تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۳۵۳۸۱
در بازدید از پروژه‌ تقاطع غیرهمسطح مهریان مطرح شد؛

اختصاص 35 میلیارد تومان به پروژه تقاطع غیرهمسطح مهریان/ تأکید بر تسریع در روند اجرایی

۱
کبنا ؛مهدی روشنفکر به همراه جمعی از مسئولان و مدیران استانی از پروژه تقاطع غیرهمسطح مهریان در شهر یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا، اجرای تقاطع غیر همسطح در سه راهی «یاسوج-اقلید-مهریان» از مطالبات به حق مردم در دو دهه اخیر بوده زیرا این سه راهی به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز در بویراحمد عنوان «سه راه مرگ» را 20 سال با خود به یدک می‌کشد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تسریع در روند اجرایی این پروژه، اظهار داشت: در شهریور ماه سال گذشته در سفر وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که این پروژه ظرف ۲۴ ماه به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: با گذشت نه ماه از وعده وزیر راه و شهرسازی متأسفانه روند کار به جز در یک ماه اخیر رضایت‌بخش نبوده و انتظار می‌رود که مجری پروژه اقدامات لازم جهت بهره‌برداری در اسرع وقت را در دستور کار قرار بدهد.
مهدی روشنفکر در ادامه از اختصاص قریب به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال‌جاری به پروژه تقاطع غیر همسطح مهریان خبر داد و گفت: این اعتبار جدای از اعتبار پروژه راه اقلید به یاسوج است و به صورت ویژه اختصاص یافته‌است.
وی همچنین به اختصاص ۴۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه جاده یاسوج_ اقلید اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم که از آن محل نیز اعتبار لازم جهت پروژه تقاطع غیرهمسطح مهریان اختصاص یابد.
پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دبی آب رودخانه و معارضات موجود باعث کندی روند اجرایی پروژه شده بود، که با اقدامات انجام شده امیدواریم روند اجرایی سرعت قابل قبولی بگیرد.
بنابراین گزارش، استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به دارا بودن مسیرهای ارتباطی جاده‌ای در مناطق کوهستانی نیازمند توجه لازم برای استاندارد سازی محورهای مواصلاتی است. سالانه تعداد زیادی از افراد در مسیرهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را بر اثر غیر استاندارد بودن جاده‌ها از دست می‌دهند و حذف نقاط حادثه‌خیز این روزها از دغدغه‌های مهم و اساسی مردم به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1