تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۴۶۰۵
امروز صورت گرفت؛

بازدید فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشفیات سرقتی اخیر / دستگیری یک باند خانوادگی سارق حرفه‌ای خودرو

۰
کبنا ؛
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشفیات اخیر محموله های سرقت و خودروهای مسروقه در یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (4 خرداد 1400) سردار"کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان به همراه رئیس پلیس آگاهی،فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان انتظامی از کشفیات اخیر محموله های سرقت و خودروهای مسروقه در یاسوج بازدید کرد.
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ باند سارقان حرفه‌ای محموله با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در سطح شهرستان بویراحمد خبر داد.
سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بویراحمد و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد ۳ باند مشتمل بر ۱۴ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو متعلق به آنان را نیز توقیف کردند.
مصطفایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۴۰ فقره سرقت در محورهای مواصلاتی استان اعتراف و ۲۰۰ قلم اموال مسروقه از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، البسه و پوشاک، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و... از آنان کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان امنیت را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک باند خانوادگی سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۰ دستگاه خودروی مسروقه در شهرستان بویراحمد خبر داد.
سردار"کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده یک باند سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که ۲ برادر بودند را شناسایی و حین خرید و فروش قطعات خودروهای مسروقه در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
مصطفایی تصریح کرد: از متهمان ۴ دستگاه خودروی مسروقه به صورت سالم و ۶ دستگاه خودرو به صورت اوراقی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و... از سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1