستری این کارخانه را از نابود شدن نجات داد و امیدواریم که با راه‌اندازی این کارخانه شاهد تحول در صنعت و اشتغال باشیم.
 وی به سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم عزم خود را برای توسعه جرم کرده است و امیدواریم با همکاری و تعامل همگانی و تلاش مسئولان علاوه بر اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شاهد رشد و توسعه در مناطق مختلف کشور باشیم.
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: انفاق در جامعه اسلامی در جامعه اسلامی و دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و فعالیت‌های جهادی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کمک به نیازمندان مصداق عینی این امر مهم و ارزشمند است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1