کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز صورت گرفت؛

بازدید فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشفیات سرقتی اخیر / دستگیری یک باند خانوادگی سارق حرفه‌ای خودرو

4 خرداد 1400 ساعت 20:08

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشفیات اخیر محموله های سرقت و خودروهای مسروقه در یاسوج بازدید کرد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشفیات اخیر محموله های سرقت و خودروهای مسروقه در یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (4 خرداد 1400) سردار"کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان به همراه رئیس پلیس آگاهی،فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان انتظامی از کشفیات اخیر محموله های سرقت و خودروهای مسروقه در یاسوج بازدید کرد.
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ باند سارقان حرفه‌ای محموله با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در سطح شهرستان بویراحمد خبر داد.
سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بویراحمد و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد ۳ باند مشتمل بر ۱۴ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو متعلق به آنان را نیز توقیف کردند.
مصطفایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۴۰ فقره سرقت در محورهای مواصلاتی استان اعتراف و ۲۰۰ قلم اموال مسروقه از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، البسه و پوشاک، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و... از آنان کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان امنیت را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک باند خانوادگی سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۰ دستگاه خودروی مسروقه در شهرستان بویراحمد خبر داد.
سردار"کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده یک باند سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که ۲ برادر بودند را شناسایی و حین خرید و فروش قطعات خودروهای مسروقه در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
مصطفایی تصریح کرد: از متهمان ۴ دستگاه خودروی مسروقه به صورت سالم و ۶ دستگاه خودرو به صورت اوراقی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و... از سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کد مطلب: 434605

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434605/2/بازدید-فرمانده-انتظامی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-کشفیات-سرقتی-اخیر-دستگیری-یک-باند-خانوادگی-سارق-حرفه-ای-خودرو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1