کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید سرزده رئیس دادگستری و دادستان چرام از کلانتری سرفاریاب مطرح شد

دادستان چرام: ایجاد امنیت و آسایش عمومی از وظایف دستگاه قضا و نیروی انتظامی است

16 مرداد 1400 ساعت 14:55

دادستان جدید چرام همراه با رئیس دادگستری شهرستان چرام بصورت سر زده از کلانتری شهر سرفاریاب بازدید کرد.


 صبح امروز ( ۱۶ مرادماه ۱۴۰۰) دادستان جدید چرام همراه با رئیس دادگستری شهرستان چرام بصورت سر زده از کلانتری شهر سرفاریاب بازدید کردند.
به گزارش کبنا از چرام، در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام ضمن تشکر از زحمات فرمانده و کادر زحمت کش پاسگاه سرفاریاب توصیه‌های اخلاقی و قانونی در خصوص لزوم مردم داری و رسیدگی فوری به تظلمات و شکایات، حساسیت ویژه نسبت به جمع آوری دلایل و مستندات ابرازی از سوی طرفین پرونده، تلاش بیشتر جهت ایجاد صلح و سازش بیان داشتند.  
 حجت الاسلام سجادآذریتون دادستان چرام با اشاره به اینکه از وظایف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش کرد تا این مؤلفه‌ها ارتقا یابد و با سرعت بخشیدن به انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در کلانتری سرفاریاب موجب رضایتمندی مردم و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود.
وی افزود: هر چه قدر نیروی انتظامی و ضابطین هماهنگ و پرتوان باشند قطعاً مجموعه دستگاه قضایی هم در انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله موفق‌تر خواهد بود.
دادستان چرام حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی مراجعین را خواستار شد.
در این دیدار ریاست دادگستری شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته از سوی فرمانده و مأموریت پاسگاه سرفاریاب علی رغم مشکلات پیش روی و گستردگی حوزه جغرافی و انتظامی پاسگاه سرفاریاب، قول مساعد جهت پیگیری مشکلات ناظر بر امکانات و تجهیزات پاسگاه در حد امکانات موجود را دادند.
 بر اساس این گزارش، در ابتدای این بازدید سرزده جانشین فرماندهی کلانتری سرفاریاب گزارشی از تعداد نیروی انسانی؛ امکانات و مشکلات این کلانتری را مطرح کرد.


کد مطلب: 437622

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437622/2/دادستان-چرام-ایجاد-امنیت-آسایش-عمومی-وظایف-دستگاه-قضا-نیروی-انتظامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1