تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۳۵۰۰۲
با حضور اقشار مختلف مردم:

ستاد رسمی «سید ابراهیم رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد / جعفری: سعید محمد هفته‌ی آینده به استان سفر می‌کند / زارعی: آیت‌الله رئیسی بهترین سکاندار برای عبور از دریای متلاطم ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛وقتی ما مردم، ایران، اسلام، انقلاب، ارزش‌ها و فدارکاری شهدا را قبول داریم باید در کنار هم قرار بگیریم اساسی‌ترین موضوع روز را که مشارکت حداکثری است را رقم زنیم. اگر کسی امروز مشارکت حداکثری را بشکند کاری در راستای اهداف دشمن انجام داده است.
عصر امروز (پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰) افتتاحیه ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ حجت‌الاسلام محمد جواد جعفری رئیس ستادهای انتخاباتی سردار سعید محمد در این آئین، اظهار داشت: همه‌ی ما سر سفره‌ی عظیمی که امام راحل (ره) پهن کرده‌اند نشسته‌ایم و خدا نکند که حب مقام، خودخواهی‌ها و خودزنی‌ها بر اندیشه ما غلبه کند و ما را از مسیری که باید باشیم باز دارد. هرکس ادعا می‌کند که به اندیشه‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) نزدیک‌تر است باید حواسش به این نفس باشد.
چه خواب‌هایی که دشمنان برای ما دیده‌اند و ما باید بیدار باشیم و گوش شنوا داشته باشیم و گفتن اینکه ما پیرو خط رهبری هستیم کافی نیست و باید در عمل ثابت کنیم که پیرو این خط هستیم.
حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: یکی از مشکلات ما این است که دولت‌ها جای اینکه دنبال حل مشکل باشند به دنبال زاویه و حواشی بودند.
وی در ادامه در خصوص انتخابات پیش رو گفت: نکته‌ی اول مشارکت حداکثری است که مطلوب اول مقام معظم رهبری است و نکته‌ی دوم انتخاب اصلح است که رهبری ملاک‌ها و معیارهایی برای اصلح بیان کردند و ما باید این ملاک‌ها و معیارها را دنبال کنیم و کسی را که به این ملاک‌ها نزدیک‌تر است انتخاب کنیم. کاندیداهای انقلابی زیادی داریم و  شخص اصلح آیت‌الله رئیسی است. در ابتدا ما عضو ستاد آقای محمد بودیم اما ایشان به محض عدم احراز صلاحیت به حمایت از آقای رئیسی پرداختند و ان شاءالله در اواسط هفته آینده آقای سعید محمد به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
غلام‌محمد زارعی نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ما در یک پیچ تاریخی مهم هستیم و باید با کمک و همراهی یکدیگر از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
زارعی در خصوص شرکت در انتخابات، گفت: کشتی انقلاب که در ۴۳ سال گذشته در این دریای متلاطم در حرکت بود با حمایت، باور و ایمان مردم به مقصد رسیده است. دشمن با چندین برابر امکاناتی که  ما داریم استفاده می‌کند تا یاس را در بین مردم و جامعه پمپاژ کنند و مردم را ترغیب می‌کنند تا در انتخابات شرکت نکنند و ما باید مسئولانه پای ایران عزیز بمانیم.
وی در این خصوص اضافه کرد: وقتی ما مردم ایران، اسلام، انقلاب، ارزش‌ها و فداکاری شهدا را قبول داریم باید در کنار هم قرار بگیریم اساسی‌ترین موضوع روز را که مشارکت حداکثری است را رقم زنیم. اگر کسی امروز مشارکت حداکثری را بشکند کاری در راستای اهداف دشمن انجام داده است.
غلام‌محمد زارعی افزود: ایران اسلامی در حال تبدیل به یک کشور قوی و قدرتمند است و اگر بخواهیم به این ایران قوی برسیم باید دولتی مردمی و در تراز ایران قدرتمند شکل گیرد. امروز هرچه این دولت از همراهی بیشتر مردم بهره‌مند باشد به دنیا و دشمنان نشان داده می‌شود که باید در محاسبات و نظراتشان تجدید نظر کنند.
زارعی در خصوص دولت آینده گفت: ان شاء الله دولت آینده که با مشارکت مردم بر سر کار می‌آید باید مردم‌دار باشد و با خدمت به مردم نشاط و رفاه هرچه بیشتر را برای مردم به ارمغان بیاورد.
نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در خصوص آیت الله رئیسی و ویژگی‌های ایشان گفت: آیت‌الله رئیسی هم کارنامه دارد و هم برنامه و چنین شخصی که هم کارنامه دارد و هم برنامه می‌تواند کشور را از چالش‌ها به خوبی عبور دهد. در سفر آقای رئیسی به عراق ما شاهد جلوه‌ی دیگری از عظمت ایران بودیم و زنان، مردان و جوانان با وجود شرایط امنیتی و کرونایی به استقبال ایشان آمدند. ایشان یک انسان شایسته در سطح مردم منطقه و مایه امیدواری مردم است. چنین شخصی می‌تواند سکاندار خوبی برای عبور ایران از دریای متلاطم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه؛ زارعی باید جوابگوی حمایتش از روحانی باشه؛ یدفعه رنگ عوض کرد شد طرفدار رئیسی؛ این چه وضعیه؟ مگه دوره قبل حامی روحانی نبودی؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهره هایی عجیب زاویه دار !!! خدا بخیر کنه هونمو چول ایابو
خدا کمک رئیسی کنه
Iran, Islamic Republic of
با روحانی تا 1400 و با رئیسی تا 1408 آخ سی ای ایم
Iran, Islamic Republic of
زارع به تاریخ پیوست
Iran, Islamic Republic of
ای خدا؛ زارعی دوره قبل برا روحانی علیه رئیسی سخنرانی میکرد؛
اتن
Iran, Islamic Republic of
همشون سر وته یک کرباسند
ساده نشید
که بعدش بگید دیگه رای نمیدم یا اشتباه کردم
اندرزگو
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده سابق هر چند حمایت شما در مجلس از دولت روحانی فراموش نشد ه ولی هر زمانی برای توبه مناسب است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارعی ۸ سال در کمال ناباوری حکومت کردی که خودت ههم فکر بهش کنی خندت میگیره به راحتی منتقل شدی شرکت نفت مگه تو سر داری برگردی مطمئن باش دیگه دو هزار رای نداری هر چه پول هم بدی
Iran, Islamic Republic of
طوری گفتن ستاد فکرمی کردیم یه صدنفر میان همه تون بزارید رویهم به اندازه بزرگواری رای جمع نمیکنید زارعی تو چرا
Iran, Islamic Republic of
اقای سعید محمد همه ننشستند یه گروه خاصی مثل تو و امثالت نشسته اند و جایزافراد فقیر دیگر را نمی دهید بیان رو اون سفرهو
کمی تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای بیگلری اگه حاج زارعی فردسیاسی ضعیفی هست چرادرانتخابات قبلی ایشون راباهرلحنه سخنی صدامی کردی ودرافتتاحیه ستادسیدمحرومین سخنرانی کردمگه شمانبودین میگفین که ایشون رومانی هم نمیتونه بخونه واگرفردقوی هست وبرای استان فردی قوی وسیاستمدارهست چراباافکارعمومی بازی کردین باعث فریب مردم شدی ودست به چنین انتخابی زدین ونماینداستان را فردی ضعیفتراززارعی فرستادین
علی
انتخابات تک کاندیدا این برنامه ها چیه
Iran, Islamic Republic of
ما بمونیم که تو بعد مجلس بری شرکت نفت برای حقوق انچنانی
بویراحمدعزتمند
Iran, Islamic Republic of
احسنت برامیرکبیرتاریخ بویراحمد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1