تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۳۹۴۰۰
با حضور نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛

زنگ مهر در دبیرستان عشایری یاسوج به صدا در آمد / روشنفکر: سال گذشته 4 میلیون دانش آموز از برنامه شاد بهره نبردند / اندرخور: ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛زنگ آغاز سال تحصیلی و مقاومت و ایثار در دبیرستان شبانه روزی فاطمه زهرا (س) عشایر با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و دنا، مختار اندرخور مدیر آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان به صدا در آمد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز ( شنبه 3 مهر ماه 1400) با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی زنگ آغاز سال تحصیلی و مقاومت و ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس در دبیرستان شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) عشایر شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.
مختار اندرخور مدیر آموزش و پروش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و اظهار داشت: همزمانی آغاز سال تحصیلی، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی حاوی الطاف الهی است و باید جامعه دانش آموزی ما با فرهنگ شهادت و ایثار بیش از هر زمان دیگر آشنا شوند.
وی در ادامه از مهدی روشنفکر قدردانی کرد و گفت: آقای روشنفکر از جنس فرهنگیان است و او جرقه طرح رتبه بندی معلمان را در مجلس زد که الحق و الانصاف قابل تقدیر است.
وی گفت: هر چه در دفاع مقدس گذشت از فرهنگ عاشورا بوده است که جوانان این مرز و بوم با شهادت و خون خودشان پرچم جمهوری اسلامی ایران را در تمام دنیا به احتزاز در آوردند. و الان انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو برای تمام آزادی خواهان شناخته می‌شود. معلمان باید در ترویج فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای بورزند.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در این آئین با تبریک آغاز سال تحصیلی و تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که به تعبیر معلم شهید، شهید مطهری (ره)؛ علم و معرفت یکی از عواملی است که انسان را ارزشمند می‌کند. شهید چمران می‌فرماید؛ قطعاً جنگ روزی به پایان می‌رسد، اما مجاهدت خاتمه نمی‌یابد. دیروز همه شهدا، ایثارگران، جوانان، جانبازان در دفاع مقدس ایثار و مجاهدت کردند و امروز هم معلمان و دانش آموزان باید با انجام تکالیفشان ایثار و مجاهدت کنند. باید جهت استمرار رسالت شهدا، زینب گونه باید از خون و اهداف شهدا دفاع کنیم.
وی از اندرخور مدیر آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و گفت: مهر آغاز مبارزه با جهل است. کرونا در دو سال اخیر دردسرهای فراوانی ایجاد کرده و نظم، شور و شوق مدرسه را بهم زده است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با اشاره به نشست شورای عالی آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور، گفت: بر اساس داده‌های مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سال گذشته بیش از 4 میلیون دانش آموز سرزمین ایران اسلامی عزیز به صورت حتی مجازی نتوانستند از آموزش و پرورش بهره مند شوند. یکی از استان‌هایی که با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم و فراهم نبودن امکانات برای آموزش مجازی، دانش آموزان نتوانستند از برنامه شاد و کلاس مجازی به خوبی بهره ببرند، استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
مهدی روشنفکر همچنین در حاشیه این آئین در پاسخ به سئوالی در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، اظهار داشت: طرح رتبه بندی بعد از 42 سال برای اولین بار به پیشنهاد بنده در کمیسیون مطرح شد و کارهای مقدماتی انجام گرفته است و مرحله نهایی در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا دست و سر آموزش و پرورش بردارید
آقا ما همین طور مصیبت داریم
شما برای منافع سیاسی خودتون هستید
عادل
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم کجایانپیشنهاد شما است این طرحکه سالها است مورد جدال بوده قسمت کمی از ان اجرا شده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر جرقه ی طرح رتبه بندی رو زد🤣
خاکدان
Iran, Islamic Republic of
به پیشنهاد شما درسال ۱۳۴۰۰ بوده یا ۱۳۹۹؟
فرهنگی ذلیل وعلیل
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر باید در مجمع اعتراض فرهنگیان حضور پیدا میکرد نه در مدرسه که نشان از سیاسی کاری ایشان دارد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1