تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۳۷۶۲۲
در بازدید سرزده رئیس دادگستری و دادستان چرام از کلانتری سرفاریاب مطرح شد

دادستان چرام: ایجاد امنیت و آسایش عمومی از وظایف دستگاه قضا و نیروی انتظامی است

۰
کبنا ؛
 صبح امروز ( ۱۶ مرادماه ۱۴۰۰) دادستان جدید چرام همراه با رئیس دادگستری شهرستان چرام بصورت سر زده از کلانتری شهر سرفاریاب بازدید کردند.
به گزارش کبنا از چرام، در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام ضمن تشکر از زحمات فرمانده و کادر زحمت کش پاسگاه سرفاریاب توصیه‌های اخلاقی و قانونی در خصوص لزوم مردم داری و رسیدگی فوری به تظلمات و شکایات، حساسیت ویژه نسبت به جمع آوری دلایل و مستندات ابرازی از سوی طرفین پرونده، تلاش بیشتر جهت ایجاد صلح و سازش بیان داشتند.  
 حجت الاسلام سجادآذریتون دادستان چرام با اشاره به اینکه از وظایف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش کرد تا این مؤلفه‌ها ارتقا یابد و با سرعت بخشیدن به انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در کلانتری سرفاریاب موجب رضایتمندی مردم و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود.
وی افزود: هر چه قدر نیروی انتظامی و ضابطین هماهنگ و پرتوان باشند قطعاً مجموعه دستگاه قضایی هم در انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله موفق‌تر خواهد بود.
دادستان چرام حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی مراجعین را خواستار شد.
در این دیدار ریاست دادگستری شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته از سوی فرمانده و مأموریت پاسگاه سرفاریاب علی رغم مشکلات پیش روی و گستردگی حوزه جغرافی و انتظامی پاسگاه سرفاریاب، قول مساعد جهت پیگیری مشکلات ناظر بر امکانات و تجهیزات پاسگاه در حد امکانات موجود را دادند.
 بر اساس این گزارش، در ابتدای این بازدید سرزده جانشین فرماندهی کلانتری سرفاریاب گزارشی از تعداد نیروی انسانی؛ امکانات و مشکلات این کلانتری را مطرح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1