تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۳۶۷۸۴
بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از دهستان دشتروم:

مهدی روشنفکر: در محضر مردم اعلام می‌کنم مردم فرق بین خائن و خدمتگذار را می‌دانند / دشتروم و سیلارستان لوداب برای من تفاوتی ندارد / هرکس دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، موافق و مخالف بسم‌الله، دستتان را به تعامل می‌فشارم

۷
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکس دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، موافق و مخالف بسم‌الله، دستتان را به تعامل می‌فشارم.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، دهستان دشتروم در فاصله اندکی از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده‌است.
دشتروم که از قدمت تاریخی برخوردار است، دارای پتانسیل بالای کشاورزی می‌باشد و این روزها در برخی از روستاهای آن ضعف و کمبود برخی زیرساخت‌های اولیه مشهوداست.
مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان و مدیران استانی با حضور در جمع مردم منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد، به بررسی مشکلات و مطالبات مردم این منطقه پرداختند.
 عیسی فرزامی دهیار حسین آباد دشتروم اظهار داشت: اغلب روستاهای دهستان دشتروم در عصر تکنولوژی در حالی از نعمت اینترنت محروم هستند که فاصله آنها تا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر از ۱۵ کیلومتر است.
وی در ادامه به کمبود آب آشامیدنی در برخی روستاهای دشتروم اشاره کرد و گفت: در برخی از روستاها کمبود آب آشامیدنی به یک معضل تبدیل شده و مردم جهت تأمین آب با مشقت و سختی‌های بسیاری مواجه هستند.
فرزامی از دیگر مطالبات مردم دهستان دشتروم را همکاری بنیاد مسکن با مردم برای تسهیلات مسکن و صدور پروانه عنوان کرد و گفت: هزینه واگذاری زمین از طرف بنیاد مسکن بسیار بالاست و در برخی از موارد با اینکه هزینه دریافت شده‌است اما اقدامات لازم از طرف بنیاد مسکن انجام نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه دهستان دشتروم دارای قریب به ۲۵ هزار جمعیت غیر متمرکز است، افزود: مرکز بهداشت دشتروم با تعداد پرسنل اندک و امکانات محدود در حال ارائه خدمات به مردم هست که انتظار داریم با توجه به گستردگی جمعیت نسبت به توسعه این مرکز اقدام اقدام شود.
وی با اشاره به ارتقا روستای سپیدار در همسایگی دشتروم به شهر گفت: دهستان دشتروم با ظرفیت‌های بسیار و تعداد جمعیت بالا قابلیت تبدیل شدن به بخش را دارد و این مورد نیز از دیگر خواسته‌های مردم این دهستان می‌باشد.
اما مهم‌ترین دغدغه مردم در دهستان دشتروم را می‌توان تعیین تکلیف سایت بازیافت زباله دشتروم دانست، مکانی که سال‌ها است محل دفن زباله‌ها شده‌است و این منطقه بکر و زیبا را از یک منطقه عشایری به یک مکان غیر قابل زندگی تبدیل کرده‌است.
فرزامی نماینده دهیاران روستاهای منطقه دشتروم گفت: مکان بازیافت زباله دشتروم یک منطقه بکر و زیبا بوده که سالیان سال جایگاه زندگی عشایر بوده‌است، اما امروزه جز دود، گشت زدن سگ‌های ولگرد، نفوذ شیرآبه در سفره‌های زیرزمینی و وضعیت فجیع بهداشتی چیزی نصیب مردم این منطقه نکرده‌است.
وی از بلاتکلیف بودن احداث کارخانه بازیافت زباله در دوپشته دشتروم ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر این کارخانه راه‌اندازی شود باید اولویت استخدام را به نیروهای بومی منطقه دشتروم بدهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اغلب روستاهای دشتروم جاده بین مزارع کشاورزی ندارند و علاوه بر آن نبود یا عدم بهسازی جداول کشاورزی در برخی از روستاهای دشتروم مانع از بهره‌وری کشاورزان این منطقه از ظرفیت کشاورزی منطقه جهت امرار معاش شده‌است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مدت چهاردهه گذشته از انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی با توجه به مبانی شکل‌گیری خود و مطابق با آرمان‌ها که همان خدمت به مردم بوده‌است، خدمات شایانی را در گوشه گوشه این مرزوبوم به مردم ارائه داده است.
وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی کمبودها به وضوح قابل لمس است، نبودها و کمبودهایی که از نیازهایی مثل آب آشامیدنی، برق، جاده ارتباطی، گاز، مدرسه و بهداشت و غیره که از نیازهای اولیه مردم برای زندگی عادی است.
روشنفکر گفت: بعد از گذشت چهل و دوسال از انقلاب اسلامی در منطقه دشتروم، آن‌هم در نزدیکی شهر یاسوج مرکز استان انتظار داشتیم سطح انتظارات مردم خیلی فراتر از موارد مطرح شده مثل آب و جاده ارتباطی، بهداشت و ... باشد، اما آنچه مشاهده می‌شود نبود و ضعف این موارد است که فقط مختص به دشتروم تنها نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در وجود و بروز مشکلات امروزی در هر منطقه‌ای ابتدا مسئولان و مدیران و بعد مردم هرکس به نوبه خود مقصر است، مسئولان از آن جهت مقصرند که وظیفه داشتند مشکلات را ببینند و برای حل آن اقدام کنند تا بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب مردم دغدغه نیازهای اولیه را نداشته باشند و مردم هم از آن بابت مقصر هستند که چنین مدیران کم‌کار و بی‌دغدغه‌ای را برای حل این مشکلات به چالش نکشیده‌اند.
وی خطاب به مسئولان حاضر در جمع گفت: همه ما صندلی و جایگاه مدیریتی خود را مدیون مردم هستیم و این مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند و نباید مورد کم‌مهری و بی‌توجهی قرار بگیرند.
وی افزود: در محضر مردم عزیز دشتروم اعلام می‌کنم که بویراحمد واحد و مردم فهیم سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون فرق بین خائن و خدمتگزار را می‌دانند و درک می‌کنند، بارها اعلام کرده‌ام که دشتروم با سیلارستان لوداب برای من تفاوتی ندارد و دشتروم همچون سیلارستان خانه من است.
روشنفکر تصریح کرد: برخی خط‌کشی، انقلابی و غیر انقلابی، چپ و راست و علیا و سفلی را کنار بگذارند، مردم همه انقلابی و وفادار به نظام هستند، مردم دنبال کار و زندگی همراه با آسایش و آرامش هستند، حرف زدن مالیات نمی‌خواهد و باید از شعارهای بی‌خود و غیر عملی عبور کنیم و به مرحله اقدام و عمل برسیم.
وی افزود: همواره دنبال باز کردن گره‌ها به صورت عملی بوده‌ام و هرگز روحیه شعار پراکنی ندارم، مدیران حاضر در جمع مشکلات را اولویت بندی و مطابق کار کارشناسی حل مشکلات بر اساس منابع مالی و نیازهای اساسی مردم را در دستور کار قرار بدهند.
روشنفکر در پایان گفت: از همه کسانی که بنده را قبول دارند و از همه آنهایی که حقیر را قبول ندارند، خواهش می‌کنم برای خدمت به این مردم که ولی نعمتان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، دست به دست هم بدهیم و با تعاون و تعامل سربلندی این دیار را رقم بزنیم.
 در پایان این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف مشکلات موجود را بررسی و صورت‌جلسه کردند و مقرر شد با توجه به نیازها و منابع مالی، بر اساس اولویت به مطالبات و مشکلات مردم پاسخ دهند و مطابق برنامه زمانی اعلام شده توسط مدیر هر دستگاه اجرایی به مردم گزارش ارائه شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگه به انتصابات این یک سال و خرده ای نگاه کنیم اکثر قریب به اتفاق آنها فامیلی یا از یه منطقه ی جغرافیایی خاص است؛این گفتار شما با عملکردتان کاملا"در تناقض است.بله مردم خیلی خوب فرق خادم و خائن را می شناسند!از پایداری ها تا اصلاح طلب ها گرفته تاتحریک قومیتی و منطقه ای برای خودت نردبانی ساختی ولی مردم زود تو را شناختند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا با چیدمان نیروها
نقی
Iran, Islamic Republic of
وضعیت فعلی ادارات و ناکارآمدی خیلی از نیروهای جدید بی نفس مردم و حتی طرفداران خود شما را کلافه کرده
چقدر عوض شدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا رئیس دفترت اینه امیدی نداریم
مرد
Iran, Islamic Republic of
بازهم وحرفل تکراری بدون عمل
اینده قضاوت ایکنه
گیوی
Iran, Islamic Republic of
قرآن دور اول آخرش
منصور آباد
Iran, Islamic Republic of
دهیاران وافرادی که دور ور ایشون هستند همش تا آخر همین دولت
Iran, Islamic Republic of

این گوی این میدان
نماینده مردم هستی فرافکنی نکن دنبال حاشیه هم نگرد اگر مرد عمل هستی عمل کن این حرفها و شعارها مال زمان تبلیغاته
باید گزارش عملکرد بدهی نه شعار
Iran, Islamic Republic of
عملکرد شماها چی بوده
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر اگر بویراحمد واحده پس چرا همه انتصابات از یه منطقه خاصه
حمید
Iran, Islamic Republic of
استوار و بی ادعا
پیروز و سربلند باشید
ابراهیم زمان بویراحمد
سید
Iran, Islamic Republic of
چرا میگی تووتا الان از یک‌مدیر بویراحمد بالا حمایت نکردی
fff
Iran, Islamic Republic of
ماشاله خوب عکس یادگاری میندازه روشنفکررررررررررررررررررررررر
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد همچنان منتظر ودلواپس رستاخیز دوباره با دکتر هدایت خواه است
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
تو این دو سال خودت بگو چکار کردی بودجه شهرستان هم کلا صفر شده مدیرانت هم از علوم پزشکی بگیر تا بقیه ببین کجا هستن همه طرحها هم خوابیده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
توگفتی فرقی ندارند ما هم باور کردیم . درعملت نفی گفته هایت محرز ومسلم است
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه به یه عده خاص همیشه شکست خورده بذارن اوضاع خوب میشه.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب اقای دکتر روشنفکر .تا حالا چنین چیزی ثابت نشده.خودتو نمیدونم.ولی کسانی که ادعا دارند به شما رای داده اند ما را اذیت کردند .با وجود اینکه میدانم انسان بزرگی هستی .ولی مواظب اتاق فکرت باش
Iran, Islamic Republic of
اره اگر تا حالا کاری انجام دادی فقط تغییر مدیریت ها وپست ها بوده .نه چیز دیگری.
اره هم فقط وفقط از گروه های خاص
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
نماینده استان ایما آخ و بخت ای مردم بدبخت
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر؛
لطفاً حداقل به خودتان احترام بگذارید و با خودتان صادق باشید
از کدام یک از فرزندان و مدیران دشترومی و سپیداری و دلی اولاد علی مومن حمایت کردی،؟؟؟
صادقانه بگو
تعارف نکن
این انشاء ها را بذار برای بعدا

فعلن انتصابات شما کامل طایفه ای و قومیتی است
لهترینعو مردم دارترین مدیران همواره دشترومی بوده و هستند
غریب پور. فروغی کناری. نظری هدایت اسدی کریمی.....
شما فقط شعار داده اید
Iran, Islamic Republic of
وای وحال مردم بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام سالی که نکوست از بهارش پیداست. خدا داره آزمایشتو میکنه. حق خوری نکن نه تیره نه طایفه فقط انسانیت وشایستگی
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر با حرف زدن که چیزی درست نمیشه اوضاع خیلی خرابه کارخانه سیمان خوابیده بودجه هم از دستت دارن میبرن مدیران ضعیف و نا کار امد هم روز به روز بد تر مردم کلا نا امید و افسرده شدن از شماها نه زیر گذری نه رو گذری ....
سیف
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطوره....برای رئیس اداره گاز شهرستان بویراحمد آقای کاوسی از تیره آغا در نظر گرفته شده و مایه دلگرمی هست
به قرآن انچه میگی باعملکردت 1000درجه فرق دارد کم حرف تکراری بزن صداقت هرفرد عملکردآن رانشان میدهد،پس دراین مدتی که نماینده شدی عملکردت نشان دادکه فقط وفقط به فکربویراحمدسفلی هستی
مملو
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که کرونا نگذاشت بیایی بین مردم
یاسوجی
Romania
هالو تمام مدیران تامرادی مهادی .بعلی دور بعد رد صلاحیتی .رد هم نشدی مردم ردت میکنن
Iran, Islamic Republic of
ضعیفت ترین نماینده در طول تاریخ بویراحمد
رضوی
Iran, Islamic Republic of
چناب روشنفکر چرا ؟
مدیرانی که داری منصوب می کنی همه از یک طایفه خاص هستن
شما نمیانده یک طایفه هستی نه بویراخمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
تو تصویر اول ماشی دوم مشکی مرسدس بنز هست...... همراه نماینده اونم جایی به این محرومی چه میکنه؟؟؟ راستی چرا سوار پراید نمیشن اینا؟
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سللام ...شخصی که در کنار شما هست ...با حفر چاه غیر مجاز در منصور اباد دشت روم آب کشاورزی مردم رو خشک کرده
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1